Mistä syystä comboni elementti on kiinnitetty vähemmillä ruuveilla kiinni, kuin mitä elementin reunassa on ruuvin reikiä? Combo rämisee kovasti, kun soittaa lujalla volumella tai b-kieltä. Kun elementin reunoja painaa niistä kohdista kiinni, missä ei ruuveja ole ongelma häviää. Onko tämä normaalia toimintaa valmistajilla jättää laittamatta kaikkiin reikiin ruuveja? Onko tähän oikeasti joku syy jättää laittamatta näitä ruuveja? Combo on Laney bc 120 |
hollstro 22.08.2006 22:42:29 | |
---|
Kaiuttimet ovat useimmiten neljällä ruuvilla kiini. Jos niitä on neljä niin tsekkaa että eivät ole löystyneet. Jos tämä ei auta ja räminä korjaantuu ruuveja lisäämällä niin lisää ihmeessä. |
okabass 23.08.2006 00:28:15 (muokattu 23.08.2006 00:29:20) | |
---|
Kaiuttimet ovat useimmiten neljällä ruuvilla kiini. Jos niitä on neljä niin tsekkaa että eivät ole löystyneet. Jos tämä ei auta ja räminä korjaantuu ruuveja lisäämällä niin lisää ihmeessä. No, ei nyt noinkaan voi sanoa. Jos kaiuttimen raamissa on 8 reikää, niin silloin kyllä valmistaja on tarkoittanut (mielestäni), että kaikki reijät tulee käyttää. Minä ainakin olen laittanut kaikita reijistä ruuvin. Sano, ja päivää. |
Visakoivu 23.08.2006 09:10:31 | |
---|
No, ei nyt noinkaan voi sanoa. Jos kaiuttimen raamissa on 8 reikää, niin silloin kyllä valmistaja on tarkoittanut (mielestäni), että kaikki reijät tulee käyttää. Minä ainakin olen laittanut kaikita reijistä ruuvin. Sano, ja päivää. En muista yhtään tapausta, että olis eteen sattuneissa elementeissä kaikki reijät käytetty. |