uruttaja 23.08.2006 14:12:22 | |
---|
Sanoja voi luntata toivelaulukirjasta 17 sivulta 276. Tuohon jatkoksi kun kuuntelee Päivät kuin unta ja Elämän valttikortit niin ei pääse synkkyys pakenemaan... Viikonloppuisä. Surullinen sunnuntai. Maailman yksinäisin ihminen siihen vielä niskaan ja kohta siellä on niskalaukaus. |
jon lord 23.08.2006 14:15:21 | |
---|
Pistänpä tähän pari säettä biisistä joka tehtiin muutama vuosi sitten. Vahinko että sitä ei ole vielä julkaistu ,mutta tässä tulee. Sisko hukku syksyllä suohon velipoika puukotettiin vesurilla löin sormet poikki mutta onneksi henki jäi Lehmänkantturat söi karhu traktorin alle renki jäi autosta meni pissapoika ja kauppias sontaa möi välilevy lähti selästä irti verta tuli saapaaseen kissakin jäi auton alle ja mummo pullaan tukehtui silti mulla hyvin pyyhkii. vaikka eukko tuli raskaaksi kun keinosiementäjä kävi meillä, en voi mennä vajan taa Sanat:V.Ruuska Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 23.08.2006 14:15:32 | |
---|
Viikonloppuisä. Surullinen sunnuntai. Maailman yksinäisin ihminen siihen vielä niskaan ja kohta siellä on niskalaukaus. Tähdet, tähdet: Suisidaalinen. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Voi perse. Jostain syystä tuo persehuumori kolisee. Pelkästä ylöskirjaamisesta urkuveljelle lussa. |
uruttaja 23.08.2006 14:17:14 | |
---|
Tähdet, tähdet: Suisidaalinen. Molemmat jotka sen levytti, olivat alkkohoolikäyttäytymisellään hyvinkin suisidaalisia ja myös onnistuivat pyrkimyksessään. |
baron 23.08.2006 14:20:04 | |
---|
Molemmat jotka sen levytti, olivat alkkohoolikäyttäytymisellään hyvinkin suisidaalisia ja myös onnistuivat pyrkimyksessään. Mä oon joskus kinannut meidän laulajan kanssa, minkä verran tanssiyleisö kuuntelee sanoja. Vaikka ne tanssii sanojen mukaan, niin ei niillä kyllä ajatusta mukana ole. Päätelleen siitä, millaisia toiveita esitetään: Keskellä helmikuun pakkasia Vielä on kesää jäljellä, häissä Tähdet, tähdet, toukokuussa Syksyn sävel etc. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
KoskPaavo 23.08.2006 14:26:09 | |
---|
Minun urani laaksokohta oli eräät häät laivalla , parikymppinen nuoripari halus häävalssiksi "Elämää juoksuhaudoissa". Päätä puistellen tuo vedettiin kuitenkin. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 23.08.2006 14:29:23 | |
---|
Minun urani laaksokohta oli eräät häät laivalla , parikymppinen nuoripari halus häävalssiksi "Elämää juoksuhaudoissa". Päätä puistellen tuo vedettiin kuitenkin. Ei ole edes ainut pari, minäkin olen tuon paukuttanut. |
baron 23.08.2006 14:47:36 | |
---|
Ei ole edes ainut pari, minäkin olen tuon paukuttanut. Kerran häissä morsiamen toive oli "Metsämökin tonttu". Ihmeteltiin vähän, sitten pääteltiin, että se oli se sanojen kohta "menin ruotsalaisten telttaan" joka aikaansai toiveen. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Tankero 23.08.2006 23:16:38 | |
---|
Servo on syvältä..... Kerrotko miksi? Varmasti, vissiin. |
Tankero 23.08.2006 23:17:08 | |
---|
Mä en voi sietää tuota Servoo, en ymmärrä kuka viittii kuunnella tai kattella tuollaista? Mikä siinä lienee vikana? Varmasti, vissiin. |
Tankero 23.08.2006 23:19:30 | |
---|
Voi poijjat, tuo oli iskubiisi 70-luvulla. Monet sinisilmät tuolla biisillä hurmattu. Alunperin Gillbert O´Sullivanin Alone again, naturally. Tulee varmaan sanatkin mieleen kun vähän aikaa potkin. Eroaa kyllä perushutusta siinä, että on hieno sävellys. Kuten aika moni muukin Gilbertin sävellys. Varmasti, vissiin. |
juhakki 23.08.2006 23:19:43 | |
---|
Servo on niin loistava parodia raikkufriiman-iskelmästä, ettei paremmasta väliä "keskellä oleva hanurimainen tilutus on mielenkiintoinen ja intensiteetti kasvaa hyvin" |
EP 23.08.2006 23:22:04 | |
---|
Minun urani laaksokohta oli eräät häät laivalla , parikymppinen nuoripari halus häävalssiksi "Elämää juoksuhaudoissa". Päätä puistellen tuo vedettiin kuitenkin. Tuohan on hyvin realistiselta vaikuttava valinta! ...nimittäin tulevaa avioelämää silmälläpitäen! |
EP 23.08.2006 23:27:17 | |
---|
Eroaa kyllä perushutusta siinä, että on hieno sävellys. Kuten aika moni muukin Gilbertin sävellys. Kyllä, itte vaan oon aina aatellut tuosta Sullivanista, että onkohan sillä oikeesti tuollainen "täydellinen" ääni, vai onko jotenkin "tehty"? |
BigPapa 23.08.2006 23:34:09 | |
---|
Kerrotko miksi? Jaa oikein syy pitäis löytää?Jotenkin sen mitä olen nähnyt niin kaveri vaikuttaa itseensätyytyväiseltä ja aivan kuin pitäisi mahdollisia Sub TV:n ohjelmansa seuraajia jotenkin sellaisina joille voi heittää ihan mitä vaan ja kaikki on muka h..vetin hauskaa....ei mulle ainakaan putoo mukahauskuudet ja tollanen ihmeellinen ylemmyys tai jopa muka junttius...joku ihme siellä panee vastaan ja lujaa...Mauri Antero on sentään ihan oikeesti hyvä ja oikein hyvän huumorintajun omaava.Ja pitää keskioluesta.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Tankero 23.08.2006 23:36:41 | |
---|
Kyllä, itte vaan oon aina aatellut tuosta Sullivanista, että onkohan sillä oikeesti tuollainen "täydellinen" ääni, vai onko jotenkin "tehty"? Mitenhän se lie "tehty" silloin joskus 7o-luvulla? Mutta kerro Servosta? Varmasti, vissiin. |
EP 23.08.2006 23:46:23 | |
---|
Mitenhän se lie "tehty" silloin joskus 7o-luvulla? Mutta kerro Servosta? Ei se vaa o auennu mulle toi Servo! ..ainakaan vielä. Mä muuten tykkään enemmän Pepen "Yksin oon tietenkin"-versiosta. |
uruttaja 23.08.2006 23:53:06 | |
---|
Ei se vaa o auennu mulle toi Servo! ..ainakaan vielä. Mä muuten tykkään enemmän Pepen "Yksin oon tietenkin"-versiosta. Kuka on Pepe? |
KoskPaavo 23.08.2006 23:59:16 | |
---|
Ei se vaa o auennu mulle toi Servo! ..ainakaan vielä. Mä muuten tykkään enemmän Pepen "Yksin oon tietenkin"-versiosta. Käsittääkseni vain Fredi on tuon suomeksi levyttänyt , en tiedä, mutta en jaksa kuuklettaakaan. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |