stam1na 22.08.2006 19:03:18 | |
---|
Keep on thrashing |
hullu_ukko 22.08.2006 19:16:06 (muokattu 22.08.2006 19:16:42) | |
---|
Tuollaista Exiä olen soittanut ja kaulapainoa ei löytynyt kyllä nimeksikään. Viper tonnilla olen myös soitellut ja jos se vastaa Viper 400-sarjaa millään tavoin kallistuisin itse Exin puoleen. Kaulaprofiileissa on ilmeisesti pieni ero, sillä ex tuntui sopivan mulle kouraan paremmin. Suosittelen että kokeilet itse molempia jos mahdollista. E: Ei nimittäin kannata ostaa kitaraa sen perusteella miten se toiselle sopii. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
stam1na 22.08.2006 19:32:33 | |
---|
Itse olen saanut semmosen käsityksen että explorerissa ei oo mikää tilukaula? En nimittäin ole tilumiehiä. Ei vissiin miellyttänyt se viper tonnin tatsi? Keep on thrashing |
hullu_ukko 22.08.2006 19:40:09 | |
---|
Ei vissiin miellyttänyt se viper tonnin tatsi? Ei siinä muuten mitään mutta tiettyjen kuvioiden soittamisessa tuli ongelmia. Exissä saattaapi olla hiukan tuhdimpi kaula mutta en mene vannomaan mitään. Otetaan huomioon että Viper oli suoraan varastolaatikosta ja ex oli säädetty juuri siihen kunton että asiakas voi käydä sen hakemassa. Ei nuo Ltd:n kaulat ole kovin paksuja missään kokeilemassani olleet.. Hetfield trucksterissa on ollut tähän mennessä miellyttävin tatsi noista Ltd:n peleistä mutta eipä se silti Gibsonin Flygareille tai Explorereille soittotuntumassaan pärjää IMO. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Dunga 22.08.2006 19:49:24 | |
---|
http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=464 Tuossa hyvä artikkeli Viperistä, auttoi oman ostopäätökseni kanssa myös. Tietysti kannattaa testata itse jos vain mahdollista, esim. tuo mainittu Viperin kaulapainoisuus ei ole itseäni haitannut yhtään vaikka onkin melko tuhnu hihna. Itsekään en ole niin tilumiehiä ja kyllä tuo on ihan hintansa väärti ollut, tosin EX mallia en ole testannut. Viperin kaula ei ole mikään kovin ohut muttei kovin paksukaan, just sopiva meikäläiselle ainakin. Testi sanoisi paljon, kuten sanottu. Paskallakin on tekijänsä. |
stam1na 22.08.2006 20:01:09 | |
---|
Kiitoksia paljon neuvoista. Harmi vain kun ei pääse testaamaan missään kun asuu täällä korvessa. Keep on thrashing |
32788 22.08.2006 20:41:34 | |
---|
Missäs päin? Meinaan muutamalla m.nettiläisellä kuitenkin on tuo, jos joku asuisi lähellä... |
Buffa D 22.08.2006 21:27:03 (muokattu 22.08.2006 21:27:19) | |
---|
Joo kyl ton viperin EMG 81/84 setti kuulostaa sangen mielenkiintoiselta. Mutta itse kitaroista voisin sanoa, että ihan oman mielipiteen mukaan kannattaisi valita. persemoi. |
Dunga 22.08.2006 21:31:10 | |
---|
Joo kyl ton viperin EMG 81/84 setti kuulostaa sangen mielenkiintoiselta. Mutta itse kitaroista voisin sanoa, että ihan oman mielipiteen mukaan kannattaisi valita. Juuh, www.espguitars.com löytynee parempaa infoa. Paskallakin on tekijänsä. |
Muuki 22.08.2006 21:38:07 | |
---|
Tuo Explorerin LTD -kopio on kyllä rumimpia LTD:eitä mitä tiedän. Eipä sillä, varmaan ihan hyvä kitara. Itse ottaisin Viperin. Kaulamikki piälle ja menoks. |
stam1na 24.08.2006 16:34:16 | |
---|
Missäs päin? Meinaan muutamalla m.nettiläisellä kuitenkin on tuo, jos joku asuisi lähellä... Suomussalmella asustelen. taidanpa kallistua viperin puoleen. Keep on thrashing |
32788 24.08.2006 16:46:22 | |
---|
Suomussalmella asustelen. taidanpa kallistua viperin puoleen. No tuskin metsään menet tuon kanssa. Suosittelen. Oulussa varmaan voisi testata, mutta aika helvetin kaukana on. Tietysti jos muuten olet menossa joskus niin kannattaa samalla testata. |
Viper 1000 olen koittanut ja vaikutti olevan todella pätevä. Tietääkseni viper 400 ei ole paljoa eroa viper 1000:een. Ja úlkonäkö oli kyllä kohdallaan. :) Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |