Aihe: Metallivahvistinta
1 2
Miikka X
23.08.2006 22:30:57 (muokattu 23.08.2006 22:34:57)
No yht. mielellään ei mentäisi 1500 yli
Antti1
23.08.2006 22:33:54 (muokattu 23.08.2006 22:35:27)
Mä ehdottaisin jotain laadukasta 2x12" kaappia ja nuppia käytettynä, jos ei ole mieletön kiire. Saattaa löytää jotain vähän erikoisempaakin.

Ehkäpä VHT:lta jotain nuppia, mikäli et ihan äärimmäistä metallisäröä tarvitse? Kyllähän niillä rankkakin musa taipuu, ei siinä mitään.

EDIT: Tai oikeastaan H&K Trilogy ja joku käytetty kaappi alle. Irtoaa helposti tuohon hintaan.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
pekurides
23.08.2006 23:11:41 (muokattu 23.08.2006 23:16:28)

ehkä sun masterhat pitäs hommaa oikea yksikanavainen nuppi missä ei oo muuta kun vola jos kerta otat kaikki saundit purkeista, ne on kuulemma parhaita vanhan liiton vox,plexi miehet sanoo:)

-Minusta suurta tuhlausta olla käyttämättä nupin omaa säröä.
kuin ostaisi urheiluauton ja ajelee vain ykkösvaihteella....
no njoo itse hankin aina vahvistimen juurikin sen oman saundin (särön) takia ja vain maustan vähän pedaalilla.

asiaan.Käy kaupat läpi testaten kaiki maholliset ei sit muuten kukaan muu tiedä sinun puolesta:) Täälä voi antaa vaan omia suosikkimieltymyksiä ja silleen, hintaluokkaa vähän silmällä pitäen.

engl powerball varma valinta

edit2. perkele ku on jonninjoutavaa löpinää ja nää samat jutut kerran viikossa ja silti pakko mennä viälä heittää muka nokkelia kommentteja.... öööööh.
masterhat
24.08.2006 00:51:23
ehkä sun masterhat pitäs hommaa oikea yksikanavainen nuppi missä ei oo muuta kun vola jos kerta otat kaikki saundit purkeista, ne on kuulemma parhaita vanhan liiton vox,plexi miehet sanoo:)

niin no. mut kyl toi GH100l tyydyttää mut aika hyvin. seuraavaksi se kyl on rivera tai monsteramp. olin aikeissa monsterin hommatakin, mutta ei ollut silloin niin paljoa rahaa, ja GAS valtaisa, noh lopun te arvaattekin
Tehotyttö95
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)