BMF 22.08.2006 00:10:45 | |
---|
Mihin immeiset unohtaa Divine interventionin, kun levyjä kehutaan? Aivan saatanan kovaa päästöä alusta loppuun, ja minusta Bostaph tekee rumpalina tuossa kyllä miehen työn, jos ajatellaan, että astui kyllä tuossa vaiheessa aika isoisiin saappaisiin, kun Lombardo lähti. Ja onhan herra vaikuttanut muissakin tapporässi bändeissä aikaisemmin esim. Testament. M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
Destructor 22.08.2006 14:31:29 | |
---|
Mihin immeiset unohtaa Divine interventionin, kun levyjä kehutaan? No ei se DI mikään ihmeellinen ole. Undisputed Attitude taas soinut itellä paljon enemmän. Vitun hyvä levy. You call my music sonic poison, but it gives me pleasure to aggravate the ones I hate. |
No ei se DI mikään ihmeellinen ole. Undisputed Attitude taas soinut itellä paljon enemmän. Vitun hyvä levy. Undisputed on kyllä aika erikoinen tekele. Erikoista punkkiräimettä. :D Aiiii Heit Juuuyuyuuuyu! :D Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
BMF 22.08.2006 21:24:01 | |
---|
Undisputed on kyllä aika erikoinen tekele. Erikoista punkkiräimettä. :D Aiiii Heit Juuuyuyuuuyu! :D Siinä ei ole, kuin yksi Slayerin oma kappale, Gemini. M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
zeta 22.08.2006 22:39:35 | |
---|
Siinä ei ole, kuin yksi Slayerin oma kappale, Gemini. Jep, ja kaks Hannemanin tekemää hc-punkkiveisua, Can't Stand You ja DDAMM. Undisputed Attitude on loisto tekele ja samalla hyvä muistutus siitä, missä ne Slayerin ja yleensäkin thrashin juuret suurelta osin lepäävät. Toimii tietyssä mielentilassa kuin häkä. |
KTULU 23.08.2006 20:17:09 | |
---|
Siinä ei ole, kuin yksi Slayerin oma kappale, Gemini. Ei tuo kyllä kummoinen biisi ole. Melko tasapaksu. Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
Bonesaw 23.08.2006 20:28:14 | |
---|
Ei tuo kyllä kummoinen biisi ole. Melko tasapaksu. Wroong! "Walking slow, breathing heavy you could see death sweat" - kohta on huippu. |
BMF 25.08.2006 13:37:37 | |
---|
Ei taida kyllä ihan parhaassa livekunnossa Slayer enää olla, kun katselee noita 10v. vanhoja pätkiä niin meno oli kyllä ihan älyttömän tiukkaa. Esim. tässä vuodelta 96 ozzfest http://www.youtube.com/watch?v=RY1bWLedNro Rummuissa nähtävästi, Jon Dette. M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
katsonautiotahiekkarantaa 25.08.2006 13:55:17 | |
---|
Rumpalilla on selvästikin kiire johonkin. |
lethus1 25.08.2006 13:59:48 | |
---|
Wroong! "Walking slow, breathing heavy you could see death sweat" - kohta on huippu. Smaa mieltä. Helveti komea kohta... |
DaKiller 25.08.2006 14:17:25 | |
---|
Tulipa sitten viimein lunastettua tuo uutukainen. Pari kolme todella upeata piisiä mutta muutoin melko puuduttava. Ehkä paranee enemmällä kuuntelulla. Soolot ovat yhä perseestä ja pilaavat hyvänkin piisin - lynkatkaa vain. Asenteella tehty levy jossa on sitä vanhan ajan metallin viehätystä. |
Jööhannes 25.08.2006 14:43:13 | |
---|
Ehkä paranee enemmällä kuuntelulla. Voin sanoa että paranee. |
Räkkipeli 25.08.2006 20:27:04 | |
---|
Voin sanoa että paranee. tottakai paranee! Minusta ainakin paremmaksi muuttunu huomattavasti ku enemmän kuunnellu. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Planetist 26.08.2006 00:54:03 | |
---|
Ajattelin kohtapuoliin tilata yhden (1) slayer-levyn. Joku klassikko, mitä suosittelette? Reign in blood? Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura |
Antti1997 26.08.2006 01:15:33 | |
---|
Ajattelin kohtapuoliin tilata yhden (1) slayer-levyn. Joku klassikko, mitä suosittelette? Reign in blood? En tiedä, mutta itse ostin tänään ensimmäisen Slayer-levyni, South of Heavenin. En mikään yhtyeen armoton fani ole, mutta onhan näillä kovia biisejä. Anttilassa näkyy olevan yllättäen nyt uusien levyjen julkaisuhetkellä suuri osa Slayerin ja Iron Maidenin vanhoista levyistä tarjouksessa. "Kun jotain epäsanaa toistelee tarpeeksi pitkään, se saattaa alkaa kuulostaa oikealta sanalta. Tai sitten ihan saatanan tyhmältä, ei voi tietää!" -seraphim |
Planetist 26.08.2006 01:23:48 | |
---|
En tiedä, mutta itse ostin tänään ensimmäisen Slayer-levyni, South of Heavenin. En mikään yhtyeen armoton fani ole, mutta onhan näillä kovia biisejä. Anttilassa näkyy olevan yllättäen nyt uusien levyjen julkaisuhetkellä suuri osa Slayerin ja Iron Maidenin vanhoista levyistä tarjouksessa. Jep, itsekin nuo halvat slayerit huomasin, siksi ajattelinkin että lopultakin on aika ostaa. Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura |
Angus 26.08.2006 02:31:49 | |
---|
Ajattelin kohtapuoliin tilata yhden (1) slayer-levyn. Joku klassikko, mitä suosittelette? Reign in blood? Ehdottomasti Reign In Blood, ei tartte edes miettiä hetkeäkään. |
Ziggy Bubba 26.08.2006 12:21:23 | |
---|
Ajattelin kohtapuoliin tilata yhden (1) slayer-levyn. Joku klassikko, mitä suosittelette? Reign in blood? Anttilasta saat kaks levyyä 15 euroa... Miten ois Reign In Blood ja Seasons In The Abyss? www.mikseri.net/sigkk My musique |
RjW 26.08.2006 12:53:21 | |
---|
Anttilasta saat kaks levyyä 15 euroa... Miten ois Reign In Blood ja Seasons In The Abyss? Joo. Tai ainakin Seasons In The Abyss. Mun mielestä niiden paras ja ehjin kokonaisuus. Mä taidan kuulua siihen Slayeriä kuuntelevaan vähemmistöön jotka ei vaan jaksa innostua Reign In Bloodista, tai tosta uusimmasta. Parhaat levyt mulle on South, Seasons ja Diabolus. Mun mielestä Slayer toimii usein parhaiten vähän hitaammilla tempoilla, esim. vaikka South of Heaven ja Mandatory Suicide. |
Planetist 26.08.2006 12:54:02 | |
---|
Anttilasta saat kaks levyyä 15 euroa... Miten ois Reign In Blood ja Seasons In The Abyss? Jyväskylän Anttilassa en ole Slayereitä nähnyt sen alennuksen piirissä. Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura |