Aihe: Efektien väliin välijohtoja
1 2
Aki
24.08.2006 02:30:33

itsekäytän cordialia signaali johdois nauhotuskamois. ja varmasti vaihdan nekin parempaa
Nähtyäni minkälaisilla piuhoilla Finnvoxin B-studiossa hommaa tehdään, totesin, että ei se ihan aina ihan niin tarkkaa sitten olekaan. Joskus tosin on.

Myös Planet Wavesilla on vallan luotettavan oloisia pätkäpiuhoja. Ja raakatavaraa.

niiden laatu ei mua vakuuta. siis neutrikin
No sulle on piuhatarjonta aika vähissä.

Kas kun eivät ole minulla 10 vuoden aikana hurisseet koskaan...
"Olis tossa noita muitakin vaihteita, mutta eeeeeei niitä tule kääääytettyä..."
"C7:n tulee kuulostaa aivan erilaiselta kun sen soittaa Stadian Pop-Jazzilainen kuin Pop-Jazz Konsalainen." -Pekka Korhonen, Stadia
masterhat
24.08.2006 02:41:46
niiden laatu ei mua vakuuta. siis neutrikin
No sulle on piuhatarjonta aika vähissä.

kuten sanoin että kyseessä oli varmati se huonosti kolvattu yksilö jonka jälkeen en ole
neutrikikkia ostanut. lue topicia taakse päin, siellä asian mainitsinkin
Tehotyttö95
Aki
24.08.2006 02:44:44

kuten sanoin että kyseessä oli varmati se huonosti kolvattu yksilö jonka jälkeen en ole neutrikikkia ostanut. lue topicia taakse päin, siellä asian mainitsinkin
Juu, luinkin, mutta mun päähän ei heti tarttunut se että huonon juotoksen takia syytät sitä liitintä.
"C7:n tulee kuulostaa aivan erilaiselta jos sen soittaa Stadian Pop-Jazzilainen tai Pop-Jazz Konsalainen." -Pekka Korhonen, Stadia
Jouni Antero
24.08.2006 09:35:28
Mulla on semmoinen kevyt ongelma, että minun 6 Boss-pedaalia on Boss:in omassa salkussa (BCB-6 tai jotain) ja siihen väliin menee just Bossin omat muoviset välipiuhat muttei juuri muita - olisiko asiaan perehtyneillä tarjota laadukkaampia mutta todella jakiltaan lyhyitä kulmapiuhoja?
Jungleman
24.08.2006 18:54:19
Jea elikkäs mistäs sais tosi laadukkaita sellaisia?

No, minä olen käyttänyt George L:ää tuommoiset 8 vuotta. Hyvä soundi, vaivattomia ja tuskattomia, voit itse väsätä alle minuutissa haluamasi mittaisen piuhan (eikä tarvitse kolvata jos on laiska tai tumpelo). Erinomaisia nimenomaan pedaalilaudassa.

www.custom-sounds.com
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)