Aihe: Lapko
1 2 3 4 57 8 9 10 1114 15 16 17 18
Juuho
24.08.2006 20:34:20
Hyvä kaverini sanoi, että Lapko on "ihan paska". Uskon häntä.

Muista, että ihminen on erehtyväinen:)
nikomati
24.08.2006 21:04:18

Muista, että ihminen on erehtyväinen:)

mutta myös joskus oikeassa kukaties.
koskaan ei voi olla liian gei.
KTR
24.08.2006 21:12:34

Ei se nyt sillee oo ihan paska oikeestaan. Mulla on niiden se Scandal ja se on ihan hyvää musiikkia.
carnation
25.08.2006 11:51:17

Hyvä kaverini sanoi, että Devin Townsend on "ihan paska". Uskon häntä.
PJS
25.08.2006 12:44:00

Hyvä kaverini sanoi että Rush on paska punkbändi, uskon häntä...tästä saa "kaverini sanoi että......, uskon häntä" jutusta saa hyvänm sanonnan
www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä.
Paperilyhty
25.08.2006 18:00:58 (muokattu 25.08.2006 18:01:43)
Voin paljastaa, että Lapko on minusta ihan äärettömän hyvä. Bändissä ei ole mitään vikaa, ja se saisi mennä heti välittömästi johonkin Iso-Britanniaan klubikiertueelle. Tietenkin heti sen jälkeen kun ovat käyneet täällä soittamassa. Festarit ei vain olleet tarpeeksi.

e: Vai ehkä Lapkon pitäisi sittenkin mennä Isoon-Britanniaan? Hmm. The mind boggles.
"We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5
samsonov
25.08.2006 18:36:17
Omasin aivan karmeet ennakkoluulot bändiä kohtaan viel ennen Qstockkia, mut ku ekaa kertaa oikeestaan kunnolla bändiä kuulin (ja vieläpä livenä) ni iskihän toi. Ankkarockissa näin sit viel uudemman kerran. Pitäs kai levykaupasta joskus napata levy mukaan
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
professori
27.08.2006 18:20:20 (muokattu 27.08.2006 18:28:57)
Vielä kesän alussa Lapko oli vaan tuttu ja kiinnostava nimi, mutta ei muuta. Sitten kuulin all the best girlsin ja aattelin et täähän on jees. Sittenpä sattu niin että pojat tuli soittamaan kotikaupunkiini Kuopioon torille ilmaiskeikan ja kävin tsekkaa. olin että oho, miten hyvä livebändi! sen jälkeen on molemmat levyt tullu hankittua ja kaks muuta keikka vielä lisää katottua. Lapko on vaan ehdottomasti livenä paras mutta kyllä niitä levyltäkin kuuntelee mielellään. Ja mitä enemmän kuuntelee, sitä enemmän tykkää.

Ja muuten, voisko kukaan tabittaa biisejä? en oo mistään löytäny ollenkaan tabeja (ja oon kyllä koittanu ihan kunnolla ehtiä) ja omalla korvakuulolla en ossoo opetella. Ois mukava osata soittaa näitäkin :)
carnation
28.08.2006 11:55:01
Vielä kesän alussa Lapko oli vaan tuttu ja kiinnostava nimi, mutta ei muuta. Sitten kuulin all the best girlsin ja aattelin et täähän on jees. Sittenpä sattu niin että pojat tuli soittamaan kotikaupunkiini Kuopioon torille ilmaiskeikan ja kävin tsekkaa. olin että oho, miten hyvä livebändi! sen jälkeen on molemmat levyt tullu hankittua ja kaks muuta keikka vielä lisää katottua. Lapko on vaan ehdottomasti livenä paras mutta kyllä niitä levyltäkin kuuntelee mielellään. Ja mitä enemmän kuuntelee, sitä enemmän tykkää.

Mulla oli oikeastaan ihan sama homma, paitsi levyjä ei ole vielä tullut ostettua omaksi. All the best girlsistä tykkäsin, sitten näin bändin livenä ja kolahti että ai perkele kun on hyvä meininki!
carnation
12.11.2006 13:57:27
Juups, nostan. Tänään TV2 klo 00.05 -> Yle Livessä Lapko
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
stam!na
18.11.2006 12:25:02
Live-bändinä lapko on huippuluokkaa tykkään itse maljan hyvin "sissie-girl"-tyylistä näyttää aivan kuin olisi pissat pöksyissä esityksen aikana ja musiikki aivan loistavaa muhun uppoaa erityisesti stacy
stam!na
18.11.2006 12:25:14 (muokattu 18.11.2006 12:26:42)
ainiin unohdin vielä että yksi miinus mutta hyvin pieni vähän ärsyttää nodbergin soittotyyli mielestäni hyvin flegmaattinen ja sillane "diipa-daapa soittelen nyt tässä"
santarmi
21.11.2006 01:52:09
Loppupelissä Lapko on aika pahasti oman aikansa tuote. Saahan bändistä toki tykätä, mutta itselleni se edustaa samaa mukamas-vaihtoehtoista nykyrockia(emo-rockia,khröm), kuin mm. yhdysvaltalainen Coheed and Cambria. Toisaalta, mitä bändiä nyt satuin livenä seuraamaan ruis-rockissa, niin ihan tiukkaa soitantaa pojat tarjosivat ja muutamia ihan kelpo heavy-riffejä.
Nekrofilia miellyttää, se hengen vie, mutta rakkaus on kypsää. -Tommi Liimatta-
LNA
22.11.2006 15:47:12

Totesin juuri ylen livesysteemin jälkeen että menen Lapkon laulajapojan kanssa naimisiin sitten isona.

Keijukaisainesta, sano.
upulea
02.12.2006 20:20:59 (muokattu 02.12.2006 20:21:14)
Olen santarmin kanssa samaa mieltä. Sit ilmiöön liittyy kaikki Lapko-pinssit ja kassit ja paidat ja vaikka mitkä, joilla jutusta on saatu muka-underground-nuorisolle hyvää ainesta, jolla rakentaa oma uusi uskottava persoona.

Mut ei sen puoleen. On mullakin yksi levy jemmassa angstin varalle. :D
ydinaukio
02.12.2006 20:27:32
Juups, nostan. Tänään TV2 klo 00.05 -> Yle Livessä Lapko

Tää oli muuten ihan hirveän huono. Monet ovat kehuneet Lapkoa hyväksi livebändiksi. En tiedä miksi. Ihan hirveän huono.
elbowski
12.03.2007 20:05:44
Uusi biisi Killer Whales kuultavissa bändin MySpacessa.

http://www.myspace.com/lapko
"Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego
Juuho
12.03.2007 22:19:41

Aika kivalta kuulosti mun mielestä. Mitään tietoa koska uusi levy olisi tulossa?
carnation
12.03.2007 22:25:48

Hieno ja tunnelmallinen kitarakuvio tuossa ainakin on. Ja biisi vain paranee mitä enemmän sitä kuuntelee, joka on aika tyypillistä Lapkon musiikille. Ville Malja sanoi jossain haastattelussa, että tuleva levy on "yhdistelmä Slayeria ja Coldplayta". Niin tai näin, hyvä levy sieltä varmaan tulee, ja innolla odotellaan. Lapko on hyvä.

Mitään tietoa koska uusi levy olisi tulossa?

Toukokuun 2. päivä taitaapi olla julkaisu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)