timobass 07.11.2003 11:41:48 | |
---|
...töitä tehyt suomalainen rockbändi menestyy. Vähän yleistäen: töitä tekevä bändi menestyy. Ilman vaivaa ja hikeä on turha odottaa mitään. Pätee joka paikassa. Eikun onnea pojille. |
aikavaikea 07.11.2003 13:23:48 | |
---|
Ote tämän päivän Iltalehden nettisivuilta: Ruotsalaisille suomalaisten menestys oli kova pala. The Rasmuksen solvaaminen oli aloitettu naapurimaassa jo aiemmin päivällä. – Suomalaisella Rasmuksella on samat ongelmat kuin lukemattomilla muilla nimillä tällä avaralla ja superkaupallisella alalla: sen asenne sopii yhteen äärettömän huonosti itse musiikin kanssa. Näin jykevästi Aftonbladet aloitti torstaina pilkkakirjoituksensa. Aftonbladet herjaa, että vaikka The Rasmus haluaisi varmasti olla kova rockbändi, se epäonnistuu koko ajan. Lehti luonnehtii bändin lauluja täysin pliisuiksi ja hölmöiksi ja kehtaa kirjoittaa, että niihin verrattuna ruotsalaisten rakastaman Trazan ja Banarne -lastenbändin musiikki hakkaa rajuudessaan Mick Jaggerin ja Keith Richardin. Rajua kuin villakoira Lehti väittää kvartetin sekoittavan itsetietoisia tarinoita hymisteleviin säveliin, ja bändin koko rockin olevan yhtä rajua kuin villakoira. Voiko muistamisen arvoinen konsertti perustua moiseen toivottomaan sekoitukseen? Ei. There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear. |
the jokke 07.11.2003 13:26:14 | |
---|
ja olen siinä uskossa että jopa minun bändi pääsisi pinnalle jos minä alkasin tollasia biisejä säveltelemään, mutta se on asia erikseen että kehtaako/haluaako/viittiikö sellasta soittaa. Houhou! |
zorro 07.11.2003 13:32:05 | |
---|
Houhou! ku on käyny sellasta soittelemassa nii ei kehtaa enää kävellä pihalla ilman kommandopipoa jos se et ole sinä.... se on joku muu! |
Vilhelmus 07.11.2003 13:34:02 | |
---|
ja olen siinä uskossa että jopa minun bändi pääsisi pinnalle jos minä alkasin tollasia biisejä säveltelemään Niin, ja osaisit. |
the jokke 07.11.2003 15:09:46 | |
---|
ku on käyny sellasta soittelemassa nii ei kehtaa enää kävellä pihalla ilman kommandopipoa emmä sitä nauranut. mä nauroin sua. rasmus on hyvä.. |
mooch 07.11.2003 16:01:52 | |
---|
onnea vaan. asia musaahan tuo on, ihan mielellään kuuntelee. joskus kyllä ärsyttää sen laulajan ulkonäkö, mutta ei kai sitä ole pakko katsoa. |
Juntunen 07.11.2003 17:21:53 | |
---|
Jep. Ite en ihmeemmin bändistä diggaile, mutta hienoa kuitenkin että menestyksensä eteen töitä tehyt suomalainen rockbändi menestyy. Samat sanat. Mikä hitto se oli se rock-voittaja, joku White Stripes tms. Kai olen kasvanut purkissa tai jotakin, mutta en ole koskaan kuullutkaan ko pändistä. |
superfly 07.11.2003 17:23:20 | |
---|
Samat sanat. Mikä hitto se oli se rock-voittaja, joku White Stripes tms. Kai olen kasvanut purkissa tai jotakin, mutta en ole koskaan kuullutkaan ko pändistä. White Stripes on rumaa musiikkia. Harppu on alaston piano |
Super-Jari 07.11.2003 17:25:46 | |
---|
Ehdottomasti onnea the Rasmukselle. Työllä ovat menestyksensä ansainneet. Eihän bändi joka tekee itse biisinsä voi ihan paskaa olla vaikka ihan paskaa olisikin :D Olen omena. |
KooMikko 07.11.2003 17:44:11 | |
---|
Jep. Ite en ihmeemmin bändistä diggaile, mutta hienoa kuitenkin että menestyksensä eteen töitä tehyt suomalainen rockbändi menestyy. Juuri näin. Tykkään kyllä erittäin paljon bändin debyyttilevystä. |
Pitsa 07.11.2003 18:03:43 | |
---|
ei se ole mitenkään hyvä asia, jos vaihtaa suhtkoht funkahtavasta musiikista pikkutyttöjenpillunkostutus musiikkiin. minua ainaki pistää suunnattomasti vituttamaan tollanen. Näin. samaa mieltä. Onnea heille, huonoa musiikkia he silti nykyään tekevät. Ei me tämmösiä |
zorro 07.11.2003 18:04:21 | |
---|
emmä sitä nauranut. mä nauroin sua. rasmus on hyvä.. ku on käyny sellasta soittelemassa nii ei kehtaa enää kävellä pihalla ilman kommandopipoa jos se et ole sinä.... se on joku muu! |
AoA 07.11.2003 19:18:48 (muokattu 07.11.2003 19:20:02) | |
---|
On ehkä typerää olla _vieläkin_ katkera siitä että Rasmuksesta tuli mikä tuli mm. the rasmus, mutta jostain syystä olen. heh. en tiedä. Easy Comes Easy Goes |
Uli Con Carne 07.11.2003 20:29:09 | |
---|
Pro Spect pojille. |
ku on käyny sellasta soittelemassa nii ei kehtaa enää kävellä pihalla ilman kommandopipoa Sikskö sulla on musta hattu ja naamio? No, eipä vois rasmus vähempää ki-ki-ki-kiinnostaa. Hu-hu-hu-huono se on ja aina ollukkin mitä nyt ite oon joutunu ku-ku-ku-kuuleen. Eihän tota nyt pysty ku-ku-ku-kuunteleen. |
Xebeche 07.11.2003 21:07:55 | |
---|
Kaikki on suhteellista. The Rasmus tekee oman juttunsa erittäin hyvin, mutta musiikillinen kehityskaari heillä on kieltämättä hieman erikoinen. Pirteästä ja energisestä funkkailusta tuollaiseen ProTools-rockiin. En kuule siinä mitään henkeä tai särmää, vaikka koukkuja onkin viljalti. Hyvin soitettu (vaikka Laurin lauluäänestä en pidä tippaakaan), hyvin tuotettu, hyviä sävellyksiäkin on, mutta kun ei pure niin ei. Mutta arvon hekin ansaitsevat, ja suhteessa muuhun pop-tarjontaan on aina positiivista, että menestyksensä eteen töitä tehnyt bändi lyö läpi. Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille. |
Basismi 07.11.2003 23:32:46 | |
---|
ei se ole mitenkään hyvä asia, jos vaihtaa suhtkoht funkahtavasta musiikista pikkutyttöjenpillunkostutus musiikkiin. minua ainaki pistää suunnattomasti vituttamaan tollanen.
Kyllä hyvä pikkareidenkostutusmusa aina huonon yläaste-"funk"räpellyksen voittaa. Mistä rokissa on kyse jos ei pildenkostutuksesta?? It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Gypsy 07.11.2003 23:34:45 | |
---|
Mistä rokissa on kyse jos ei pildenkostutuksesta?? Mä nyt en laittais sanaa "Rock" ja "Rasmus" edes samaan lauseeseen vaikka nyt laitoinkin. |
Repent 08.11.2003 09:35:32 | |
---|
Hyvin on tytöt hommansa hoitaneet.. Surgasmissa on potenssia! |