Aihe: treeni ceedee
1
tanjuli
24.08.2006 10:42:45
Onks olemas jotain suomen kielistä ceedeetä jonka peräs vois avata ääntä tai muutenkin treenata?

joissain laulukokoelmissa tulee mukana treeni-cd, esim soiva laulutunti ja sydämeni laulut tulevat säestyksien kanssa. äänenavaus-ceedeisiin en ole vielä törmännyt ainakaan missään kaupallisessa yhteydessä, olen tosin kuullut joidenkin opettajien sellaisia oppilailleen värkkäävän. senkun vaan nuottikauppaa pläräämään.

semmosta treeniceedeetä mikä on "suomenkielinen" (käsitin tämän niin, että harjoitusten väliin tulee aerobic-kasetti-tyyppistä "hyvä! juuri noin! muista hengitys!") tuskin on missään saatavilla. tai jos on niin kertokaa HETI :D
[i hear voices but at least they're on tune]
Apricot
24.08.2006 10:52:32
Eikös Maija Hapuojalla ollut aikanaan "Laula oikein" -niminen harjoituskasetti? Ehkä muistan tuon nimen väärin, mutta sille kasetille voisi antaa uuden elämän polttamalla sen sisällön cd:lle. Täytyypä itse asiassa ottaa selvää, että kellähän se mahtoikaan olla...
"I got the Pieksämäki railway station blues."
tanjuli
24.08.2006 11:15:48
Eikös Maija Hapuojalla ollut aikanaan "Laula oikein" -niminen harjoituskasetti? Ehkä muistan tuon nimen väärin, mutta sille kasetille voisi antaa uuden elämän polttamalla sen sisällön cd:lle. Täytyypä itse asiassa ottaa selvää, että kellähän se mahtoikaan olla...

kerro sit jos saat cd:lle, haluun kans :)
[i hear voices but at least they're on tune]
Haipuma
24.08.2006 12:38:34 (muokattu 24.08.2006 12:39:31)
Suomenkielisistä en kyllä tiedä, veikkaisin ettei oikein löydy.

Sellainen jenkkiläinen kevyeen musiikkiin erikoistunut voice coach kuin Seth Riggs on ainakin tehnyt sellaisen parin CD:n + kirja setin. Siinä on aika hyviä harjoituksia ja äänenavauksia ym. Itse löysin tuon ihan sattumalta kirjastosta.

esim. tuolta löytyy: http://www.sethriggs.com/

Ja onhan noita vastaavia varmaan vaikka miten, mutta tahtoo olla kaikki enklanniksi.
The truth lies within Kesälintu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)