cucconen 14.04.2003 15:32:24 | |
---|
moi, BOSS OD-20, Drive Zone! Kävin koepolkemassa tuota bossin pedaalia ja saundit oli helvetin hyvät. Todella monipuolista murinaa ja vintagea säröä. Dynamiikkakin oli kohdallaan. Nyt mietityttää, että millainen tuo poljin onkaan keikkakäytössä? Saako muistiin ohjelmoidut saundit helposti ulos oikeassa järjestyksessä. Kaikki aparaattia kokeilleet ja laitteen omistajat sankoin joukoin kertomaan kokemuksistanne.Kaupasta tuo irronnee reilulla 200 eurolla tässä linkki kyseiseen tuotteeseen: http://www.bosspedals.co.uk/acatalog/boss-od20.html kiittäen: -calma |
Antti1 14.04.2003 17:48:02 (muokattu 14.04.2003 17:49:13) | |
---|
Mulla ei ole käyttökokemusta mutta kiinnostaisi myös. Vastatkaa te edes jotain tietävät. Vähän väärällä palstalla tämäkin kyllä on. Voisiko ylläpito siirtää tämän tuonne kitarakamat-palstalle. EDIT: Mistä tuon saisi edukkaasti ostettua? Saksasta ei varmaan kannattane vaivautua, koska postikulut maksaa myös. Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003 |
cucconen 25.04.2003 12:47:32 | |
---|
niin, jos se hinta on huomattavasti halvempi saksassa, kuin suomessa, niin miksi ei ostaisi. Jos vaikka sattuu ostamaan samalla 10 vuoden kielisetit samalla tai koko pändille kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta. taidan mennä "musafasulle" testihuoneeseen pokemaan kyseistä laitosta ja kokeilla ajan kanssa tuotteen ominaisuudet. Soitan vaikka keikkasetin läpi ja katon miten homma luonnistuu! "jos tämä homma saa ilmaa alleen, niin stadion keikat on pieniä!" |
Milkop 31.12.2004 11:34:14 | |
---|
Nostetaanpa tämäkin nyt ylös, eli onkos kellään kokemuksia tuon laitteeen rankemmista säröistä? Semmoista kissantappoa olisin haeskelemassa. Säätövaraa tuossa on varmasti moneen soundiin, mutta lähinnä sellaista hyvää komppimättösäröä etsin. 5150 nuppi olisi tietty vastaus (lähes) kaikkeen, mutta eipä ole rahaa moiseen...Eli pedaaleilla on yritetettävä pärjäillä. Soundi, joka mulla soi päässä, on yhdistelmä Mokomaa ja Opethia. Eli täyteläistä murinaa eikä mitään norjabläkin diskanttista sirkkeliä. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
J.P_ 17.07.2006 02:42:31 | |
---|
Ajattelin itellekki laitta tollasen polkimen Marshall Mg100hdfx:än kaveriksi... Tuli joskus tollane paska marsu hommattua ja nyt pitäs repiä siitä kunnon säröä. Semmostä kunnon Killswitch engage soundia... Onnistuuko se tuolla Bossin polkimella? |
hevimusamies 17.07.2006 09:37:12 | |
---|
Itselläni on tuo kyseinen poljin. Omaa tarkoitustani palvelee kyllä mainiosti. Soundit on helppo tallentaa muistiin ja ottaa sieltä soittoon. Säätövaraa löytyy kuin pienessä kylässä, ja ihan laidasta laitaan. On epäpyhää murinametallisäröä, ja vastaavasti taas hieman kevyempää rock-meininkiä. Hintaa en kyllä valitettavasti muista että mitä tuo tuli maksamaan, itse kun ostin about 3 vuotta sitten... Lisäinfoa: http://www.roland.fi/New%20Pages/news/NAMM_2002/OD-20.htmhttp://www.bosscorp.co.jp/products/en/OD-20/ |
Vainhaalee 17.07.2006 12:25:55 (muokattu 17.07.2006 12:26:11) | |
---|
Kissantappoa tuosta kyllä löytyy... Itse ostin lähinnä noita fuzz-juttuja varten, mutta ei tuosta oikein ällistyttäviä fusseja löydy. Parasta antia ehdottomasti nuo ns. "uudet" soundit, eli boost, stack, loud ja lead (jos näitä vaan joku tarvitsee)... Hyvät säätö-mahdollisuudet, erityisesti tuo bottom-on usein tarpeen... Inspiration for birth control |
Milkop 22.08.2006 16:27:35 | |
---|
Ylös! Nyt saattaisi tulla ajankohtaiseksi ko.pedaalin hankinta, joten mahdolliset lisäkokemukset olisivat tervetulleita. Mikäs on muuten tuon pedaalin kohinataso eli kannattaisiko samalla hommata noise gate? Ja jos kannattaisi, niin mitähän arvoisat jäsenet suosittelisivat? Varmaankin T-kaupasta olen tilaamassa. Kiitokset jo etukäteen. |
Zeni 23.08.2006 17:00:58 (muokattu 23.08.2006 17:02:05) | |
---|
Tämä kiinnostaisi minuakin. Käsittääkseni tuosta saisi kaiken irti mitä säröpuolelta tarvitsee. Onko vanhoissa ja uusissa eroja eli kannattaako ostaa uusi vai etsiä käytettyä ? Käsittääkseni tuo on mallintava..vai ? Onko kellään kokemusta miten tuon "mallit" vastaavat oikeita esikuviaan ? |
fridgebuzz 23.08.2006 18:32:01 | |
---|
Tollanen on näköjään torilla myynnissä, melko halvalla vielä. |
Eilen lähti sitten Thomannilta tilaus, pistelen sitten fiiliksiä kun loota on hallussa. Sikäli kun ketään kiinnostaa. |
rainmaker 25.08.2006 14:21:00 | |
---|
Kyllä tuo ihan toimiva vehje on käytössä ollut. Itse olen jumittunut melko pitkälle tube screamer-asetukseen, vahvarista otetaan muut säröt ja tuolla sitten saa tarvittaessa lisää räyhää. Tuossa on hyvänä lisänä erillinen lähtö, josta saa suoraan koneelle nauhoittettua, jos en väärin muista, niin siinä lähdössä on joku kaiutinmallinnus välissä. Ihan perushyvä särötin tuo on, ei mikään maailmoja mullistava, mutta ei huonokaan. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Antti1 15.01.2008 23:29:42 | |
---|
Olisiko kenelläkään mitään uutta ja laajempaa sanottavaa tähän aiheeseen? Pete? Nyt kaipaisin jotain viiltävää analyysia laitteen hyvistä ja huonoista puolista, sekä etenkin kaikista kikkakolmosista. Menin tekemään heräteostoksena kaupat tuollaisesta ja odotan sen saapuvan loppuviikosta. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |