Ziggy Bubba 15.08.2006 13:10:12 | |
---|
Itse kuuntelen mieluummin Lamb of Godia kuin Slayeria. Minä taas diggailen mielummin vanhaa Slayeriä kuin LoGia... Vanha kunnon Pantera ajaa muuten saman asian (kuin LoG) myös aika kivasti :) Jos taas tuoretta uutta metallia halajan niin Mastodoniin käännyn (ei jaksa odottaa syyskuun 12. päivää!) :) www.mikseri.net/sigkk My musique |
|
Exhausted 25.08.2006 11:02:03 | |
---|
Bändin ulosanti on kyllä nyt parin biisin perusteella monipuolistunut. On vähän semi-puhdasta laulua, enemmän melodisia kitaroita ja jopa synia. Kompitkin on välillä entistä nopeampia. Vaikuttaa hyvältä levyltä. |
Mohla 25.08.2006 11:05:56 | |
---|
Pitää käydä tsekkaamassa kunhan töistä pääsee. Odotukset on kovat. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Roitto 02.09.2006 10:34:47 | |
---|
Hyvä levy tämä on, ostin eilen enkä oikein vielä muista biiseistä muuta kuin sen että ne oli saattans hyviä. Vähän biisit kyllä monipuolistunu, mikä on hyvä homma, ja laulussa palattu ehkä hieman "new american gospelin" suuntaan, mikä on mun mielestä hyvä homma. Mitä pantera-vaikutteita muka LoG:illa on? En mä ainkaaan ole huomannut kitaroissa minkään näköistä panteraa. Ehkä se rumpujen nakutus on ainoa. Yhden miehen Fight Club |
moottorisaha 02.09.2006 16:28:56 | |
---|
Hyvä levy tämä on, ostin eilen enkä oikein vielä muista biiseistä muuta kuin sen että ne oli saattans hyviä. Vähän biisit kyllä monipuolistunu, mikä on hyvä homma, ja laulussa palattu ehkä hieman "new american gospelin" suuntaan, mikä on mun mielestä hyvä homma. Mitä pantera-vaikutteita muka LoG:illa on? En mä ainkaaan ole huomannut kitaroissa minkään näköistä panteraa. Ehkä se rumpujen nakutus on ainoa. No Redneckhän on suora Pantera-biisi. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
miccomalliton 02.09.2006 20:34:24 | |
---|
Hiton kova levy. Avausraita on vähän uudenlaista LoG:a, mutta on aivan loistava rykäisy! |
akasiili 02.09.2006 20:54:44 | |
---|
Vanhempi tuotanto toistaiseksi parempaa. Uusi levy ei oikein kolahtanut...... vielä. |
Werde 03.09.2006 14:01:32 | |
---|
On se kova levy, kuunneltu läpi jo sen 100 kertaa. Alkupään biisit tuntuvat uppoavan paremmin, neljä ensimmäistä varsinkin. |
Mohla 04.09.2006 11:49:28 | |
---|
No Redneckhän on suora Pantera-biisi. Niinpä. En ole vieläkään osannut päättää onko se hyvä biisi, vai häiritseekö tuo suora Panteramaisuus liikaa... No, joo. Kyllähän se potkii. Muttei ehkä ihan samalla tehokkuudella kuin edellisen levyn avausraita. Pitää kuunnella enemmän tätä uutta ennenkuin uskaltaa mitään sanoa. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Matjardo 04.09.2006 18:02:04 | |
---|
Tänään piti ihtekki poiketa paikallisen äxän kautta noutamassa tuo sakramentti. Eka kuuntelukerta vasta takana. Vielä ei uskalla pahemmin mitään tuomiota antaa, mutta näin perstuntumalta kuullostaa aika saaterin kovalta! Noh, pittääpä vielä paneutua lisää tuohon sisältöön, ennen ko alan tosissani arvioimaan. Two beers or not two beers? |
tombah 05.09.2006 13:41:30 | |
---|
Thu Nov.09, 2006 Belgium @ Leuven Brabanthal Fri Nov.10, 2006 Trier , Germany @ Trier Messe Park Wed Nov.15, 2006 Oslo, Norway @ Oslo Spektrum Thu Nov.16, 2006 Stockholm, Sweden @ Stockholm Hovet Sun Nov.19, 2006 London, England @ Brixton Academy Mitäs vittua tämä tarkoittaa? Missä Suomen keikat? :O :| |
dictatorsh*t 05.09.2006 13:43:18 (muokattu 06.09.2006 12:22:52) | |
---|
Mitäs vittua tämä tarkoittaa? Missä Suomen keikat? :O Joo, ne kait peruttiin. e: juksasin vaan. You probably prefer vinyl too, you elitist bitch. |
Closure 05.09.2006 13:53:29 | |
---|
Uutta levyä olen jopa jonkun verran päässyt kuuntelemaan. Avausraita potkii aivan pirusti, muusta en ole kovin innostunut. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
morb 05.09.2006 14:03:29 | |
---|
Joo, ne kait peruttiin. ENUSKOENUSKOENUSKOENUSKOENUSKOENUSKOENUSKO ... Kyllä ne tulee ku on nii helmiä äijä .. "The truth will always get the best of you inside or out ." |
spiritcrusher 16.09.2006 10:50:47 | |
---|
Eli mitä tykkäätte bändistä. Itselle kolahti niinku vasara päähän. Mä oikeesti uskon että jos niillä olis vähän kuulijaystävällisempi laulaja (mihin tosin ei ole tarvetta) niin niistä tulisi isoin juttu sitten ööh.. no ihan vitun iso juttu! LoG:llahan ei ole mitään varsinaisia kertosäkeitä tai muita selkeitä kappalerakenteita. Se on vaan riffiä riffin perään ja jumalauta ne on hyviä! Palautti uskon siihen että ehkä kaikkia maailman riffejä ei ole vielä keksitty. Amerikkalaisen metallin uusi sukupolvi on täällä ja sitä johtaa Lamb of God! Menikö turhaksi saarnaamiseksi? ...menihän se |
Nieby 16.09.2006 10:57:45 | |
---|
ovelia komppeja on kyllä esim. Laid To Rest... en ihme kyllä kyseisestä "orkesterista" tykkää kuitenkaan yhtään. tää laulu ei oikee uppoo.. |
Ziggy Bubba 16.09.2006 11:18:36 | |
---|
Kyllähän noissa uusissa biiseissä on ajoittain aika mukavaa jytinää. Yksi asi mikä jatkuvasti (tässäkin) bändissä häiritsee, on tuo soiton - eteenkin rumpujen - konemaisuus. Soundit on vedetty jo niin pinkeiksi että kaikki orgaanisen grooven piirteet on varmasti tuotettu pois kuleksimasta. Kitaroissa tuo ylikorostunut keskialue alkaa jo aiheuttaa mulla päänsärkyä. Eihän niitä nyt aina tartte "scoopata", mutta toi on jo vähän liioittelua. Mun nähdäkseni tästä on syyttäminen Panteraa - eteenkin Far Beyond Drivenillä jolla on aikas pitkälti samanlaiset nakuttelusoundit kuin LoGilla... www.mikseri.net/sigkk My musique |
tommijk 16.09.2006 11:51:56 | |
---|
Eihän niitä nyt aina tartte "scoopata", mutta toi on jo vähän liioittelua. Mun nähdäkseni tästä on syyttäminen Panteraa - eteenkin Far Beyond Drivenillä jolla on aikas pitkälti samanlaiset nakuttelusoundit kuin LoGilla... Jos tässä nyt puhutaan kitara soundeista, niin eikös dime ollut juuri tunnettu scoopatusta soundistaan. pöö.. |
DieGr 17.09.2006 10:56:16 | |
---|
Jep vaikka tuo Redneckki panteran tuo esiin vahvasti, niin onhan se vattu kova tekele! Muutenki tuo Sacrament ihan yees mätyskää. |