Yahvetti 22.08.2006 22:34:37 | |
---|
Eli miten hyvin kys. ohjelma toimii pc:llä? Tyttökaveri tarvis sibelius-ohjelmaa ja suunnitteli ostavansa macin, kun "kuulemma sen pitäisi toimia paremmin sillä". Pc:hen vaan saisi halvempaan hintaan enemmän tavaraa.. Siis toimiiko tuo sibbe pc:llä siinä missä macissäkin? |
Lennu 23.08.2006 00:24:49 | |
---|
Toimii ihan mainiosti. Mulla on vanhassa 750Mhz kannettavassa PC:ssä Sibbe 2. Macissa taas ei ole ollenkaan, kun ei oo ollu rahaa ostaa vielä :( |
Janus 24.08.2006 15:56:37 | |
---|
Toimii ihan mainiosti. Mulla on vanhassa 750Mhz kannettavassa PC:ssä Sibbe 2. Macissa taas ei ole ollenkaan, kun ei oo ollu rahaa ostaa vielä :( Eiks siihen Sibeliuksen ostettuun lisenssiin sisälly mahdollisuus asentaa ja rekisteröidä/aktivoida Sibbe kahteen eri koneeseen? Näin ainakin versiosta 3 ylöspäin. Ja kakkosen päivittää uusimmaksi versioksi aika huokealla (245 € Carbon Musicilta). |
Eiks siihen Sibeliuksen ostettuun lisenssiin sisälly mahdollisuus asentaa ja rekisteröidä/aktivoida Sibbe kahteen eri koneeseen? Näin ainakin versiosta 3 ylöspäin. Ja kakkosen päivittää uusimmaksi versioksi aika huokealla (245 € Carbon Musicilta). Ei ole mäkkiversiota. Saa sen kahteen puuseeseen asennettua. Ja onkin. |
baron 25.08.2006 12:40:38 | |
---|
Eiks siihen Sibeliuksen ostettuun lisenssiin sisälly mahdollisuus asentaa ja rekisteröidä/aktivoida Sibbe kahteen eri koneeseen? Näin ainakin versiosta 3 ylöspäin. Ja kakkosen päivittää uusimmaksi versioksi aika huokealla (245 € Carbon Musicilta). Finalen ainaskin saa! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Novac 26.08.2006 15:39:38 | |
---|
Mulla on Sibelius 4 PC:ssä. Pelittää mainiosti. mikä on olutta on nyt mennyttä... |