AP 21.08.2006 14:38:58 | |
---|
Kiitos tuosta kirjasuosituksesta. Laitoin varaukseen, pitää huomenna käydä poimimassa. Outo kirja, mutta kuriositeettina lukemisen arvoinen. Itse taidan keskittyä pistämään herralta vaikka Memphis recordin soimaan ja jättää näiden epäolennaisuuksien puimisen hiukan vähemmälle. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
A.Starving 21.08.2006 15:50:43 | |
---|
It's not that I'm old, your music really does suck. |
texjazz 21.08.2006 20:39:19 | |
---|
Jos Elvari vielä eläisi, millaisia biisejä mahdollisesti levyttäisi? Oasiksen Wonderwallin? Coldplayn Clocksin? Billy Idolin White Weddingin? Hanoi Rocksin Don't You Ever Leave Men? Foreignerin I Want To Know What Love Isin (vai mikä se nyt oli?)? Human Leaguen Don't You Want Men? Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
Jarkko G. 21.08.2006 23:16:24 | |
---|
Jos Elvari vielä eläisi, millaisia biisejä mahdollisesti levyttäisi? Oasiksen Wonderwallin? Coldplayn Clocksin? Billy Idolin White Weddingin? Hanoi Rocksin Don't You Ever Leave Men? Foreignerin I Want To Know What Love Isin (vai mikä se nyt oli?)? Human Leaguen Don't You Want Men? Rauli Baddingin Valot. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
terone 22.08.2006 10:04:18 (muokattu 22.08.2006 10:05:35) | |
---|
Hyvää pätkää, mutta tuosta linkistä enemmän tietoa kyseisestä kaverista, sori jos pilaa jonkun illuusion. http://www.rockabillyhall.com/Orion1.htmlTuo nyt vain osoittaa sen että Elvikselle tehtiin kasvoleikkaus, rumennettiin hemmetisti. Muutoinhan se tunnistettaisiin joka paikassa... Hymiö. We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies |
Cocktus 22.08.2006 11:23:49 | |
---|
Kyllähän tuo loppui kesken.. Juuri kun osa 2 lähti käyntiin niin teksti loppui siihen. Ainakaan minä en nähnyt mistä olisi pitänyt klikata että tarina oli jatkunut jollain toisella sivulla... Nyt ottaa pannuun. Kerrankin kun jaksoin netistä lukea jotain juttua kunnolla niin sitten se loppuu kesken! Far Beyond Metal! |
omenamehu 24.08.2006 18:53:00 (muokattu 27.08.2006 11:25:59) | |
---|
Lainasin sit tänään kirjastosta ton Nygrenin Elvis Elää? kirjan, ja ei jumankavita miten on mielenkiintoinen! Kohta olen lukenut koko kirjan läpi, erästä toista pientä läpyskää olen lukenut jo yli viikon :D Sivuhuomautuksena vielä että muuten Elvis ei kiinnosta yhtään, tuo 'kuolema' on vaan niin mielenkiintoinen tapaus.. Uskon kyllä nyt että Elvis ei kuollut ainakaan tuolloin -79 :D EDIT: joo siis -77 tuli pieni typo :) Keep on cock rocking! |
-Cale 24.08.2006 19:15:46 | |
---|
Hmm, mä oon kuullut saman tarinan Charles Chaplinista. Ja minä Dolly Partonista... |
terone 25.08.2006 02:03:32 | |
---|
Lainasin sit tänään kirjastosta ton Nygrenin Elvis Elää? kirjan, ja ei jumankavita miten on mielenkiintoinen! Kohta olen lukenut koko kirjan läpi, erästä toista pientä läpyskää olen lukenut jo yli viikon :D Sivuhuomautuksena vielä että muuten Elvis ei kiinnosta yhtään, tuo 'kuolema' on vaan niin mielenkiintoinen tapaus.. Uskon kyllä nyt että Elvis ei kuollut ainakaan tuolloin -79 :DSellainen vaikutus sillä kirjalla on, ei tosin kaikkiin. Itselleni tuo aiheutti sen että tuli kahlattua koko elämäkerta läpi, 3kpl Guralnickin kirjoja. (n. 1500 sivua) Joista ykkösosa oli viisi vuotta odottanut hyllyssä lukemista. Nuo kirjat kun lukee niin uskoo lopulta siihenkin että saattoivat lääkkeet viedä miehen luonnollisestikin ... We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies |
Lainasin sit tänään kirjastosta ton Nygrenin Elvis Elää? kirjan, ja ei jumankavita miten on mielenkiintoinen! Kohta olen lukenut koko kirjan läpi, erästä toista pientä läpyskää olen lukenut jo yli viikon :D Sivuhuomautuksena vielä että muuten Elvis ei kiinnosta yhtään, tuo 'kuolema' on vaan niin mielenkiintoinen tapaus.. Uskon kyllä nyt että Elvis ei kuollut ainakaan tuolloin -79 :D Tarkoitat varmaankin -77? Itsekin hain tuon kirjan toissapäivänä ja kohta se alkaa loppumaan. Mielenkiintoinen ja hauskasti kirjoitettu. How will I laugh tomorrow when I can't even smile today? |
Mimi 25.08.2006 10:23:56 | |
---|
Lainasin sit tänään kirjastosta ton Nygrenin Elvis Elää? kirjan, ja ei jumankavita miten on mielenkiintoinen! Kohta olen lukenut koko kirjan läpi, erästä toista pientä läpyskää olen lukenut jo yli viikon :D Sivuhuomautuksena vielä että muuten Elvis ei kiinnosta yhtään, tuo 'kuolema' on vaan niin mielenkiintoinen tapaus.. Uskon kyllä nyt että Elvis ei kuollut ainakaan tuolloin -79 :D Sama. En oo koskaan ollut kovin kiinnostunut Elviksestä enkä musiikistaan, mutta toi kirja kyllä vei mennessään... "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |
Pitkavirta 25.08.2006 11:03:45 | |
---|
Lainasin sit tänään kirjastosta ton Nygrenin Elvis Elää? kirjan, ja ei jumankavita miten on mielenkiintoinen! Kohta olen lukenut koko kirjan läpi, erästä toista pientä läpyskää olen lukenut jo yli viikon :D Sivuhuomautuksena vielä että muuten Elvis ei kiinnosta yhtään, tuo 'kuolema' on vaan niin mielenkiintoinen tapaus.. Uskon kyllä nyt että Elvis ei kuollut ainakaan tuolloin -79 :D Lähti varaukseen toi kirja. Pakko lukea, vaikka en oo Elviksestä sen kummemmin ikinä innostunu.. Salaliitot on vaan niin siistejä. "kaoin tukehtumaisillani ja yritin niellä mälliä." |
minidriver 25.08.2006 15:53:26 | |
---|
Jos joku nyt ne miljoonat haluaa, niin voin kertoa että Elvis asuu yhden vuosia sitten tapaamani/tuntemani juopotteluystävän kanssa pienessä puutalokaksiossa Porissa. Siellä kuningas istuskelee tv:n päällä, nuolee muniaan ja syö Shebaa. Tutti Frutti vaan kato salaliittoteoreetikot. no en tiätenkää oo! |
L4t3 26.08.2006 20:59:38 | |
---|
Elvis toimii tätä nykyä talkkarina. Noei, Täytyy ehdottomasti lainata tuo kirja. "Basso on helpoin soitin, mutta myös vaikein"
/ S.M.A.K - Jäsen. |
Tietysti Pauligin 28.08.2006 00:01:47 | |
---|
Asuu häkkikellarissani-. Tärisee nurkassa ja itkeskelee vaimeasti. Kerran viikossa vien sille palasen sipulileipää. Sitten hän laulaa Love me tenderin ja rakastelemme villisti kylmällä betonilattialla. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Pitkavirta 05.09.2006 09:19:00 | |
---|
Nygrenin Elvis Elää? lähti eilen mukaan, muutama kymmenen sivua jäljellä. Ihan siisti kirja, olisin vaan toivonu vähän parempaa tekstiä, Nygren olis voinu ottaa jonku raflaavammalla kirjotustyylillä varustetun tyypin mukaan projektiin. Kirja on paikoin sellasta yläasteen äikänainetasoa. Mut ei se mitään. Mie ainaki uskon tohon teoriaan. Vaikka olis sen voinu johdonmukaisemminki esittää. "kaoin tukehtumaisillani ja yritin niellä mälliä." |
mie666 05.09.2006 09:49:54 | |
---|
".... vaikka kuolluthan se jo on ! " E-THREE THE EXTRA TESTICLE |