Nieby 22.08.2006 17:53:02 | |
---|
Taidan kaikesta huolimatta tilata tuon http://www.thomann.de/thoiw3_harley ... =311bbf5bce18eff783373c3f9b69d4feno miks pitää ostaa halpa paska? kannattasko ennemmi säästää vähä aikaa vielä ja ostaa ees epi tai gibsoni jos veetä halajaa..? |
Stratocaster_90 22.08.2006 17:57:48 (muokattu 22.08.2006 18:01:38) | |
---|
Jos ostaa sellasen 85 Harley Bentonin, niin siinä ei menetä juuri mitään koska se on niin halpa, niin ei haittaa vaikka se olisi huono.Mutta älä tietenkään osta huonoa, toi oli vain ajatus. Jos se ulkonäkö miellyttää, niin kyllä sillä sen vuoden soittaa. Kokemusta on. Ei minulla ainakaan kitarasta kiinni se soiton ilo ole kiinni, keppi kuin keppi menee, jos on OIKEASTI halu soittaa, ja harjoitella itsestänsä sitä kaikien tuntemaan kitarasankaria :). |
32788 22.08.2006 18:01:30 (muokattu 22.08.2006 18:01:42) | |
---|
Jos ostaa sellasen 85 Harley Bentonin, niin siinä ei menetä juuri mitään koska se on niin halpa, niin ei haittaa vaikka se olisi huono. Jos se ulkonäkö miellittyy, niin kyllä silllä sen vudoen soittaa. Kokemusta on. Ei minulla ainakaan kitarasta kiinni se soiton ilo ole kiinni, keppi kuin keppi menee, jos on OIKEASTI halu soittaa, ja harjoitella itsestänsä sitä kaikien tuntemaan kitarasankaria :). No kyllä mulle ainakin 85 euroa on aika iso raha hukkaan heitettäväksi, en sitten tiä teistä... |
Stratocaster_90 22.08.2006 18:02:06 | |
---|
Puhin siis verrattuna kitaran hintoihin. |
http://www.thomann.de/thoiw3_cort_x2_guitar_prodinfo.html Suosittelen tätä ehdottomasti Oletko testannut? Enhän minä tuosta tiedä, mutta kyllä tuo kannattaa ennemmin kuin ne harleyt. Onko paljon kokemuksia Harley Bentonista? Mistä tiedät että ko. kitara kannattaa ennemmin kuin Harleyt kun juuri äsken sanoit että et tiedä tuosta? |
gorgonoidi 23.08.2006 21:57:30 | |
---|
Oletko testannut? Onko paljon kokemuksia Harley Bentonista? Mistä tiedät että ko. kitara kannattaa ennemmin kuin Harleyt kun juuri äsken sanoit että et tiedä tuosta? :/ Nyt vei kissa kielen, mutta vastaappa sinä sitten. Yritän olla avulias ja luulen silti olevani aika oikeassa noiden kitaroiden. Eihän mua kannata kuunnella... |
shovi 24.08.2006 10:58:03 | |
---|
Joo mut aloittaja voi lähetellä pikaviestiä jos keppi kiinnostaa. "Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne |
Hohhoijaa 24.08.2006 17:24:51 (muokattu 24.08.2006 17:26:15) | |
---|
:/ Nyt vei kissa kielen, mutta vastaappa sinä sitten. Yritän olla avulias ja luulen silti olevani aika oikeassa noiden kitaroiden. Eihän mua kannata kuunnella... Avuliaisuudessa ei ole mitään vikaa kunhan on ensin kokemuspohjaa haukkumistaan/kehumistaan vehkeistä. Tarkoitan lähinnä sitä että vähän turhan usein ihmiset toitottaa Harley Bentonien totaalisesta surkeudesta ainoastaan hatarien käsitysten ja kuulopuheiden perusteella. Itse olen vain yhtä Bentonia testannut, Telecasteria, eikä oikeastaan mitään erityistä sanottavaa siitä, juuri sitä mitä alle satasen kitaralta voikaan odottaa. Toisaalta yksi kaveri vetelee bluessia aktiivisesti Harrikan ES-335-kopiolla ja puheidensa mukaan tykkää - itse en osaa sanoa juuta enkä jaata tuon suhteen, itse en ole ko. kitaraa päässyt soittamaan eikä siis muutenkaan Harley Bentonista ole sen vertaa kokemuksia että koko merkkiä ryhtyisin tuosta vaan tuomitsemaan. Yamaha Pacifca on puolestaan sellainen keppi jota olen itsekin räpellellyt useasti ja kyllähän se hyvin tuntuu pelittävän, varteenotettava omasta mielestäni kahdensadan euron hintaluokassa. |
Novac 24.08.2006 21:40:02 | |
---|
pakko sanoa: mä olen soittanut kokonaisen keikan harrikan lespalla. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
tommi_899 25.08.2006 07:30:01 | |
---|
Jos kaverisi myy järkevään hintaan sitä Yamahan pacificaa niin osta se, se on oikeasti parempi kun tuo benttoni :D siis OIKEASTI |
Nasty_Suicide 02.12.2006 11:09:30 | |
---|
Jos haluut kitaran joka on siinä 200 e paikkeilla ni kannattaa ostaa Squier! Soitin squierilla 2 vuotta kun aloittelin soittoa...Ehkä vähän painava ja mikit ei niin hyvii mutta pesee Harley Bentonin 100-0. |
Mordax 02.12.2006 11:16:05 (muokattu 02.12.2006 11:16:37) | |
---|
Jos haluut kitaran joka on siinä 200 e paikkeilla ni kannattaa ostaa Squier! Soitin squierilla 2 vuotta kun aloittelin soittoa...Ehkä vähän painava ja mikit ei niin hyvii mutta pesee Harley Bentonin 100-0. Ei ne Squierit todellakaan mitään huonoja soittimia ole. Ennemmin hankkisin pienen budjetin kakkoskitaraksi Squierin kuin saman hintaluokan Ibanezin, Harley Bentonin tai Epiphonen. Huonoja yksilöitä varmasti on Squierillakin paljon, mutta monesti olen törmännyt myös hinta-/laatusuhteeltaan mainiohin kitaroihin. "Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia." |
Golibri 02.12.2006 12:09:32 | |
---|
Jos ei oo rahaa paljon niin kannattaa soittaa sitä akustista vähä kauemmin ja säästää rahaa enemmän ja ostaa saman tien vähä kovempi peli. Ei ainakaan soittoinnostus kaadu huonoihin kamoihin. wäywäy sano väsynynt vetkuttaja |
Bookkeeper 02.12.2006 16:03:17 | |
---|
Okei eli oon nyt pari kuukautta akustisella treenaillu mutta olen vielä todella huono. Mutta nyt olis tarkotus ostaa halpa sähkökitara. Tiedän että ehkä halvalla ei saa hyvää mutta minulle riittää ihan sellainen vaan jolla pystyy ees jotenkin soittamaan. Olen ajatellut näitä: http://www.thomann.de/thoiw3_harley_benton_fv430bk_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_bc_ric … _warlock_bk_bronce_ii_prodinfo.html Jos rahat riittää: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-195774.html eniten toi Warlock houkuttaa ton ulkonäön taki :) Olisin kiitollinen jos voisitte kertoa kokemuksia noista kitaroista ja ehdottaa mikä olisi hyvä :) Kysymys: jos sulle "riittää ihan sellainen vaan jolla pystyy ees jotenkin soittamaan", niin tarviiko olla V, heviklingonialus tai Dimebag-malli? ;-) Kaks ekaa: en suosittele. Reippaan 100 euron HB ei kuulosta hyvältä. Kamala soundi, lelun oloinen, ei pysy vireessä...siinä omia kokemuksia. N. 200 euron HB ei välttämättä olisi niin toivoton tapaus, mutta reippaalla 200 eurolla saa huomattavasti parempia. Mun kokemuksien mukaan halpis-Warlockit sopii Conan Barbaarin taustarekvisiitaksi, mutta ei soittimiksi. Dean? Jaa-a. Kun keppiä myydään Dimebagin nimellä vaikka sillä ei ole mitään tekemistä sen "oikean" signature-mallin kanssa...hiukkasen epäilyttää kuinka paljon kirjaimet d, i, m ja e vaikuttaa hintaan. En ostaisi ainakaan kokeilematta. Parempia? Yamaha Pacifica 112 ja Ibanez RG321. Molemmat mnetin hyväksymiä kitaroita aloittelijalle. Lisäksi: Yamaha ja Ibanez tekevät myös halvemmissa hintaluokissa varsin tasalaatuisia yksilöitä, eli ei tarvitse pelätä että omalle kohdalle sattuu ns. sunnuntaikappale. "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Bookkeeper 02.12.2006 16:08:27 | |
---|
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |