Nazareth 17.08.2006 21:39:07 | |
---|
Loistavia: Hohto Evil Dead Evil Dead 2 The Texas Chainsaw Massacre Painajainen Elm. Streetillä Kärpänen The Hills Have Eyes (alkup.) Kuolleiden Valtakunta Dawn Of The Dead Aamen! Lisään tähä: Kuilu ja Heiluri Usherin Talon Häviö Korppi ja vähä huumorilla höystettyjä The Abominadle Dr Phibes Dr. Phibes Rises Again Theatre of Blood "Every dollar you suck away for taxes, is another dollar to suck the Axis." - Walt Disney's Spirit of '43 IMIK #27 AKKK#6 |
carnation 18.08.2006 12:34:32 | |
---|
Kärpänen Mulle Kärpänen ei ole oikeastaan koskaan ollut mikään pelottava kauhuelokuva, pikemminkin aika traaginen ja kipeä draama. Cronenberg osaa kyllä toteuttaa visvaisia visioitaan, mutta tässä Kärpäsessä on myös jotain riipaisevaakin. Ei se pelota, mutta jollain oudolla tavalla koskettaa. Loistava elokuva siltikin! The Hills Have Eyes (alkup.) Oletko muuten nähnyt sitä remakea? Nyt kun tarkemmin miettii, niin se on melkeinpä parempi kuin Cravenin alkuperäinen, vaikka realistisuudessa ja tunnelmassa pikkuisen häviääkin. Kuitenkin se uusintaversio on paikoitellen sen verran karua katseltavaa, että ei ole tosikaan. Veri roiskuu ja ihmiset kärsii. |
KTULU 18.08.2006 13:28:25 | |
---|
^No Kärpänen ei olekkaan pelottavassa mielessä hyvä kauhuelokuva, vaan koskettavassa mielessä. Jos toi nyt on mahdollista... :D En oo nähnyt sitä Hilssin remakee. Pitäs kyllä kattoo. Alkuperänen on kyllä periaatteen takia parempi... Sanon minä joka en ole edes nähnyt alkuperästä Texasin moottorisahaa! :D Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
KTULU 20.08.2006 04:46:57 | |
---|
Loistavia: Hohto Evil Dead Evil Dead 2 The Texas Chainsaw Massacre Painajainen Elm. Streetillä Kärpänen The Hills Have Eyes (alkup.) Kuolleiden Valtakunta Dawn Of The Dead Nyt on kyllä pakko nostaa tuohon mukaan, maratoonissa alkup. Texasin sijaan katsomamme Hellraiser. Olipas perkeleen hyvä! Noi siis ei oo mitenkään järjestyksessä, paitsi paras on oikealla paikalla. Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
Jeepster 20.08.2006 11:19:46 | |
---|
Eikö kauhuelokuvat sovikaan mulle kun Evil Dead vain nauratti ja tylsistytti? :/ Ehkä psykologinen kauhu on mun juttu.. Kovia nimiä? Ain't no square in my corkscrew hair. |
ballfish 20.08.2006 11:22:01 | |
---|
Ehkä psykologinen kauhu on mun juttu.. Kovia nimiä? Braindead. M.A.C.H.O. # 10 WRROOONNGGG!!! Onpa järkyttävän muotoinen päärynä. |
Fin_Rocker 20.08.2006 12:13:06 | |
---|
Eikö kauhuelokuvat sovikaan mulle kun Evil Dead vain nauratti ja tylsistytti? no siis tylsistymisestä saat syyttää vaa itseäsi, mutta siis tuossahan on hieman splätter-vaikutteita ja tarkoituksellisesti naurukohtauksia! vaikka en tuotsta nähnytkään ku pätkiä! |
Milkop 20.08.2006 13:19:15 (muokattu 20.08.2006 13:20:30) | |
---|
Eilen tuli katsottua Saw II ja Emily Rosen Riivaaja. Ensiksi mainittu oli ihan ok, mutta hyvinkin epäuskottava ja välillä jopa koomisia piirteitä sisältävä sekoilu. Ei kauhun tarvitsekaan olla uskottavaa, mutta tuossa mentiin jo aika överiksi. Emily Rosen Riivaaja oli näistä parempi, vaikka siinä liikaa viihdyttiinkin amerikkalaisten niin rakastamassa lakisalissa. Kyllä nuo molemmat katsoi ongelmitta, mutta eivät pärjää kyllä meikäläisen suosikeille, eli japanilaisille kauhuklassikoille. |
bedlam 20.08.2006 13:58:50 | |
---|
Mulle Kärpänen ei ole oikeastaan koskaan ollut mikään pelottava kauhuelokuva, pikemminkin aika traaginen ja kipeä draama. Mä tykkään kyllä siitä alkuperäisestä Kärpäsestä jostain syystä enempi kuin tuosta remakesta, vaikka Cronenbergistä kyllä kovasti diggailenkin ja melkein kaikki leffansa omistan. http://www.mikseri.net/kiasma |
KTULU 20.08.2006 15:17:01 | |
---|
Hellraiser 2. Onko hyvä? Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
carnation 20.08.2006 16:45:23 | |
---|
Ehkä psykologinen kauhu on mun juttu.. Kovia nimiä? Roman Polanski osaa, eli Rosemaryn Painajainen, Vuokralainen ja Inho. Myös Nicolas Roegin Kauhunkierre (Don't Look Now) on aika hyvä, vaikka monen mielestä varmaan tylsä. Loppuratkaisu ei kuitenkaan unohdu koskaan. |
arppah8 20.08.2006 16:50:19 | |
---|
Hellraiser 2. Onko hyvä? Tähän tullaan mitä luultavimmin esittämään eriäviä mielipiteitä, mutta... On. Minusta omalla vinksahtaneella tavallaan lähes ykkösen tasoinen leffa. Tuon kakkosen jälkeen koko sarjan saakin sitten unohtaa. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Tempura 21.08.2006 07:45:15 | |
---|
Roman Polanski osaa, eli Rosemaryn Painajainen, Vuokralainen ja Inho. Myös Nicolas Roegin Kauhunkierre (Don't Look Now) on aika hyvä, vaikka monen mielestä varmaan tylsä. Loppuratkaisu ei kuitenkaan unohdu koskaan. Inhokin oli Polanskin? Joo ei ihme. Miehen uudemmista yhdeksäs portti on laatutavaraa, vaikkei nyt mitään kauhua sinänsä välttämättä olekaan. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
bedlam 21.08.2006 16:33:44 | |
---|
Roman Polanski osaa, eli Rosemaryn Painajainen, Vuokralainen ja Inho. Myös Nicolas Roegin Kauhunkierre (Don't Look Now) on aika hyvä, vaikka monen mielestä varmaan tylsä. Loppuratkaisu ei kuitenkaan unohdu koskaan. Näin. Pitäisikin Vuokralainen ja Kauhunkierre katsoa uusiksi taas. Onko tietoa, mikä dvd-versio tuosta Inhosta kannattaisi hankkia? Katsoin sen Futurefilmin raiskaaman Suomiversion ja leffa meni pilalle vitutuksen takia. http://www.mikseri.net/kiasma |
nikomati 22.08.2006 22:49:36 | |
---|
Eilen tuli katsottua Saw II ja Emily Rosen Riivaaja. Ensiksi mainittu oli ihan ok, mutta hyvinkin epäuskottava ja välillä jopa koomisia piirteitä sisältävä sekoilu. Ei kauhun tarvitsekaan olla uskottavaa, mutta tuossa mentiin jo aika överiksi. Emily Rosen Riivaaja oli näistä parempi, vaikka siinä liikaa viihdyttiinkin amerikkalaisten niin rakastamassa lakisalissa. Kyllä nuo molemmat katsoi ongelmitta, mutta eivät pärjää kyllä meikäläisen suosikeille, eli japanilaisille kauhuklassikoille. molemmat tekeleet joista puhut, olen nähnyt. emily rose -pätkä oli aivan perseestä valitettavasti. saha kakkosesta kyllä tykkäsin kovastikin, joskaan en sitä oikein kauhuksi voikaan kutsua. suosittelen ensimmäistä saw-sarjan osaa. siinä on leffa nimittäin kohillaan. koskaan ei voi olla liian gei. |
Loijaa 23.08.2006 02:36:35 | |
---|
Maissilapset oli huono. Ihan kuin elokuva oltaisiin leikattu pilalle. Eikä kyllä iskenyt muutenkaan yhtään. Ostin nostalgoinnin vuoksi, kun olin k.o leffan nähnyt tosi penskana ja pelännyt paljon ainakin alkukohtausta, missä kahvilan väki lyödään lihoiksi. Muuta en siitä sitten muistanutkaan. IMDB kertoi, että Maissilapsista on tehty vielä 6 jatko-osaa! Todellista kauhua olisi varmaan katsoa kaikki nämä putkeen.. onko joku nähnyt näitä sequeleita? Taitavat olla aika paikallaan junnaavia? Yhdessä taisi sentään olla Naomi Watts, nam. That's The Way That It Is. |
IMDB kertoi, että Maissilapsista on tehty vielä 6 jatko-osaa! Todellista kauhua olisi varmaan katsoa kaikki nämä putkeen.. onko joku nähnyt näitä sequeleita? Taitavat olla aika paikallaan junnaavia? Yhdessä taisi sentään olla Naomi Watts, nam. Olen nähnyt ensimmäiset kaksi ja neljännen osan. Muistelen että tykkäsin neljännestä osasta eniten, vaikkei mitään huippuleffasta voi puhua yhdenkään kohdalla. Ensimmäisen leffan alkukohtaus oli todella mainio ja pelottava, mutta loput leffasta on täyttä tyhjänpäiväisyyttä. http://www.mikseri.net/kiasma |
hanuristi 23.08.2006 13:22:54 | |
---|
Rakastan kauhuelokuvia, mutta ne on ihan perseestä kun eivät pelota. Naks Acid |
Nöksö 23.08.2006 14:33:54 | |
---|
Eipä erityisemmin sykähdytä. Jotkut vanhat kiinalaiset on ok. |
Alpha 24.08.2006 14:54:00 (muokattu 24.08.2006 14:54:11) | |
---|
Kasoimpas nytten tuon Wolf Creekin. Paras kauhuelokuva 25 vuoteen my ass. Oli tuossa silti hetkensä...kauhua, jännitystä, verta... Jäi vaan vaivaamaan, että miten loppujen lopuksi kävi sille varastoon jääneelle tytölle. Jätettiinkö vaan sinne elämään elämänsä loppuun...? |