Aihe: Kiotosta kitaraa
1
Riku Rotten
23.08.2006 20:22:59
Pikkusiskon puolikas lähtee lokakuun ½ välissä Kiotoon pariksi kuukaudeksi ja kitaran tuo voisi tuoda tullessaan. Ikävä kyllä ei ole soittaja, mutta ei välitetä pienistä.

Nurkista löytyy jo tele, strato, 335 ja LP, joten mitään sellaista en tarvitse. Ajatuksena olisi joku hevikeppi tai sitten tokain hummingbird (se mosrite kopio, ei akustinen tai banjo). http://www.guitarristas.org/mkporta … rafias/tokai/clip_image005_0000.jpg

Onko Kioton musaliikkeistä havaintoa? Kaikki vinkit tervetulleita. Tuon Tokainhan joutuisi etsimään käytettynä!

Noista hevikepeistä olen pihalla kuin lumiukko, joten niistä vähän vinkkiä siis. Saisi olla aika extreme, koska noi softimmat kepit on jo aika hyvin hallussa, vaikka Mosrite puuttuukin.

Siis korostan vielä kuinka kiitollisina otetaan infoa Kioton kitarakaupoista vastaan!
tommiot
23.08.2006 20:47:16
Jacksonin japsimarkkinoiden mallit vaikutti ihan kivoilta kun joskus sellaisia katselin... Esim RR-2 vai mitähän niitä malleja nyt oli... En jaksa alkaa etsimään googlella, löydät varmaan itse :)
Riku Rotten
24.08.2006 15:03:13
Siis jotain 1.000 hintaluokkaa. Raha kun ei kasva puussa....
balzary
24.08.2006 15:05:25

Onko Ishibashilla liikettä Kiotossa?
Werde
24.08.2006 16:52:06
Joku ESP Edwards voisi olla kyllä passeli.
LaXu
24.08.2006 17:58:38
Ei taida Ishibashilla olla Kiotossa liikettä. Ainoa, jonka itse siellä piipahtaessani bongasin oli Watanabe Musical Instruments. Myyvät juurikin mm. ESP/Edwardsia. En kyllä valitettavasti osaa sanoa sijainnista sen kummemmin, kuin että juna-aseman ja keisarillisen palatsin välillä jossain. Siellä kun piisaa noita vittumaisen pitkiä katuja niin tuli harhailtua vähän sinne tänne...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)