masterhat 23.08.2006 21:44:52 | |
---|
Jea elikkäs mistäs sais tosi laadukkaita sellaisia? moni on väittänyt että se vaikuttaa signaaliin, ja itse olen sen huomannut kun kytkee skeban suoraa styrkkaan. eli sellaisia 15-30cm high-end johtoja. vai pitääkö teettää. ajattelin monster cablen kaapelia. mutta suositelkaa ihmeessä. Tehotyttö95 |
Hössö 23.08.2006 22:13:58 | |
---|
Jea elikkäs mistäs sais tosi laadukkaita sellaisia? Eiköhän ne musaliikkeistä saatavat lyhyet piuhat aja asiansa, hinta pyörii siinä 3 jutron kieppeillä. Kelpaavat varmasti... |
Fortune 23.08.2006 22:33:58 | |
---|
Eiköhän ne musaliikkeistä saatavat lyhyet piuhat aja asiansa, hinta pyörii siinä 3 jutron kieppeillä. Kelpaavat varmasti... Hurisee, poksuu eikä voi korjata. Joko investoi reilusti parempiin valmiisiin, tai ostaa kamat ja kolvaa itse. Neutrikia plugeiksi ja esim. Cordialin instrumenttikaapelia kaapeliksi, saa helposti korjauskelpoiset, hurinattomat ja ihan sen mittaiset kuin tarvitsee. Look behind you, a three-necked guitar! |
Hössö 23.08.2006 22:36:04 | |
---|
Hurisee, poksuu eikä voi korjata. Kas kun eivät ole minulla 10 vuoden aikana hurisseet koskaan... |
masterhat 23.08.2006 22:52:28 | |
---|
niin niin. mul on kyl nyt juuri nuo 3eur zipale johdot, ja onkin varmaan henkimaailmanjuttuja se hurina yms. on tullut kuitenkin sijoitettua aika paljon rahaa kitara kamoihin ja koko ajan menee lisää niin aattelin hommata ihan kunnolliset väli johdot noin 20-30 eur/kpl, se on 300 sataa 10 piuhaa, aika paljon välipiuhoihin, mutta kerran se kirpasee. niin löytyykös jotain sivustoja täältä pohjoisemmasta. stereoissa joissa oli monster cablen signaali johdot saundas ihan toiselta kuin perus signaalijohdoilla varustetut. vaikka hintaa tais johdolla olla yli 100 euroa metri:) Tehotyttö95 |
Fortune 23.08.2006 22:57:13 | |
---|
Kas kun eivät ole minulla 10 vuoden aikana hurisseet koskaan... Ei uskalla riskeerata, kun niitä ei saa pätkimistapauksessa korjattua mitenkään. Look behind you, a three-necked guitar! |
superfly 23.08.2006 22:58:47 | |
---|
Kas kun eivät ole minulla 10 vuoden aikana hurisseet koskaan... Sama täällä ja yksikään välipiuhoista ei ole vielä hajonnut... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Jucciz 23.08.2006 22:59:26 | |
---|
Komppaan Fortunea reippaalla tatsilla. |
blueslover 23.08.2006 23:04:46 | |
---|
|
masterhat 23.08.2006 23:06:03 (muokattu 23.08.2006 23:08:10) | |
---|
Tehotyttö95 |
olle 23.08.2006 23:11:12 (muokattu 23.08.2006 23:12:30) | |
---|
|
blueslover 23.08.2006 23:14:45 | |
---|
http://www.custom-sounds.com/epages … a3d3d06ae+FI/products/15102&2D1 elikkäs tollasia katselin, ajattelin vain että onko tuo hinta pidemmälle vai lyhyemmälle johdolle? Lyhyemmälle. ahaa, vaikuttaa hyvältä ja se hinta oli heitto mitä voi maksimissaan panostaa. saakos noita kuinka helposti? tai siis mistä ostit vai juurikin tuolta? Tampereen Tammer-Pianosta Tammelan Torin Takaa :) |
masterhat 23.08.2006 23:14:46 | |
---|
Lyhyempi on 26 euroa ja pitempi on 45 euroa no katsos. vittu mä olen tyhmä, tuollahan se lukee kun valitsee pituuden. jee jee. Ongelmahan on sittemmin ratkennut. taidan menä viikonlopuksi ylitöihin, ni voi tilata nuo hyväl omaltunnol:) kiitokset kaikille vastaajille:) Tehotyttö95 |
Juu juu! Kyllä ehdottomasti kannattaa satsata 27 euroa yhteen valmiiseen 30 senttimetrin piuhaan kun sillä rahalla saa tarvikkeet viiteen saman mittaiseen piuhaan Neutrik+Cordial -tavaralla, joka on todella laadukasta. |
masterhat 24.08.2006 00:24:34 (muokattu 24.08.2006 00:26:35) | |
---|
Juu juu! Kyllä ehdottomasti kannattaa satsata 27 euroa yhteen valmiiseen 30 senttimetrin piuhaan kun sillä rahalla saa tarvikkeet viiteen saman mittaiseen piuhaan Neutrik+Cordial -tavaralla, joka on todella laadukasta. kai jokainen saa tilata mitä haluaa. sit ei ainakaan tarvi vikaa etsiä johdoista jos alkaa suhisee:) itsekäytän cordialia signaali johdois nauhotuskamois. ja varmasti vaihdan nekin parempaa kun päivitän nauhotus kamoja joskus. kukin tavallaan. juttelin erään hifistin kanssa, ja se perusteli mulle puolituntia (enemmän olis tullut jos en olis toppuutellu) miksi sen johdotukset on maksan 3200euroa, eikä 3,5euroa robarista. teksti meni kyllä osittain ihan täysin ohi multa. siis musiikkin tekniikka on osa alue mihin (etenkin miehet)jotkut ovat valmiita laittamaan sairaaloisia summia rahaa. jotkut ostaa hienoja vanteita autoihin, toiset hifiä. ja kai noita 26eur/30cm piuhoja voi pitää välijohtojen "ferrareina" tai edes "porscheina":) EDIT: ja huomasin että skebapiuhassa on neutrikin liittimet, toisin toisenpään olen jo kertaalleen kolvnnut. ainakaan niiden laatu ei mua vakuuta. siis neutrikin Tehotyttö95 |
Fortune 24.08.2006 00:53:16 | |
---|
EDIT: ja huomasin että skebapiuhassa on neutrikin liittimet, toisin toisenpään olen jo kertaalleen kolvnnut. ainakaan niiden laatu ei mua vakuuta. siis neutrikin Voihan sen kolvata hyvänkin liittimen huonosti. Ja Neutrikeja on halpoja ja kalliimpia, laatueroakin on.
Look behind you, a three-necked guitar! |
masterhat 24.08.2006 01:04:33 | |
---|
Voihan sen kolvata hyvänkin liittimen huonosti. Ja Neutrikeja on halpoja ja kalliimpia, laatueroakin on. niin no ihan totta. ehkä suuttumukseni merkkiä kohtaan johtui juurikin tuosta huonosta yksilöstä. ja PA-kaapeis olevis piuhois on Neutrikin speakonit, ja ne on ainakin loistavat. tosin eipä tule bändikämpäs kauheesti siirreltyä PA-kaappei ja näin ollen rassattua piuhoja eessun taassun. Offtopic: Kerran junnuna menin faijan kans läheiseen elektroniikka liikkeeseen hakee kitara piuhaa ku valitin et tää on taas rikki. (faija tietysti osti mulle aina sen halvimman piuhan, ja kylhän ne ajoittain hajos.) Sit se myyjä sano (se oli siis sellainen vanha setä) että tekee mulle niin hyvän johdon että voit vetäävaikka kitaraa perässäsi siinä. ja minä poika tietysti menin heti ravaamaan himaan päästyäni kitara perässä, eikä johto ollut moksiskaan. sittemmin se pöllittiin jossain bändi-happeningissa vuosia myöhemmin sitä ihmettelen itsekin miten johto pysyi kitarassa kiinni. kai se tarkotuksella teki plugille jotain, koska tiesi että menen testaamaan voiko kitaraa vetää perässä:) Tehotyttö95 |
SirElwood 24.08.2006 01:07:05 | |
---|
sitä ihmettelen itsekin miten johto pysyi kitarassa kiinni. kai se tarkotuksella teki plugille jotain, koska tiesi että menen testaamaan voiko kitaraa vetää perässä:) Lytistää pihdeillä ihan varovasti vähän siitä plugin juuresta. Tulee tiukka liitos jakkiin. Mutta ei saa lypistää liikaa. |
fridgebuzz 24.08.2006 01:07:41 | |
---|
Itse tullut käytettyä noita halpoja välijohtoja about kuusi vuotta, ja on kyllä varmaan ainakin yhtä monta kertaa joutunut johdot uusimaan, siltikään ei ole ikinä ollut tarpeeksi rahaa että laittaisi "kunnolliset" välipiuhat. Pitäisi, mutta pedaalilautakin on sen verran iso että rahaa kyllä palaisi.. |
Hannu H. 24.08.2006 01:19:49 | |
---|
George L:lle multa ääni. Ei tarttee kolvata, taittuu hyvin piuhojen väliin. Hintavaa tosin, mutta ite tykkään.. |