Aihe: Miks bändin hankkiminen on niin vaikeeta?!?
1
Hieroglyfi
06.11.2003 18:45:12
Kirjotin tän palstan koska valitin aina vaan kaverille miks on niin vaikeeta hankkii bändi ja kuinka oon yrittäny, niin se varmaan kyllästy ja anto tän ossan. Oon Savonlinnasta ja joskus tuntuu ettei täällä oo yhtään muusikkoo.. Yks syy voi olla se että oon vasta 13-vuotias, mutta tavotteet kyllä menee jo pitkällä. Kappaleita oon sävellelly muutamia ja soitellu niitä ite, mutta ylsin ei voi soittaa rumpuja, kitaraa, bassoa, pianoa ja jotain muuta. Siihen tarvii bändin, joten jos ootte tästä läheltä niin ilmotelkaa.
jussiohman
06.11.2003 19:02:17
Kyllä se bändi vielä löytyy, lupaan sen. Mutta sitä odotellessa treenaat niin, että olet sitten hyvä soittamaan kun tärppää.
"Jorma tiesi tekevänsä vainajaa, kun nappas lapiolla takaraivon halaki!"
Juha86
06.11.2003 19:10:19
Mullakin on ollut joskus tuo sama ongelma.. biisejä oli laatikossa valmiina kymmeniä mut ei vaan ollut bändiä jonka kans soittaa niitä, eikä mistään tuntunut löytyvänkään.. no, kybällä vaan ilmotuksia wanted-palstalle, ja sain 3 ihmisen vastauksen ja nyt rullaa bändi joka treenaa 2 kertaa viikos :)
~totuus ei pala tulessakaan~
musatuukka
07.11.2003 12:20:07
Toista bändiä oon kasaamassa ja pitäis saada rumpali ja toinen kitaristi yhteen Progerockjazz-bändiin.Tällä hetkellä basisti mukana ja parasta että syrjäkylä seudulla asutaan joten tyylistä kiinnostuneita ei juuri ainakaan ole saati sitten soittajia.
Elän huonoja päiviä hyvien eteen.
Hyla
12.11.2003 22:09:18
Kirjotin tän palstan koska valitin aina vaan kaverille miks on niin vaikeeta hankkii bändi ja kuinka oon yrittäny, niin se varmaan kyllästy ja anto tän ossan. Oon Savonlinnasta ja joskus tuntuu ettei täällä oo yhtään muusikkoo.. Yks syy voi olla se että oon vasta 13-vuotias, mutta tavotteet kyllä menee jo pitkällä. Kappaleita oon sävellelly muutamia ja soitellu niitä ite, mutta ylsin ei voi soittaa rumpuja, kitaraa, bassoa, pianoa ja jotain muuta. Siihen tarvii bändin, joten jos ootte tästä läheltä niin ilmotelkaa.

Ei kannata tossa iässä vielä bändittömyydestä kauhistua, sulla tulee nimittäin vielä niin monta tilannetta yläasteen ja jatko-opiskelun aikana tavata ne Juuri Oikeat Tyypiit, joiden kanssa homma toimii. Mutta ymmärrän kyllä, vituttaahan se kun on laatikot täynnä matskua ja sitten ei voi niitä missään jalostaa ja esittää...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)