Aihe: Kitara tietokoneeseen kiinni
1
Petrukki
23.08.2006 21:07:56
Joku saa nyt valaista minua, miten tämä onnistuu, ja mitä joutuu maksamaan. Onhan ne soundit ääniklippien perusteella aika muoviset, mutta kyllä se mun vahvarin lyö.
All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net.
THE RIPPER
23.08.2006 21:24:49
kävelet vaikka anttilan elektroniikka puolelle. etsit johdon jonka kummassakin päässä on samanlainen pistoke kuin kaijuttimiesi audio liitännässä
sit ostat semmosen välikappaleen johon tökkäät sen pienen kiinni ja se muuttu isommaksi siihen kitaraan sopivaan reikään
tämmönen välikappale nää on niinku sitä pientä päätä "---" loput tajuut jos osaat
---////==
ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi
Werihukka
23.08.2006 21:25:17 (muokattu 23.08.2006 21:29:49)

Tietokoneeseen kiinni tarvitsee äänikortin, piuhan, adapterin piuhalle, jos on 1/8" kokoinen liitäntä vain äänikortissa ja kitaran tietty, mutta että siitä saisi jonkin kuuloista, niin pitää olla jokin ohjelma, millä muokkaa äänen jälkikäteen tai sitten jokin mallintava etuaste, joka maksaa paljon tai vähän riippuen merkistä ja ominaisuuksista.
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
Mikaelo
23.08.2006 21:32:13

Voi kunpa täällä olisi oma palsta, jossa käsiteltäisiin tietokonehommia erikseen...
Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41
THE RIPPER
23.08.2006 21:35:25
ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi
THE RIPPER
23.08.2006 21:43:12
sit on näitä ilmasia äännen muuntimia netissä joitten kanssa on se minuutti hauskaa soitella kitaraa. jos edes toimivat
http://www.softaward.com/5903.html
Aki
24.08.2006 02:23:33

samanlainen pistoke kuin kaijuttimiesi audio liitännässä
Tuota... mikä on kaijuttimen audio liitäntä? Minkä kaijuttimen? Eikös ne yleensä ole niillä autosta tutuilla hakasilla tai juottamalla? Vai tarkoitatko "kaijuttimella" kitaravahvistinta?

Voi kunpa täällä olisi oma palsta, jossa käsiteltäisiin tietokonehommia erikseen...
:D +

siis tämmönen pieni
Niin, tuohan siis ei ollut pieni. Tämä on pieni:
http://www.yeoy.fi/index.php?main=6 … ;productCat=1165&productID=7178
"C7:n tulee kuulostaa aivan erilaiselta kun sen soittaa Stadian Pop-Jazzilainen kuin Pop-Jazz Konsalainen." -Pekka Korhonen, Stadia
Titares
24.08.2006 08:54:08 (muokattu 24.08.2006 08:55:37)
Petrukki
24.08.2006 15:21:57
Ookke... mutta kertokaa joku softa, joka on juuri tarkoitettu tähän (ilmainen mieluusti, tai ainakin halpa).
All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net.
THE RIPPER
24.08.2006 17:25:08
Tuota... mikä on kaijuttimen audio liitäntä? Minkä kaijuttimen? Eikös ne yleensä ole niillä autosta tutuilla hakasilla tai juottamalla? Vai tarkoitatko "kaijuttimella" kitaravahvistinta?

:D +

Niin, tuohan siis ei ollut pieni. Tämä on pieni:
http://www.yeoy.fi/index.php?main=6 … ;productCat=1165&productID=7178

pilkun viilaaja
Aki
25.08.2006 02:41:53

pilkun viilaaja
Suur piirteinen.
Plugi joko sopii tai ei sovi, ei musta ole mistään pilkusta kiinni.. :oP

kertokaa joku softa, joka on juuri tarkoitettu tähän (ilmainen mieluusti, tai ainakin halpa).
Softalla ei voi mitään kiinnittää, ja kun sen tarkemmin et kertonut niin menee tyystin arvailuksi.
Kokeile tuota:
http://www.reaper.fm/
"C7:n tulee kuulostaa aivan erilaiselta jos sen soittaa Stadian Pop-Jazzilainen tai Pop-Jazz Konsalainen." -Pekka Korhonen, Stadia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)