Rock N Roll children 23.08.2006 22:15:38 | |
---|
Oon myymässä yhdelle tyypille zildjian avedis peltiä jonka näette oma kuvastani. Se on se hihatista seuraava pelti. Millä hinnalla tämä kannattaisi myydä?? Käytetty pelli. |
hollmi-5 23.08.2006 22:22:59 | |
---|
Voi voi, kun ei tuosta kuvasta ota selvää... Mikä koko? Mitä lukee leimassa? Painoluokka (thin, medium thin, medium, heavy...)? Onko kupua (vai näyttääkö vain flatiltä)? Onko täysin ehjä (ei halkeamia tai keskireiän venymistä avaimenreikämäiseksi = "keyhole")? Älä nyt vielä kaverille myy ainakaan hirmuisen halvalla. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Rock N Roll children 23.08.2006 22:37:51 (muokattu 23.08.2006 22:53:51) | |
---|
Voi voi, kun ei tuosta kuvasta ota selvää... Mikä koko? Mitä lukee leimassa? Painoluokka (thin, medium thin, medium, heavy...)? Onko kupua (vai näyttääkö vain flatiltä)? Onko täysin ehjä (ei halkeamia tai keskireiän venymistä avaimenreikämäiseksi = "keyhole")? Älä nyt vielä kaverille myy ainakaan hirmuisen halvalla. se on 18" ja siinä on semmonen kaiverrus jossa lukee avedis ja sitte siinä on joku ihme kuvio ja lukiko siinä nyt että made in USA mutta en oikeen tiä kuinka paksu pelti se on. Sitte siä takana missä on se leima niin siinä luki toi 18" ja jotaki muuta. Pitää käydä huomenna tsekkaamas tarkemmin reeniksellä. Kupua siinä ei ole eikä myöskään minkäänlaisia halkeamia eikä tuo reikäkään minusta mihinkään ole venynyt :) |
hollmi-5 23.08.2006 22:41:22 | |
---|
Siis flat ride. Yli satasen peli kuitenkin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
mishrak 23.08.2006 23:51:13 | |
---|
Älä nyt ihmeessä myy, sehän on parasta mitä tuossa setissäs on :D |
hemmo 24.08.2006 07:25:48 | |
---|
Älä nyt ihmeessä myy, sehän on parasta mitä tuossa setissäs on :D Eläs nyt, onhan siellä mummon sohvakalusto tungettuna bassariin. 8-= "Ampeg, leipoo joka puolelta." -jokuvaan,
"Monster, jyrsii joka puolelta." -Juki69,
"Behringer, kyrpii joka puolelta." -Sam Other
"Marshall, kourii joka puolelta." -Sisäpiiri,
"Fender, kuullottaa tosi hyvältä." -arva |
Peicco 24.08.2006 07:39:30 | |
---|
Eläs nyt, onhan siellä mummon sohvakalusto tungettuna bassariin. 8-= Sohvakalusto??? Sanomalehdiltä näyttää... En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
hemmo 24.08.2006 07:41:56 | |
---|
Sohvakalusto??? Sanomalehdiltä näyttää... Kyllä, aivan, mutta kyseessä onkin kielikuva. "Ampeg, leipoo joka puolelta." -jokuvaan,
Peicco 24.08.2006 07:46:51 | |
---|
Kyllä, aivan, mutta kyseessä onkin kielikuva. Jaa jaa... Sanomalehdet on kuitenkin hanurista. Pisteet tulisi jos olisi basari täynnä vanhoja Jalluja. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
hemmo 24.08.2006 07:48:15 | |
---|
Jaa jaa... Sanomalehdet on kuitenkin hanurista. Pisteet tulisi jos olisi basari täynnä vanhoja Jalluja. Harmittaako sua, että sun sähköbassariin ei voi tunkea mitään? 8-= "Ampeg, leipoo joka puolelta." -jokuvaan,
Peicco 24.08.2006 07:56:43 | |
---|
Harmittaako sua, että sun sähköbassariin ei voi tunkea mitään? 8-= Säilytän vanhat Jallut varaston hyllyllä vuosikerroittain. Sanomalehdet menee paperinkeräykseen. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
hollmi-5 24.08.2006 08:24:46 (muokattu 24.08.2006 08:26:32) | |
---|
Kyllä pino Jalluja parantaisi bassorummun soundia. Tulisi mehua ja munaa ;-) Itseasiassa lisääntynyt paino vähentäisi polkaisun aiheuttamaa liikettä (massan hitauden laki) ja soundiin tulisi lisää botnea ja läsähdystä. 70-luvulla studioissa pantiin dempparityynyn eteen betoniharkko bassorummun sisälle. Minkäänlaista etukalvoa ei käytetty. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Rumba-Ali 24.08.2006 12:10:17 | |
---|
Eläs nyt, onhan siellä mummon sohvakalusto tungettuna bassariin. 8-= Äijä on varastanu mun lainin. >:-I Ei tämä riitä, ei se tähän jää,
sun seuraavaan elämään
aion myös röytää.
En siitä suostuisi häviämään,
aioin röytää tieni sinun uuteen elämään |
hemmo 24.08.2006 12:15:35 | |
---|
Äijä on varastanu mun lainin. >:-I Sisäpiirin päätöksistä ei valitettavasti voi valittaa mihinkään. Sori. "Ampeg, leipoo joka puolelta." -jokuvaan,
fifehole 25.08.2006 13:39:10 | |
---|
Eläs nyt, onhan siellä mummon sohvakalusto tungettuna bassariin. 8-= Hoho, arvasin että näitä tulee kun katoin kuvan! Pyydä vaan reilusti! Maksaahan tuolla torilla 4v vanhat K-custom haitsutki 370€ ja uudet saa 400:lla.. Toisaalta miksi myydä hyvää peltiä?? Head for an eye |
Peicco 25.08.2006 14:20:39 | |
---|
Toisaalta miksi myydä hyvää peltiä?? Yhtä hyvin voisi kysyä, miksei ostaa kaikkia hyviä peltejä? Rahasta ja tarpeesta on kaikessa kaupankäynnissä kyse. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
fifehole 25.08.2006 14:35:32 | |
---|
Yhtä hyvin voisi kysyä, miksei ostaa kaikkia hyviä peltejä? Rahasta ja tarpeesta on kaikessa kaupankäynnissä kyse. Totta, täytyy ostaa kaikki pellit sitten... paljo myyt?? Head for an eye |
Nolte 25.08.2006 16:10:34 | |
---|
Maksaahan tuolla torilla 4v vanhat K-custom haitsutki 370€ ja uudet saa 400:lla.. Joo, mut sehän on nyt halpa. Alussahan se pyysi siitä 390e. ;) Huhhuh. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Rock N Roll children 25.08.2006 16:25:36 (muokattu 25.08.2006 16:25:56) | |
---|
Hoho, arvasin että näitä tulee kun katoin kuvan! Pyydä vaan reilusti! Maksaahan tuolla torilla 4v vanhat K-custom haitsutki 370€ ja uudet saa 400:lla.. Toisaalta miksi myydä hyvää peltiä?? Oon vaihtamassa sitä Paisteen Signature 20" Rough Rideen. Järkevä vaihto?? |
Oon vaihtamassa sitä Paisteen Signature 20" Rough Rideen. Järkevä vaihto?? Epämuusikolle menossa? Hyvään kotiin, suosittelen. Rough Ride toimii kuiteski hewymedal-musiikissa paremmin. Itsetyydytys on perisynti - sitä minä teen! Minä olen alastomana! -Kukkakeppi |