Jani The Rock 07.11.2003 20:58:48 | |
---|
Tuolla raikaa Idols telkkarissa, ja käyn aina katsomassa kun uusi surk.. ei kun siis, tulevaisuuden laulajatähti saapuu kameroiden eteen esittämään biisiään. Puuttumatta itse suorituksiin tai esiintyjien ulkonäköön muuten, on pakko kauhistella noita riepuja, mihin varsinkin nuo naispuoliset kokelaat on puettu! Onko tuo nyt jotain uutta muotia, vai onko se stylisti jonka käsittelyssä he käyvät, sokea tai hullu? Niinkuin jotain pula-ajan perunasäkkejä, hitto vie! Noin rumia ja piisaminsyömän näköisiä hameita ei löydy edes pelastusarmeijan kirpputorilta tai Ulvilan kierrätyskeskuksesta. Ja farkut on just sitä lajia, jotka saavat reidet näyttämään bratwursteilta ja näyttävät siltä kuin niiden päällä olisi suditeltu nastarenkailla. Ja mahamakkarat täytyy näkyä, yök! Eivätkä nuo miespuoliset ole sen kummempia.. Niiden romppeista saa jotenkin hintahtavan vaikutelman. Ja tuomarit vielä vittuilevat, että "ai kun sä näytit hyvältä kamerassa". Kertokaa nyt hyvät toverit, ovatko nuo kamppeet teidän mielestänne hienoja? Onko coolia näyttää siltä kuin olisi seitsemännellä kuulla raskaana? Tiedän, etten kuulu ns. kohderyhmään, mutta nuo vaatekappaleet sotivat mielestäni kaikkia estetiikan perussääntöjä vastaan. Vai olenko ihan pihalla maailman menosta? "Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito! |
kusve 08.11.2003 10:49:09 | |
---|
niin tai näin aina väärin päin ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
Toveri Jani the Rock, et ole yksin. |
Jani The Rock 08.11.2003 15:38:53 | |
---|
Toveri Jani the Rock, et ole yksin. Olen huojentunut. Kiitos. Luin muuten tossa juuri jonkun Iltalehden (vai oliko se Ilta-Sanomat, jompikumpi anyhow), jossa myös kauhisteltiin noita riepuja ja morkattiin sitä stylistin-vatipäätä. Olen siis kerrankin asian ytimessä. "Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito! |
Härski 08.11.2003 16:10:39 | |
---|
Olen huojentunut. Kiitos. Luin muuten tossa juuri jonkun Iltalehden (vai oliko se Ilta-Sanomat, jompikumpi anyhow), jossa myös kauhisteltiin noita riepuja ja morkattiin sitä stylistin-vatipäätä. Olen siis kerrankin asian ytimessä. Pidä tosta kiinni. Niin minäkin! |
pikkupeikko 09.11.2003 18:23:44 | |
---|
mä olen miettinyt niin samaa. enkä pelkästään tuon idolsin takia, vaan yleensä mitä näkyy nykyään vaatekaupoissa. olen tyttö, ja mietin suuresti että olenko ihan omituinen, vai ajatteleeko kukaan muu niin että nää "uusinta muotia" olevat kuteet on ihan järkyttäviä. mä en pystyisi ikinä kuvitella pistäväni sellaisia päälle. olenko jo 17-vuotiaana liian vanha ymmärtämään tätä nykynuorisoa? ;) Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
Jani The Rock 09.11.2003 18:54:00 | |
---|
... ja mietin suuresti että olenko ihan omituinen... ... olenko jo 17-vuotiaana liian vanha ymmärtämään tätä nykynuorisoa? ;) Molempiin kysymyksiin sopiva vastaus lienee ehkä/luultavasti... 8-) "Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito! |
mono 18.11.2003 01:19:07 | |
---|
koneHELSINKI on kova juttu. |
Nimismies 18.11.2003 14:02:36 | |
---|
Jani the Rock: ...piisaminsyömän näköisiä hameita ei... Onnittelut, sait minut nauramaan. Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
Rouge 21.11.2003 00:25:43 | |
---|
Muoti. Nyt on muodikasta olla erilainen, niinpä kaikki yrittävät olla ah! erilaisia ja näyttävät ihan samanlaisilta. Surullista sinänsä, mutta saa syyttää vain itseään, jos ei osaa panna stylistille (tai kuka ikinä ne neitoset ja nuorukaiset tuossa Idolsissa sitten pukeekaan) vastaan. Fight Back!-;) |