Aihe: Ashdown ABM 500 RC EVO Paino?
1 2
Antero
23.06.2005 09:29:54 (muokattu 23.06.2005 09:32:09)
Ei voi kun nauraa.

Palautin lähettäjälle vahvistimen, mutta eiköhän se tullu takasin ilmoittamatta. Pyysin niitä palauttaessani tarkastamaan lähetyksen ja infoamaan meikää. Mitään ei silloin kuulunu...

Ja että soppa olisi kohdallaan, niin olin kerrennyt tilaamaan saman vahvistimen muualta(odottaa kotona testausta). Arvatkaa ilmoitettu paino? Kyllä 8 kg.

Jos nyt joku haluaa kunnon nupin, niin yhteyttä muhun ja kysellään onko se vielä UPSilla.
N_Bates
23.06.2005 11:28:21

no voi perse kun ei oo rahaa. Muuten kyllä kiinnostais toi nuppi äärimmäisen paljon meikäläistä. Saakeli kun piti ryssiä kesätyönhakukuviot..
Everything I know is wrong Everything I do, it just comes undone
Mileleo
24.06.2005 11:51:41
Minkäs verran toi nuppi maksais mikäli siis vielä UPSllä on tallessa?
Antero
27.06.2005 10:39:19
Hinta oli 1031 € kuluineen
Antero
24.08.2006 12:42:29 (muokattu 25.08.2006 13:17:10)
Huom! Olet kirjoittamassa yli 423 päivää vanhaan ketjuun!

Ei enää höpinää painosta, mutta pienen TM testaa tyyppisen lätinän voisi antaa tästä tällä hetkellä "epämuodikkaasta" vahvistimesta.

Nyt vuoden pävät olen päästellyt menemään kyseisellä nupilla pitkin maita ja mantuja. Kovia pakkasia ja helevetin moisia sauna lämpötiloja.
Kaappina on toiminut suhteelisen tuore rantasauna. Menin nimittäin posauttamaan Trace Elliotin kaapin pimeeksi ensimmäisellä testi kerralla.

Hönkää vahvistimesta riittää isoillakin areenoilla ja toimii myös pienellä volalla. Vielä kun SVT810n pystyy puollittamaan.
EQ on toimiva jopa minulle, joka ei pidä liioista nappuloista. Yleensä nostan keskialuetta ja pudotan alinta kerrosta vähän salin mukaan.
Oktaaverin kanssa oli alkuun kiva pelleillä, mutta loppupeleissä jäänyt aika tarpeettomaksi. Kanssa muusikot ei oikeen pidä. Kuulemma sotkee saundia.
"Putkisäröä" tulee vähän käytettyä, mutta suhteellisen hankalaa kun joutuu kikkailemaan basson volumen kanssa.

Linjalähdössä en ainakaan minä kuule hurinoita ja kelpaa miksaajalle. Useasti ollaan käytetty myös Eqta linjalähdössä. Ainakin miksaajat on tykänneet.
Studiossa oli myös tarkoitus käyttää vahvistinta, mutta kriittinen äänittäjä löysi pienen hurinan kaiutin lähdöstä ja vahvistin vaihtui saman tien Bassmaniin. Mun epäilys kyllä kohdistui uuteen speakon liittimeen jota ei löytynyt studiosta(tungettiin vanha väkisin).

Aika paljon on ollut puhetta vahvistimen luotettavuus ongelmista.
muutama tapaus on meikäläisellä ilmennyt.

-20C asteen pakkasesta pistin nupin päälle liian nopeesti. Pientä hurinaa säpsähti ilmoille. Virta pois ja pientä odottelua eikä sen jälkeen ole ollut mitään.

Lisävarusteena toimitettava kytkinpedaali kesti muistaakseni kuukauden. Sen jälkeen toinen kytkin sökö.

Joku ihme maadoitushäikkä nupissa ilmeisesti on. Jos bassopiuhan plugi ottaa kiinni nupin tai kaapin casen metallikehikkoon, niin VU mittari on heti tapissa ja jumalaton hurina päälle. Tämän huomasin vasta kesällä. En tiedä onko ollut alusta asti. Ei ole kyllä menoa haitannut.

Eli suhteelisen hyvä työjuhta kovempaankin keikkakäyttöön, ja on ainakin helvetin hyvännäkönen jos ei muuta! Seuraava raportti 5 vuoden päästä...no ei kai.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)