Aihe: mikä tekee jostakin gootin?
1 2 3 4 5
Bassballs
06.11.2003 16:05:05

mä olen saanut vaik kuinka monta eri versiota goottiudesta =) kiitos hei kaikille paljon! seuraava kysymys: miten arvossa pidätte gootteja?

Seurustelin joskus yhden kanssa. Upea ihminen, täynnä ideoita ja positiivista energiaa. Kuitenni minun mielestäni heidän olemus(yleisesti) ei mahdu moderniin kaupunkiin.

Miehet oletteko muuten huomanneet, että "gootti"tytöillä on usein aika uhkeat ryntäät? Mistähän moinen johtuu..?

Ei, en ole sovinisti.
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
jenni.rotten
06.11.2003 18:23:56
Gootit ovat aika hyviä nyrkkeilysäkkejä.

Gootit juovat vain punaviiniä. He näyttävät sekä kuulostavat ääliöiltä.

Lacuna Coil on hyvä muut ei.

Vekellä on ihan selvästi jotain kaikkea vastaan :)
Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen
Bassballs
10.11.2003 13:54:41

voisko syynä olla esim. se päällä oleva korsetti joka vedetään niin tiukaks et rinnat nousee huomattavasti? tai sitten ihan push-up -menetelmä...

vai oletko huomannut tämän sillon ku goottitytöllä ei ole mitään yläosan suojana?

Hmm.. Odotin, että kysymys herättäisi rivoa ja halventavaa/naisia esineellistävää keskustelua.. ei olisi pitänyt aloittaa kysmää sanalla "miehet"..

Mutta asialliseen vastakysymykseen asiallinen vastaus.
Korsettihan se taitaa se, mitä tässä haettiin, enhän minä naisista mitään tiedä. Gootti sellaisista varsinkaan.
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
Beefheart
10.11.2003 14:26:00
Voi perkeleen gootti...
Adoksentiaalinen ihmiskunta ja sen instrelitiivisestä aginoreetiosta kärsivä kansa on tuhon oma.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)