ninmari 21.08.2006 19:05:54 | |
---|
Todella "totuudenmukainen" sarja, esim. kun eläinlääkäriä esittävä näyttelijä työntää kätensä olkapäätä myöten lehmän persiisiin.. :o) Tollaista oon nähny livenäkin.Ja vielä paljon pahempaakin..;-) mm. sen, että lehmän ulos työntämä kohtu tungetaan takaisin sinne minne pitääkin.=:o Nykyään tulee aika vähän katsottua telkkua.Mutta ihan MUST on Teho-osasto, Lost ja Täydelliset naiset. Kaksi viimeksi mainittua starttaa pian taas uusin jaksoin.JES. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
paice60 22.08.2006 21:58:05 | |
---|
Lost, Teho-osasto,Täydelliset naiset ja Frasier varsinkin on ihan ykkönen. Siinä on ajoitus ja komiikka kohdillaan. Miks´ mä oon täällä? |
mack the knife 22.08.2006 22:22:07 | |
---|
Kaukana kotoa, Irakin sotilaista kertoo. Vanhat dekkarit, esim. Murhasta tuli totta. Tulispa Cannon vielä uusintana joskus. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
uruttaja 22.08.2006 22:31:32 | |
---|
Mä katon nyt pojan kans Band of Brothers-sarjaa, sehän on tullu telekkarista. 6 osaa katottu, nyt alkaa seiska. |
Martso 22.08.2006 23:29:45 | |
---|
Mä katon nyt pojan kans Band of Brothers-sarjaa, sehän on tullu telekkarista. 6 osaa katottu, nyt alkaa seiska. Ihan s a a t a n a n hyvä sarja. Olen kattonu sen neljä kertaa tähän mennessä. |
uruttaja 22.08.2006 23:49:50 | |
---|
Ihan s a a t a n a n hyvä sarja. Olen kattonu sen neljä kertaa tähän mennessä. Osa 7 nyt katottu. On se hyvä. Komp. |
jon lord 23.08.2006 11:02:11 (muokattu 23.08.2006 11:03:38) | |
---|
Mä katon nyt pojan kans Band of Brothers-sarjaa, sehän on tullu telekkarista. 6 osaa katottu, nyt alkaa seiska. Sitten kun teette vielä sellaisen uroteon kuin minä. Katsoin kaikki jaksot yhteen menoon. Edit: ai niin .olen minä katsonut Talvisodan tv version ja molemmat tuntemattomatkin yhteen pötköön joskus. Mollbergin tuntematonkin oli se pidempi tv versio. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Musiikkia korville 23.08.2006 11:09:52 | |
---|
Aika vähän tulee yleensä katottua mitään. Jos on aikaa ja kohalle sattuu, niin suosikkeja on Lost, Shield, Huonosti käyttäytyvät miehet ja sitten se Oz oli tosi hyvä. ...ja tätä mieltä on MK. |
Meillä ei jälkikasvu katso paskasarjoja telkusta niin kauan kuin minä päätän ja toistaiseksi vielä päätän. Itse en katso teeveestä muuta kuin urheilua ja joskus jonkun leffan sekä American Chopperia jos jaksan. Teeveestä tulee nykyään niin paskaa ohjelmaa ettei siellä ole mitään katsomisen arvoista. Komppaan melko rajusti. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Begemoth 23.08.2006 23:03:32 | |
---|
Matti ja Miisu on sydäntäni lähellä. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Tankero 23.08.2006 23:04:56 | |
---|
Sitten kun teette vielä sellaisen uroteon kuin minä. Katsoin kaikki jaksot yhteen menoon. Edit: ai niin .olen minä katsonut Talvisodan tv version ja molemmat tuntemattomatkin yhteen pötköön joskus. Mollbergin tuntematonkin oli se pidempi tv versio. Hyvä, että kerroit. Tämä selittää monta asiaa. ;) Varmasti, vissiin. |
Tankero 23.08.2006 23:10:38 | |
---|
Ihan s a a t a n a n hyvä sarja. Olen kattonu sen neljä kertaa tähän mennessä. Nyt on vissiin peli sitten menetetty. Minä oon täsmälleen samaa mieltä sun kans. Otin aikanaan jaksot videolle ja tuli niitä sitten mulkoiltua aina vähän väliä. Pitäs varmaan hommata ne DVD versiot, kun ei ole ollut videoita vuosiin. Varmasti, vissiin. |
jon lord 24.08.2006 10:00:37 | |
---|
Hyvä, että kerroit. Tämä selittää monta asiaa. ;) Kenties,kenties,mutta sotahistoria kiinnostaa. Kun nämä tutkintoasiat on saatu pois jaloista niin alan tekemään pienoismallia Äyräpään taistelumaastoista. Olen sitä jo valmistellut monta vuotta. Harjoituksena tein pienoismallin Jämsän jäähallista mittakaavassa 1:100. Se on viilausta vaille valmis. Nyt alan johtamaan veteraanikuoroa syyskuun alusta joten asiassa ollaan koko ajan. Että sellaista. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
artope 24.08.2006 10:32:36 | |
---|
Tänä ehtoona Kesäillan valssi... ja taas riittää arvostelua, johon olen tosin syyllistynyt itsekin... "siel alla palmuin bassokitaraani soitan iltaisin" |
EP 27.08.2006 16:36:00 | |
---|
Kenties,kenties,mutta sotahistoria kiinnostaa. Kun nämä tutkintoasiat on saatu pois jaloista niin alan tekemään pienoismallia Äyräpään taistelumaastoista. Olen sitä jo valmistellut monta vuotta. Harjoituksena tein pienoismallin Jämsän jäähallista mittakaavassa 1:100. Se on viilausta vaille valmis. Nyt alan johtamaan veteraanikuoroa syyskuun alusta joten asiassa ollaan koko ajan. Että sellaista. Alkavat vaan nuo veteraanit olemaan jo melko iäkkäitä, ainakin täällä Tampereella alkaa tuo veteraanien kuoro jo hieman hiipua.. :/ |
Tankero 27.08.2006 17:13:33 | |
---|
Alkavat vaan nuo veteraanit olemaan jo melko iäkkäitä, ainakin täällä Tampereella alkaa tuo veteraanien kuoro jo hieman hiipua.. :/ Ettei se siellä ole kansalaissodan veteraanien kuoro. Varmasti, vissiin. |
EP 27.08.2006 20:12:22 | |
---|
Ettei se siellä ole kansalaissodan veteraanien kuoro. Kuka on sotaveteraani Sotaveteraanilla tarkoitetaan liiton jäsenyhdistyksen jäsentä, joka palvelukseen kutsuttuna, määrättynä tai vapaaehtoisena on osallistunut 1939-1945 käytyihin Suomen sotiin. Talvisota käytiin 30.11.1939 -13.3.1940. Jatkosota 25.6.1941-19.9.1944. Lapin sota 15.9.1944- 27.4.1945. http://www.sotaveteraaniliitto.fi/jarjesto.htm |
Tankero 27.08.2006 20:35:04 | |
---|
Kuka on sotaveteraani Sotaveteraanilla tarkoitetaan liiton jäsenyhdistyksen jäsentä, joka palvelukseen kutsuttuna, määrättynä tai vapaaehtoisena on osallistunut 1939-1945 käytyihin Suomen sotiin. Talvisota käytiin 30.11.1939 -13.3.1940. Jatkosota 25.6.1941-19.9.1944. Lapin sota 15.9.1944- 27.4.1945. http://www.sotaveteraaniliitto.fi/jarjesto.htm Aha, siis mun isä ei ole sotaveteraani kun ei kuulu liittoon. Puhumattakaan setästä, joka kaatui, Heh mikä ilmaisu. Varmasti, vissiin. |
EP 27.08.2006 20:47:26 (muokattu 27.08.2006 20:56:29) | |
---|
Aha, siis mun isä ei ole sotaveteraani kun ei kuulu liittoon. Puhumattakaan setästä, joka kaatui, Heh mikä ilmaisu. Itsekin hieman ihmettelin ko. kirjoitusta, mutta joka tapauksessa heidän keski-ikänsä tällä hetkellä n. 85 -vuotta, eikä siinä iässä monet enää jaksa paljon laulukeikkaa tehdä. Näin kertoi myös Tampereenkuoron johtaja pyytäessäni heidät laulamaan isäni eilisiin hautajaisiin, oli todella hieno ja mieleen jäävä esitys. Ps. Tuossa kirjoituksessa varmaan tarkoitettiin sotaveteraanilla henkilöä joka on yhdistyksen jäsen saadakseen määrättyjä etuja jne. No niistä "eduista" nyt voi olla montaa mieltä, mutta saapahan edes jotain. |
Coelhinho21 04.10.2006 01:13:25 | |
---|
Canalilta just tuli Shield -sarjan 5. kauden 5. jakso. Osittain tän threadin syytä / ansiota, että oon jääny vähän (=lue ihan) koukkuun kyseiseen sarjaan. Neloselta ei tuu seurattua, enkä edes tiedä, minkä kauden jaksot siellä pyörii.. Nyt kun syksyn sarjat käynnissä, herätellään vähän Kuhilaan käynnistämää ketjua, eli onko löytyny uusia suosikkeja tai jotain jopa suositeltavaksi asti? Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |