pliksu 03.05.2006 08:01:38 (muokattu 03.05.2006 08:02:00) | |
---|
No onpas mainio albumi. Jos Prairie Wind oli mielestäni loistava, niin on tää vähintään saman arvoinen. Tiukkaa kritiikkiä. Soitto on kuin suoraan kovimmilta Crazy Horse -vuosilta. Kyllä tommonen kitarasaundi on saatava. Ostoslistan kärkeen menee. Täytyy kai kuitenkin odottaa hinnan laskeutumista, (kesä)työtön kun olen. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
saturnzreturn 03.05.2006 16:06:49 | |
---|
Tää uus albumihan on ihan jäätävän kuumottava. Upeet soundit ja hyviä biisejä...Pakko-ostos. my wallet's fat and so is my head |
Zeni 03.05.2006 18:26:53 | |
---|
Onko jollain levyllä Hey hey, my my biisistä akustinen versio ? Itse en löytänyt kuin live version. |
Turder 03.05.2006 18:30:44 | |
---|
Onko jollain levyllä Hey hey, my my biisistä akustinen versio ? Itse en löytänyt kuin live version. Eli My My, Hey Hey. On ainakin Rust Never Sleeps levyllä. Itse levyhän taitaa olla virallisesti Live-albumi. Yleisön ääniä ei kyllä raidalla kuule. I've got a size 12 that will inspire! -Paul Teutul Sr. |
rikhard/blow 03.05.2006 19:17:47 | |
---|
Eli My My, Hey Hey. On ainakin Rust Never Sleeps levyllä. Itse levyhän taitaa olla virallisesti Live-albumi. Yleisön ääniä ei kyllä raidalla kuule. Virallisesti levy ei ole live. Jotkin biisit on äänitetty konserteissa ja nimenomaan tuo My My Hey Hey. Siinähän yleisö hurraa melkein jokaiselle lainille. Mulle kyseisen version viehätys perustuukin siihen kun Neil lausuu noita kuolemattomia rock and rollia filosoivia lauseita ja porukka kuulee ne eka kertaa. |
Tempura 04.05.2006 13:17:59 | |
---|
Eli My My, Hey Hey. On ainakin Rust Never Sleeps levyllä. Itse levyhän taitaa olla virallisesti Live-albumi. Yleisön ääniä ei kyllä raidalla kuule. Live Rust on melkein samaa materiaalia mutta kokonaan livenä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
varakeef 04.05.2006 14:48:41 | |
---|
Live Rust on melkein samaa materiaalia mutta kokonaan livenä. Eikös ne ole eri versiotakin kaikki tyynni? Samalta kiertueelta toki. Live Rust on kuitenkin kiertuefilmin Rust Never Sleeps soundtrack. Hämmentävää triviaa, eikö totta. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Tempura 04.05.2006 16:32:07 | |
---|
Eikös ne ole eri versiotakin kaikki tyynni? Samalta kiertueelta toki. Live Rust on kuitenkin kiertuefilmin Rust Never Sleeps soundtrack. Hämmentävää triviaa, eikö totta. Juu on. Omistan videonkin. Ne tanssivat javat on kuninkaita. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
zaahrock 05.05.2006 10:29:09 | |
---|
no siis itse en ole fani, mutta neil on kyllä kova sanoittaja... david keksi rokin. |
Folcce 05.05.2006 12:30:58 | |
---|
Tää uus albumihan on ihan jäätävän kuumottava. Upeet soundit ja hyviä biisejä...Pakko-ostos. Todellakin! Pesee mun korvissa edellisen mennentullen. Esimerkiksi Shock and Awe pudottaa tuolilta! Enpä muista että olisin aikoihin pitänyt minkään levyn soundeista näin paljon. Harry Potter? Kuka vitun urpo se on?
-Snoop Doggy Dogg- |
2541 23.08.2006 17:15:01 | |
---|
"Shakey" kirjaa on tullut muutamat päivät lueskeltua (suosittelen!) ja alkoi taas tuo pahuksen "Eldorado" EP kiinnostamaan. Levyähän ei taida saada tällä hetkellä kuin hyvällä tuurilla, mutta jos joku sen omistaa, niin onko syytä alkaa vakavaan metsästykseen? |
didjagetany 24.08.2006 13:34:31 | |
---|
Tuo "Shakey" on aivan jumalattoman mielenkiintoinen kirja, itselläkin kesken paraikaa. Olen ehtinyt "On The Beach" -levyn aikoihin, hieman yli puoleen väliin kirjaa. Innostaa todellakin laittaa Youngin levyjä soundtrackiksi taustalle. Monet biisit avautuvat ihan uudella tapaa. Kirjan kirjoittaja on tehnyt aika perustavanlaatuista taustatyötä. Loistava opus! Faneille ehdoton. Maksoi alle 7 euroa Anttilassa. "The thousandth and tenth day of the human totem pole" |
CRETIN 24.08.2006 13:50:22 | |
---|
Kyllähän tota ukkelia tulee fanitettua, eikä oo kitarallakaan tullu soitettua pitkään aikaan muuta kun Youngia. "Kyllähän se on niin, että kitara kutsuu soittajaansa" - Naapuri |
Innostaa todellakin laittaa Youngin levyjä soundtrackiksi taustalle. Monet biisit avautuvat ihan uudella tapaa. Kirjan kirjoittaja on tehnyt aika perustavanlaatuista taustatyötä. Loistava opus! Faneille ehdoton. Maksoi alle 7 euroa Anttilassa. Youngia on tullut kuunneltua lähes yksinomaan noin viikko, kun olen kirjaa lukenut. Kuuntelin jopa "Hawks & Dovesia" ja "Re-actoria"!;) Biisien avautumisesta olen samaa mieltä; esimerkiksi "Will To Love" oli jäänyt häpeäkseni kokonaan vaille huomiota. Missä Anttilassa kirja oli? |
Heikki 24.08.2006 18:50:43 (muokattu 24.08.2006 18:51:04) | |
---|
Youngia on tullut kuunneltua lähes yksinomaan noin viikko, kun olen kirjaa lukenut. Kuuntelin jopa "Hawks & Dovesia" ja "Re-actoria"!;) Reactor ja Hawks & Doves ovat Neil Yougin parhaat levyt, heti Everybodys Rockingin ja Greendalen jälkeen. |
rok 24.08.2006 19:26:42 | |
---|
Biisien avautumisesta olen samaa mieltä; esimerkiksi "Will To Love" oli jäänyt häpeäkseni kokonaan vaille huomiota. Tuo on muuten aivan mielettömän hienon tunnelman omaava kipale. "Markalla saa markan tavaran" |
2541 24.08.2006 23:53:56 | |
---|
Reactor ja Hawks & Doves ovat Neil Yougin parhaat levyt, heti Everybodys Rockingin ja Greendalen jälkeen. Joo, voittaa kevyesti kaikenmaailman Tonight's The Nightit ja On The Beachit, Rust Never Sleepsistä puhumattakaan. |
Techno-Allah 25.08.2006 00:19:36 | |
---|
Joo, voittaa kevyesti kaikenmaailman Tonight's The Nightit ja On The Beachit, Rust Never Sleepsistä puhumattakaan. Onkos tämä sitä sarkasmia? Everybody knows this is nowhere, Harvest, Tonight's The Night, On The Beach ja Harvest moon ovat kaikki täydellistä mahtavuuta. "Music is the wine that fills the cup of silence".
- Robert Fripp |
2541 25.08.2006 00:26:18 | |
---|
Onkos tämä sitä sarkasmia? Yritys ainakin. "Greendalea" tai "Everybody's Rockin'ia" en pysty kommentoimaan, mutta "Re-Actor" ja "Hawks & Doves" jättävät kylmäksi. |
Tarkastaja 25.08.2006 00:33:13 (muokattu 25.08.2006 00:33:44) | |
---|
Yritys ainakin. "Greendalea" tai "Everybody's Rockin'ia" en pysty kommentoimaan, mutta "Re-Actor" ja "Hawks & Doves" jättävät kylmäksi. Mä näkisin, että tuo Greendale on kovin tuosta Heikin esittämästä nelikosta. Hawks & Dovesilla on Little Wing, josta ainakin itse pidän ja sitten Re-Actorilta shots on kans mukava, mutta harvoin tulee noita Niilon kasari levyjä kuunneltua. |