EJ84 22.08.2006 21:51:34 | |
---|
Jos jollain on kokemusta edullisemman hintaluokan pedaaleista kuten: Millenium tai Basix ( http://www.basixdrums.net/90.0.html?&L=1#) tai muista vastaavista niin laittakaapa tänne mielipiteitänne. Lisäksi jos joku on soitellut Taman, DW:n, Pearlin tai muiden pidemmänlinjan soitinvalmistajien edullisempien sarjojen pedaaleilla niin miellelläni lukisin myös noista. Itse läpytin ennen Iron cobran powerglidella joten se käy erinomaisesti vertailukohdaksi, vaikka epäilen ettei noista halvoista haastajiksi olekkaan. Lisäksi Taman hp200twb:n erot uudessa ja vanhassa mallissa kiinnostavat, koska en ole uutta mustaa pedaalia teatannut. "Ihan #p**kat" -vastaukset voipi jättää sitten suosiolla pois. Kiitokset jo etukäteen. |
Jeltz 22.08.2006 21:57:21 | |
---|
Mapexin halvimmasta tupliksesta löytyy jonkin verran kokemuksia, malli taisi olla P380, tai jotain sinne päin. Aika syvältä oli koko vehje. Pohjalevyä ei ollut kummassakaan pedaalissa, joten koko laitos oli erittäin huteran tuntuinen. Itsellä on tuo Sonorin DP492S, joka on varsin toimiva pedaali, joskaan mitään ihmeellisen hienoakaan siitä ei löydy. Hyvin paljolti samalla tasolla kuin Pearlin, Taman ja DW:nkin vastaavan hintaluokan pedaalit. Taman HP200TWB:llä olen myös jonkin verran soitellut, ja se on ihan passeli vehje myös, tosin itse tykkään enemmän omista Sonoreista, kun noissa Tamoissa on power glide ja painavat nuijat, joista en innostu. |
glum 22.08.2006 23:13:53 | |
---|
nosiis, kaikki yllämainitsevat ja muut merkki pedaalit ovat melkeinpä samanlaatuisia, jokaisessa on omat hyvät ja huonot puolet mutta samanlaatuisia ne kuitenkin loppupeleissä on, samanlaiset säädöt jne...ei niissä mitään kovin kummoisia eroja ole, katselet vain laatumerkkiä (siis pearl, tama jne...) ja testailet niin sieltä löytyy itselle parhaat spedut. millenium, basix jne...on roskaa, älä katso niitä, älä edes ajattele niitä, ei kenenkään pitäisi mutta halpa hinta houkuttelee. jos mahdollista odota säästä ja osta ne hyvät eliminatorit/ircon cobrat tai jotkut muut mutta noihin basix/millenium jne....linjalle älä lähde, ne on roskaa. http://www.hs.fi/viivijawagner/1052754110528 |
Ihmepoika 23.08.2006 13:01:57 (muokattu 23.08.2006 13:03:04) | |
---|
On kyllä kokemusta. Ensimmäiset tuplapedaalini olivat nimittäin Milleniumit, reilu vuosi niillä tuli soitettua. Eiväthän nuo mitenkään hyvät pedaalit ole, mutteivät nyt niin järkyttävän kauheatkaan. Ainakin omissani kestivät kulutusosat, esimerkiksi jengat, hyvin sen vuoden. Nou ongelmia. Tuntuma ei tietenkään ollut mitenkään taivaallinen, pieniä sivuäänikitinöitä unohtamatta, mutta hyvin noilla alkeet opetteli. Itse hommasin Milleniumit siksi, etten uskonut jaksavani perehtyä tupliin sen kummemmin (toisin kävi ja nyt potkitaan HP200:lla). Viisautta tuollainen miun mielestä on. Ihanaa! |
I am the poet
The prophet in the pit
Nevermore- We Disintegrate |
.Fisu. 23.08.2006 14:32:09 | |
---|
Moni kakku päältä kaunis" |
Rock N Roll children 23.08.2006 18:07:52 (muokattu 23.08.2006 18:12:11) | |
---|
Mulla on ollu milleniumin tuplat (77€) nyt jonku vuoden ja ihan hyvin ne on pelittäny eikä kuulu mitään epämääräsiä ääniä vaikken oo ku kerran rasvannu ne. Ihan hyvät ne on alottelijalle enkä taida toisia tuplapedaaleita ostaa vaan ku ostan uuden rumpusetin (2x basari) niin ostan niihin sitte sinkut vaikka pearl eliminatorit. |