Silenseux 24.08.2006 11:58:27 | |
---|
Elikkäs kerran musiikkiliikkeesä törmäsin tälläiseen kaunokaiseen ja totesin sen hienoksi monen ominaisuutensa kohdalla, mutta siitä on aika kauan, joten nykyään saattaisin olla siitä eri mieltä. joten jos on omia kokemuksia tästä soittimesta niin kirjoittakaa tänne sitten siis. Eiku se menee niin että a-doorisen sävelillä neljäsosia ylöspäin vaan niin kauan että koskettimet loppuu!
-Beatles-I'm the Walrus |
baron 24.08.2006 13:41:35 | |
---|
Elikkäs kerran musiikkiliikkeesä törmäsin tälläiseen kaunokaiseen ja totesin sen hienoksi monen ominaisuutensa kohdalla, mutta siitä on aika kauan, joten nykyään saattaisin olla siitä eri mieltä. joten jos on omia kokemuksia tästä soittimesta niin kirjoittakaa tänne sitten siis. Jos mä oon erehtynyt niin korjatkaa, mutta mä luulen, että se on P70 edeltäjä, jota ei enää tehdä (????) Mulla on P70 mökkisoittimena. Ihan kiva kotisoitin, mutta ei sovellu keikkakäyttöön. (Surkeat käyttöliitännät, hitaat ja hankalat soundien vaihdot, köyhä soundivalikoima) Ihan kiva kuitenkin himadigipianona. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
en muista yrittäneeni vaihtaa saundia p60s:stä ja piano saudilla nyt lähinnä meinasinkin pelailla jos joskus saan hankittua itselleni kunnon sähköpianon. Rhodes vois kyllä olla ja ehkä klavinetti. liekköhän tuo edeltäjä kun musiikkiliikkeesä kun näin oli aika tarkalleen vuosi sitten. no voihan se olla, täytyy yrittää ottaa selkoa. jos vielä joillakin sattuu olemaan juuri itse tästä vempaimesta kokemusta niin pistäkäähän vain tänne, kaikki tervetullutta on! ja lisäksi vielä, jos joku tietää jonkun muun saundipuoleltaan mulle sopivan ja muiltakin ominaisuuksiltaan(hyvä pehmeä, mutta ei lupsahtava tatsi, hyvä piano saundi ym) kertokaa ihmeessä. Eiku se menee niin että a-doorisen sävelillä neljäsosia ylöspäin vaan niin kauan että koskettimet loppuu!
-Beatles-I'm the Walrus |
baron 25.08.2006 08:58:05 | |
---|
en muista yrittäneeni vaihtaa saundia p60s:stä ja piano saudilla nyt lähinnä meinasinkin pelailla jos joskus saan hankittua itselleni kunnon sähköpianon. Rhodes vois kyllä olla ja ehkä klavinetti. liekköhän tuo edeltäjä kun musiikkiliikkeesä kun näin oli aika tarkalleen vuosi sitten. no voihan se olla, täytyy yrittää ottaa selkoa. jos vielä joillakin sattuu olemaan juuri itse tästä vempaimesta kokemusta niin pistäkäähän vain tänne, kaikki tervetullutta on! ja lisäksi vielä, jos joku tietää jonkun muun saundipuoleltaan mulle sopivan ja muiltakin ominaisuuksiltaan(hyvä pehmeä, mutta ei lupsahtava tatsi, hyvä piano saundi ym) kertokaa ihmeessä. Sorry, mä en huomannut sun ässää, P60S on vanhentunut ja valmistus lopetettu, P70S:n edeltäjä. Siitä taas en tiedä mitään. "Speaking about music is like dancing about architecture" |