Aihe: Behringer MDX4400 -kompura
1
AoA
08.11.2003 13:10:57
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-130288.html

elikä tuommoisesta kyselisin että mahtaako olla ihan asiallinen näin ensi alkuun ja onko kenelläkään kokemuksia. Meinaan vaan että ei ole ainakaan hinnalla pilattu tuo laite että minkäs laatuinen mahtaisi olla kyseessä ja onko tuosta mihinkään. Tarkoitus olisi ihan analogistudioon käytettäväksi eli ei ihan minnekään huippustudioon. Kotikäyttöön siis periaatteessa mutta kunhan ei nyt ihan ruoska olisi.
Mitähän minä nyt
AoA
09.11.2003 20:50:51
Hommaa ennemmin vaikka joku käytetty DBX, BSS tai muu laadukkaampi peli. Et tule katumaan. Tossa B:ssä on semmonen ominaisuus, notta kun kääntelet gain-nappulaa yhtään yli nollan niin soundi paskenee silmissä, korvista puhumattakaan.

Ja analogistudiohan ei ole huippustudion vastakohta...

no ehkä tuosta lauseesta semmoisen kuvan sai. siis lähinnä tarkoitin tuota omaa pajaani joka ei aivan huippuluokkaa satu olemaan.
Mitähän minä nyt
Leikari
09.11.2003 21:06:54
Hommaa ennemmin vaikka joku käytetty DBX, BSS tai muu laadukkaampi peli. ...

jälleen joku kalliilla sontaa ostanut yrittää päästä kamoistaan eroon!

- eivaan??? periaatteessa minäkin olen tuota mieltä, mutta kun niitä ei aivan puussa kasva/hyllyiltä suoraan löydä eikä siksi kaikille löydy.

- kyseisestä B:stä ei ole kokemuksia - toisesta B-kompurasta (mallia en muista tähän hätään - 2-kanavainen "procomp"...) kuitenkin -se on toiminut ja olen saanut ulos sen mitä tarvinnutkin
Roberto
10.11.2003 10:36:56

- kyseisestä B:stä ei ole kokemuksia - toisesta B-kompurasta (mallia en muista tähän hätään - 2-kanavainen "procomp"...) kuitenkin -se on toiminut ja olen saanut ulos sen mitä tarvinnutkin

Tästä kyseisestä mallista havaitsee jo livehommissakin sellaisen laadukkuuden että ennemmin vetää ns. sormikompressiolla kun laittaa tota signaaliketjuun.
kivi
10.11.2003 13:12:33

Niinno, tuo kysytty Multicom pro on eri puusta kuin sun todnäk Composer pro:si.

Mullakin on Composer pro, eikä oikeastaan oo muuta valitettavaa kuin että mittarit ja säätimien numerot eivät oo suhteessa todellisuuteen - silmät kiinni säätäen se toimii aivan siedettävästi.
:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)