Aihe: My Sorrow
1
tyhjä
22.08.2006 18:26:18 (muokattu 22.08.2006 18:39:41)

My Sorrow (Mättöpiisi, pari sointua, "lauletaan" huutamalla kohtalaisella vihalla. Jokaisen huutomerkin jälkeen hillitön rumpufilli) :)

My sorrow's been fucked
My sorrow's been fucked again
My sorrow's been fucked

You don't know what I have felt
You don't know what I have done
I don't know what you have been
I
---DON'T
---------KNOW
----------------------------YOU!

My sorrow's been fucked
My sorrow's been fucked

I can't tell when you have lied
I can't say when you decide
You know shit when you are drunk
YOU
-----DON'T
-----------LOVE
-----------------------------ME!

I can't stand when you're around
I can't feel when I Am bound
Shit you give and shit you take

TAKEEEEEEEEEEEEEEEEE
------------------------------THIS!

Love me do Oh shit you will
Hold my hand when I am ill
Don't you know when you are sick

MY
--------MIND
-----------------IS
------------------------------------DONE!
paljon melua tyhjästä.
Blodapelsin
22.08.2006 22:52:48
Sinun suru juu...
"This is a ballad that I wrote. It's telling about peace, love & good happines stuff."
hullu_ukko
26.08.2006 00:58:52
Täyttä, TÄYTTÄ, simplististä skeidaa. Sori, mutta totta.

Entä jos joku tykkää simplistisestä musiikista? Ei kai nyt joka ikisen biisin pidä olla jotain syvällistä filosofista pohdintaa?

Mulle tuosta lyriikasta tuli jotenkin mieleen joku Strapping Young Ladin biisi.
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
gorgonoidi
26.08.2006 13:10:43

Täyttä, TÄYTTÄ, simplististä skeidaa. Sori, mutta totta.

Musta toi on kyllä tosi hyvää tekstiä. Sopisi juurikn jollekkin Strapping Young Ladille.
Sun kommenttis on kyllä TÄYTTÄ, simplististä skeidaa. Sori, mutta totta.
buddha
26.08.2006 14:19:06
Se oli vaan mun simplistinen mielipide. Mielestäni lyriikat ovat erittäin tylsät, ja ne teennäisesti yrittävät peittää tylsyyttään toistamalla kirosanoja miljoona kertaa, mikä itse asiassa vielä huonontavat niitä. Ne eivät kerro mistään mielenkiintoisesta tai koskettavasta, ainoastaan laulajan tunnetilasta. Meillä kaikilla on tunnetiloja, enkä tarvitse mitään simplistista biisiä huutamaan sitä korvaani. Tollasen tunnetilabiisin kirjottaa 1 sekunnissä. Noita on aivan liikaa. Sit ko joku kirjottaa sellasen biisin joka kertoo jostain oikeasti koskettavasta ja mielenkiintoisesta ja itse asiassa jostain KERTOVASTA ilmiöstä niin kehun sen maasta taivaaseen.
Tos biisis ei ollu mitään mulle. Siis MULLE. Täähän oli vain mun mielipiteeni. Arvostan siis tietenkin teidän muiden mielipiteitä. Eikö tää thread ollu tarkotettu mielipiteiden esittämiseen noista lyriikoista eikä muiden mielipiteiden dissaamiseen??
I will rock your world
hullu_ukko
27.08.2006 23:20:57
Eikö tää thread ollu tarkotettu mielipiteiden esittämiseen noista lyriikoista eikä muiden mielipiteiden dissaamiseen??

Kritiikkinsä voi ilmaista rakentavamminkin. Itse en ''dissannut'' mielipidettäsi, vaan tapaa jolla esitit kritiikin. Olisit voinut sanoa vaikka jotain ''Mun mielestä turhan simppeliä ja itseään toistavaa'' tai vastaavaa.
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
tyhjä
25.10.2006 21:25:33

Sinun suru juu...

Oikein. Ei kannata ymmärtää. En minäkään.
paljon melua tyhjästä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)