jukcat 21.08.2006 22:49:33 | |
---|
Toiset näkee maan ja kokee taivaan. |
Antti1 21.08.2006 23:12:46 (muokattu 21.08.2006 23:13:32) | |
---|
Täytyy sanoa ikävä kyllä, ettei ole mun mieleeni. Siis jäljessä ei ole mitään vikaa, mä en vain tykkää ihan noin agressiivisesta burstista. Mun burstissani pitää olla useita sävyjä ja tasoja, jotta värit liukuu mukavan pehmeästi lomittain. Kermaperseilyä, mutta minkä teet... EDIT: Mutta siis, onnittelut ilmeisen onnistuneesta projektista! Sun tyytyväisyyshän se pääasia on, ei tolla mua oo tarkoitus miellyttääkään. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
jukcat 22.08.2006 00:18:38 | |
---|
Joo, tosiasiassa salamvalo vääristi kuvaa melkoisesti. livenä Ovation on melkein musta, mutta ei niin musta kuin musta, vaan just se mitä haettiin, eli yes! J Toiset näkee maan ja kokee taivaan. |
flattopguitar 22.08.2006 14:20:26 | |
---|
Mikset jättänyt naturaaliksi, kun kansikin oli noin hyvälaatuista puuta? Lisäksi tuo sunburstaus olisi pitänyt tehdä talla irti ja vasta sen jälkeen kiinnittää se kanteen. Sunburstin tekeminen vaatii kokemusta ja on pieni ero kauniin ja ruman välillä, jopa suurimmassa osassa tehdaskitaroita on sunburst minun mielestä tehty väärin... Kitara ja -laitepalsta jonne myynti-ilmoitus ei hautaannu henkilöiden jatkuvan ilmoitusten uusimisen vuoksi ja jossa on hyvät osastot tavaroille ja tarkat säännöt: http://kitara.myfreeforum.org/ |
jukcat 22.08.2006 23:33:00 | |
---|
No tyylinsä kullakin, itse olen tyytyväinen.. Toiset näkee maan ja kokee taivaan. |
miktol 23.08.2006 01:22:36 | |
---|
Musta se on ihan onnistuneen näköinen. :) |
Little Savage 23.08.2006 02:11:57 | |
---|
Sillon jos on saatu sitä mitä ollaan haettu ja tekijä itse on tyytyväinen, niin voi sen onnistuneeksi laskea. |
poppamies 23.08.2006 07:34:09 | |
---|
Pitää muistaa että on olemassa "two tone" ja "three tone sunburst". Tämä on onnistunut "two tone sunburst". G-strings are for strippers |
petski 23.08.2006 09:37:56 | |
---|
Hyvän näköinen tobacco sunburst. Tosin olisi kannattanut talla poistaa ennen värjäystä. |
Minä ainakin nostan hattua tekijälle onnistumisesta. Bursti on aika tasainen ja hyvin tehty. Ei mikään helppo juttu tehdä. Nuo tummuus ja värisävyjutut on sitten makuasioita eikä mielestäni ole tarvetta heti pistää kastiin "paska bursti" jos värisävy ei ole se mitä omaan kitaraansa ottaisi. |
jukcat 23.08.2006 10:12:11 | |
---|
Ah ja oh. Tosiaan tuo tallan ymärillä oleva vaalea reunus on valon heijastumaa lakasta, ei siinä oikeasti ole tuollaista ikäänkuin tallan ympärille jäänyttä vaaleaa raitaa.Mä ihmettelinkin jo noita kommentteja tallanpoistosta... Talla oli kyllä paikallaan värjäyksen ajan ja se hankaloitti hommaa huomattavasti, eli oikeassa olette kyllä sen suhteen, että se kannattaisi poistaa. Toiset näkee maan ja kokee taivaan. |
Jymi 23.08.2006 12:59:07 | |
---|
Tosta burstin teosta vielä. Miten tarkkaanottaen teit sen ? |
plikk 23.08.2006 13:47:55 | |
---|
Hieno! Virhe! Tyhmä tai liian merkityksetön kirjoitus! |
Juzzu 23.08.2006 14:12:45 | |
---|
Nätti perintäikäs 2-värinen mustareunainen bursti. Muakin kiinnostaa miten teit. Itse kyllä onnistuin ihan kivasti bilteman kynäruiskulla, joten sillä jatkanen itse etiäpäin, mutta ainahan nuo muiden työtavat kiinnostaa... La crevette d'amour |