Risto Mustalisä 07.11.2003 14:05:11 | |
---|
Tuolla alempana olevat pari topiccia koskien Yötä ja The Rasmusta innoittivat tunkemaan tänne oman mielipiteeni noin yleisellä tasolla.Minusta molempien bändien menestys sarallaan on hienoa - tsemppiä heille! Hyviä biisejä,merkittävissä määrin omia ja ns.oikeita soittajia (ainakin elän siinä uskossa) eikä tuotteita tyyliin Gimmel ja vastaavat.Ihmettelen keneltä moinen on pois. Samalla lailla treenaamalla ja biisejä väsäämällä nuo em. ovat tiensä tehneet kuin täälläkin veivaavat amatöörit. Kritiikin nykyisiä tuotteistettuja tyttö- ja poikabändejä kohtaan ymmärrän kyllä täysin kun on itsekin tuota treenaamisen kivistä polkua tallannut. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
HaloOfFlies 07.11.2003 15:13:16 (muokattu 07.11.2003 15:14:17) | |
---|
Kyllähän se paljon tekee, jos bändissä on oikeat soittajat ja hyviä biisejä. Ja mitä laajempi kuulijakunta on niin sitä enemmän yhtyettä arvostetaan. Rasmus ja Yö ovat tosiaan tehneet töitä menestyksensä eteen jo monien vuosien ajan ja uskon että kummallakin yhtyeellä on laaja kuulijakunta (ei pelkästään ne teinitytöt, Rasmukselta löytyy varmasti vielä faneja jotka ovat alusta asti diganneet bändin musasta). Mitä laajempi kuulijakunta, sitä enemmän sitä arvostustakin tulee. Kunhan pysyy faneilleen uskollisena. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Rasmukset pysyy faneilleen uskollisina, eikä tiuski vaikka mikä olis. Kerrankin Laurilla ja Eerolla kummallakin oli ääni pois ja Lauril viel jonkin sorttinen mahatauti, mut ne veti silti keikan ihan alusta loppuun. Oon kuullu yheltä ihmiseltä että Gimmelin Suski on tiuskinu jollekki pikkulikalle... Ei kovin mukavaa kuultavaa... Tiedät, että olet kitaristi vasta sitten, kun tiedät olevasi viisaampi kuin basisti! |
Super-Jari 07.11.2003 17:27:58 | |
---|
Pitää silti aina muistaa että ilman huonoja bändejä parhaita ei olisi olemassa :D Olen omena. |
HaloOfFlies 07.11.2003 18:30:58 (muokattu 07.11.2003 18:35:15) | |
---|
Rasmukset pysyy faneilleen uskollisina, eikä tiuski vaikka mikä olis. Kerrankin Laurilla ja Eerolla kummallakin oli ääni pois ja Lauril viel jonkin sorttinen mahatauti, mut ne veti silti keikan ihan alusta loppuun. Oon kuullu yheltä ihmiseltä että Gimmelin Suski on tiuskinu jollekki pikkulikalle... Ei kovin mukavaa kuultavaa... Alice In Chainsin vokalisti Layne Staley mursi ennen vuoden 1992 kiertuetta Ozzyn kanssa jalkansa kotonaan. Silti bändi soitti kaikki keikat ja Layne lauloi pyörätuolissa istuen ja loppukiertueesta kepeillä seisten, eikä missannut keikkaakaan. Todellista uskollisuutta. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Bantuteurastaja 07.11.2003 22:38:12 | |
---|
Pitää silti aina muistaa että ilman huonoja bändejä parhaita ei olisi olemassa :D Olisi. |
Jani The Rock 07.11.2003 22:52:37 | |
---|
Jaa-a... Mä en kertakaikkiaan kykene arvostamaan semmoista bändiä tai artistia, jonka musiikista en tykkää. Vaiika se sitten olisi kuinka suuri työn sankari, hieno ihminen tai vaikuttaja miljardeille olennoille kautta universumin. "Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito! |
Super-Jari 07.11.2003 23:31:10 | |
---|
Olisi. Eipäs. Olen omena. |
Bantuteurastaja 09.11.2003 00:20:59 | |
---|
Eipäs. Absurdi väite. |
Super-Jari 09.11.2003 18:49:50 | |
---|
Absurdi väite. Pelkkä eipäs vai alkuperäinen väite? Tätä taustaa vasten ymmärrän esimerkiksi vasaran funktion ja tiedän mikä vasara on. (Vasara on yksi Heideggerin lempiesimerkeistä.) Vasara sinänsä on täysin käsittämätön esine.
http://www.netn.fi/294/netn_294_kupi.html |