Wardi 24.08.2006 06:26:04 | |
---|
mitäs varten esim. Wecklin Taavil (ja monel muullakin) on pikkunen bassorumpu etuoikeal?eikai tuota ole ees minnee kytketty,en voi tietää kö oon vaan pasisti. |
hollmi-5 24.08.2006 08:43:57 (muokattu 24.08.2006 08:45:29) | |
---|
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Analuuk 24.08.2006 09:11:55 | |
---|
mitäs varten esim. Wecklin Taavil (ja monel muullakin) on pikkunen bassorumpu etuoikeal?eikai tuota ole ees minnee kytketty,en voi tietää kö oon vaan pasisti. No Weckli tykkää soitella jazzimpia biisejä sillä 18" basarilla. "ison" basarin pedaalin vieressä on tuplapedaalin vasen osa ja oikea osa menee sitten siihen 18" basariin. Eli ei sen tarvii kurotella sinne lattiatomien alle... Ei sillä niin väliä, kunhan ne on siniset! |
Strumbali 24.08.2006 09:30:54 (muokattu 24.08.2006 09:39:00) | |
---|
Terry Bozziolla oli myös pienempi basari setin ulkopuolella Fantomaksen keikalla. Luulenpa, että rumputeknikko oli unohtanut koko pönikän ja ainoa vaihtoehto oli sijoittaa se sinne mihin mahtuu lavalla ja laittaa kaapelilla(ilmeisesti) käyttöön ;). En muista värähtikö basarin kalvo keikan aikana kertaakaan, eli käytettiinkö sitä. Tässä tapauksessa en tiiä miksi, mutta eipä tuo ollut keikan ainoa hämmentävä asia. ettäjotta |
Terry Bozziolla oli myös pienempi basari setin ulkopuolella Fantomaksen keikalla. Luulenpa, että rumputeknikko oli unohtanut koko pönikän ja ainoa vaihtoehto oli sijoittaa se sinne mihin mahtuu lavalla ja laittaa kaapelilla(ilmeisesti) käyttöön ;). En muista värähtikö basarin kalvo keikan aikana kertaakaan, eli käytettiinkö sitä. Tässä tapauksessa en tiiä miksi, mutta eipä tuo ollut keikan ainoa hämmentävä asia. Bozzion live dvd:llä kaveri soittaa kyllä kaikkia basareita miten sattuu, mielenkiintoista kun varsinkin alkupuolella soi ja värähtelee lähinnä basarit jotka on juuri tyyliin missä sattuu ja haikat mitkä on jossain etutomien edessä :) |
K.Suninen 24.08.2006 14:10:38 | |
---|
Silloin ku Weckli oli Keiteleellä keikalla niin en muistaakseni huomannu sen bassareiden soundissa paljoakaan eroa.. Molemmissa oli varmaan powerstroket ja jytisi pikkubassarikin hyvin. |
Niskamies 24.08.2006 14:59:45 | |
---|
Silloin ku Weckli oli Keiteleellä keikalla niin en muistaakseni huomannu sen bassareiden soundissa paljoakaan eroa.. Molemmissa oli varmaan powerstroket ja jytisi pikkubassarikin hyvin. Kyllä niissä on selvästi erilainen saundi. Kummassakin lyöntikalvona Coated Ambassador ja resona musta PS3. Isommassa oli reikä etukalvossa, pienemmässä ei. Isompi basari jytisi hienosti, ja pienessä oli sitten tiukempi ja soivempi jazzsaundi. Weckl käyttää mielestäni kahta basaria oikein tyylikkäästi. More is more. |
hemmo 24.08.2006 15:15:45 | |
---|
Onko kellään käytössä ihan oikeeta minibassaria esim. 14 tuumaa? "Ampeg, leipoo joka puolelta." -jokuvaan,
"Monster, jyrsii joka puolelta." -Juki69,
"Behringer, kyrpii joka puolelta." -Sam Other
"Marshall, kourii joka puolelta." -Sisäpiiri,
"Fender, kuullottaa tosi hyvältä." -arva |
K.Suninen 24.08.2006 15:49:46 | |
---|
Kyllä niissä on selvästi erilainen saundi. Kummassakin lyöntikalvona Coated Ambassador ja resona musta PS3. Isommassa oli reikä etukalvossa, pienemmässä ei. Isompi basari jytisi hienosti, ja pienessä oli sitten tiukempi ja soivempi jazzsaundi. Weckl käyttää mielestäni kahta basaria oikein tyylikkäästi. Sitten vaan en keskittyny kuuntelemaan niitä. |
K.Suninen 24.08.2006 15:51:59 | |
---|
|
Analuuk 24.08.2006 16:00:58 | |
---|
Onko kellään käytössä ihan oikeeta minibassaria esim. 14 tuumaa? Mulla on 16" lattiatomi, josta saa tarvittaessa basarin, kun vaihta L-muotoiset jalat ja laittaa raiserin kiinni. Oon käyttäny sitä basarina akustisissa jutuissa pari kertaa... http://www.kumu.fi/finnish/rumpusetit/setit_105.html Ei sillä niin väliä, kunhan ne on siniset! |
Simbe 24.08.2006 16:27:00 | |
---|
|
fabula 24.08.2006 16:53:15 | |
---|
No onhan siinä oma hommansa! |
hemmo 24.08.2006 17:45:59 | |
---|
"Ampeg, leipoo joka puolelta." -jokuvaan,
hemmo 24.08.2006 17:48:54 | |
---|
Tein itselleni vanhoista tomeista minisetin kokoa bd16", tomit 10" ja 12". Ostin settiin myös Tamburon 10" virvelin, toimii hyvin. http://www.rumpu.net/index.asp?sivu=galleria&kuva=2307 Askartelu on kivaa... :) Hieno setti. Mulla on työn alla loungemoposetti: - 14x12 bassari ilman etukalvoa - 8x5 konserttitomi (virvelissä kiinni) - 12x5 konserttitomi (bassarissa kiinni) - 13x3 pikkolo - 10 haitsu - 10 ja 14 pellit, lehmänkallo eiku kello "Ampeg, leipoo joka puolelta." -jokuvaan,
miccomalliton 24.08.2006 17:56:08 | |
---|
Hieno setti. Mulla on työn alla loungemoposetti: - 14x12 bassari ilman etukalvoa - 8x5 konserttitomi (virvelissä kiinni) - 12x5 konserttitomi (bassarissa kiinni) - 13x3 pikkolo - 10 haitsu - 10 ja 14 pellit, lehmänkallo eiku kello Mistä tomista teit tuon bassarin? Ja mitä kalvoa käytät siinä? Itteäkin vähän kiinnostais mopoilu. Glory, glory hallelujah!! |
kampela 24.08.2006 19:29:22 | |
---|
Mä oon aika mopoilija, ja basarikin on aika pieni. :| http//:www.musamaailma.fi |