salmivaara 15.08.2006 20:18:55 | |
---|
Avatar kertonee kaiken olennaisen. Stratovarius? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Heartwood 16.08.2006 11:58:27 | |
---|
Tietyt saksalaiset progejyrät, kuten Birth Control, Nektar, Jane ja Guru Guru, ovat myös yleensä ihan neverheard-osastoa jos erehtyy joltakin kyselemään. Mnetistä toki löytyy muutama, joka näitäkin bändejä tuntee. Nektar on aika kova. Muita en ole tosin kuullut. "Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind"
Romantikkoitkijät #42 |
-J 16.08.2006 12:42:17 | |
---|
"Gzblah Grvnzipololololoviz joka on suurenmoista puolalaista avantgardegoottisähkökanteleblackpolkkaa, jolla on suurenmoisia lyriikoita ja etenkin sinkku Zdsilav b'hh Blkgrrsznksifiz oli kauan odottamani levyuutuus..." Vittuun tuollanen bändin nimillä snobbailu. Minä sanon että Popeda. Tulink' mää vai onk tää hoitoainetta? |
Aerodactev 16.08.2006 13:02:28 | |
---|
Taidan olla aika nolo tyyppi joraamaan.
Kp: P F |
BigPapa 21.08.2006 20:18:39 | |
---|
Jack The Lad Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Rotuvaari 21.08.2006 23:37:08 | |
---|
Andy Sexgang nyt ainakin. Anonyymia saksalaista teknoa (jos et voi voittaa heitä, liity heihin). Simo Salmisen Rotestilaulu on pyörähdellyt taajaan, mutta sitähän nyt kuuntelevat kaikki, kuin myös Pertti Metsärinteen orkesteria. Vanhoilta c-kaseteilta löytyy kaikkea epäilyttävää, kuten Tenavatähti-kokoelmia ja Seppo Hovin nakupaukku. Viimeeksimainittu löytyy dvd-muodossa myös. Vitsi. Kukaan ei myöskään tunnu kuuntelevan enää Smurffeja. Ala-asteen loppupuoliskolla möin toisen munuaiseni saadakseni Murvit vol.2 -levyn. Sainkin, mutta ei se ollutkaan munuaisen väärti. Itseasiassa vihasin koko levyä hyvin nopeasti ja vein sen luokkamme levyraatiin. Soitin Velholla on huono mäihä (tms? -renkutuksen, otin levyn soittimesta ja halkaisin sen. Biisi, tahi performanssini voitti sen levyraateilun ja minulle jäivät kannet jäljelle. Aina vaan lipsutaan syvemmälle 90-luvun virtauksiin mutta täytyy nostaa sieltä Mark Snown tuotanto X-Files -scifeilyn tiimoilta. Sitä kasettia tulee pyöritettyä dekissä (lapsille tiedoksi että sellainen kasettinauhuri), niin tulee kuunneltua nykyäänkin. Tuo sarjan alkuajat mukavasti mieleen. Että tällaista. Mukana taisi olla kaksi ihan oikeaa yhtyettä (löytyvät ensimmäisestä kappaleesta). Kuunnelkaa hyvää musiikkia nyt. Ei sitäkään riitä ikuisesti. Hard rock, Veksu hiljaa. |
Blend 22.08.2006 21:35:46 (muokattu 22.08.2006 21:36:05) | |
---|
Kuha., Camel, Fantomas, Mr Bungle, No-man Dubbidubbiduu |
nikomati 22.08.2006 22:43:08 | |
---|
mofo lick. koskaan ei voi olla liian gei. |
katsonautiotahiekkarantaa 22.08.2006 22:55:38 | |
---|
En tunne ketään kuka kuuntelisi The Flying Luttenbachersia. Kuunteletko sinä? |
FlatOutFucked 23.08.2006 06:50:49 | |
---|
En tunne ketään kuka kuuntelisi The Flying Luttenbachersia. Kuunteletko sinä? Yksi niistä bändeistä mihin on pitänyt tutustua tarkemmin jo vaikka kuinka kauan. Jotain olen toki kuullut. |
salmivaara 23.08.2006 10:05:38 | |
---|
"Gzblah Grvnzipololololoviz joka on suurenmoista puolalaista avantgardegoottisähkökanteleblackpolkkaa, jolla on suurenmoisia lyriikoita ja etenkin sinkku Zdsilav b'hh Blkgrrsznksifiz oli kauan odottamani levyuutuus..." Vittuun tuollanen bändin nimillä snobbailu. Minä sanon että Popeda. Voi kyynel. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Minstrel 23.08.2006 11:39:15 | |
---|
Fantomas, Mr Bungle Niin, mikä ihmeen Mike Patton? "Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you." |
Tikru. 23.08.2006 12:04:44 | |
---|
Innpeach, Cake "Elämässäni ei kaikki aina ole mennyt niin kuin olisin halunnut" -Matti Vanhanen Matkalla jonnekin. Viimeksi päivitetty 21.08.06. |
aksiom 23.08.2006 14:12:21 (muokattu 23.08.2006 14:13:12) | |
---|
Noh, hommaa ne vaikka tuolta: http://www.ariman.fi/tilaustuotteet/ "Little Red Record" on minusta kokonaisuutena parempi, mutta on ekallakin hetkensä ja tietysti iki-ihana hömppäbiisi "O Caroline". Eipä olisi Matching Molenkaan ottamista kuuntelulautaselle kannattanut näin kauan odotuttaa. Mutta onhan se hienoa huomata aina uudestaan että on jäljellä jotain loistavaa musiikkia mihin en ole tutustunut. Niin, toisin sanoen Matching Mole on parasta (minulle) uutta musiikkia mitä olen pitkään aikaan kuullut. Perskuta, on se Robert Wyatt vain hienoimpia henkilöitä musiikin historiassa. Illalla täytynee fiilistellä pimeässä Rock Bottom-levy seuranani. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Shemhamforash 23.08.2006 15:49:46 | |
---|
Kuha., Mr Bungle, Tiedän yhden tyypin, joka kuuntelee! Se parempi puussa joka ylempi alhaalla. Bella Italia #16 |
Eipä olisi Matching Molenkaan ottamista kuuntelulautaselle kannattanut näin kauan odotuttaa. Mutta onhan se hienoa huomata aina uudestaan että on jäljellä jotain loistavaa musiikkia mihin en ole tutustunut. Niin, toisin sanoen Matching Mole on parasta (minulle) uutta musiikkia mitä olen pitkään aikaan kuullut. Perskuta, on se Robert Wyatt vain hienoimpia henkilöitä musiikin historiassa. Illalla täytynee fiilistellä pimeässä Rock Bottom-levy seuranani. Mukavaa. Minkä levyn hommasit? "Rock Bottom" on kyllä upea kiekko. Yhtä paljon tosin tykkään "Ruth Is Stranger Than Richardista" ja "No One Stop Us Nowlta" löytyvä Chic -coveri "At Last I'm Free" on myös kestosuosikki Wyattilta. Mojon taannoisessa Robert Wyatt -artikkelissa mainittiin Julie Tippetsin "Sunset Glown" olevan "Rock Bottomin" jonkinlainen sukulaiskiekko. Levy olisi mielenkiintoista kuulla. http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:gnh1z84a8yv8~T1 |
juici 23.08.2006 17:04:30 (muokattu 23.08.2006 17:04:41) | |
---|
Tiedän yhden tyypin, joka kuuntelee! Mä kuuntelen kanssa, mutta minä en ole se. "vitturallaatirullaa" -WM |
Marshallga 23.08.2006 21:58:35 | |
---|
Grave Digger Lienee sanonut aiemminkin, mutta sanonpa uudestaan. |
Jzzka 24.08.2006 14:46:47 | |
---|
"Gzblah Grvnzipololololoviz joka on suurenmoista puolalaista avantgardegoottisähkökanteleblackpolkkaa, jolla on suurenmoisia lyriikoita ja etenkin sinkku Zdsilav b'hh Blkgrrsznksifiz oli kauan odottamani levyuutuus..." Vittuun tuollanen bändin nimillä snobbailu. Minä sanon että Popeda. Tämä hymyilytti. Saat plussan. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
Sampo-Ukko 26.09.2006 12:46:11 (muokattu 26.09.2006 12:47:19) | |
---|
"Vitsaus", olenko ainoa? etpä taida olla, Inholla on kyllä tekstikynä jykevästi räpylässä! Se Hammer of haten julkaisema demo-tupla on kyllä mahtavaa kamaa, vaikkakin, koska on demoista kasattu, laatu vaihtelee kovasti. Niiden eka livekeikka Kouvolan rytmikatissa oli kyllä Hurmiollisen kylmää tavaraa. Otahan ihmeessä haltuun myös Vainajan toinen bändi, Neutron hammer. Vähän toisenlaista runnontaa onpi se. Livenä on pojat, kuin kala savustimessa! Nykyäänhän Vainaja soittaa myös Hornassa... E: Nimet Vaihdettu taiteilijanimiin ;) Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |