Mika Antero 22.08.2006 16:31:33 | |
---|
New Kids On The Blockia, Jamppa Tuomista, Ressu Redforfia No ei nyt sentään noin huonoja... |
No ei nyt sentään noin huonoja... Kuusi kuuta ja saturnuksen renkaat on ihan timanttinen biisi :D Eikä Jampallakaan kovin huonoja ralleja ole, omassa genressään siis. NKTOB on näistä pahinta saastaa. Excuse the ot. |
Mika Antero 22.08.2006 16:56:57 | |
---|
Eikä Jampallakaan kovin huonoja ralleja ole, omassa genressään siis. .
Aamu toi, ilta vei on ihan ookoo, myönnettäköön... |
Nieby 22.08.2006 17:10:01 | |
---|
mul on nyt pari päivää ollu semmone fiilish, et pitäs kuunnella Anssi Kelan Nummela pitkästä aikaa.. olenko siis petturi? olen. |
Stalkah 22.08.2006 17:13:50 | |
---|
tieltä ei ole eksymän, sanoo wanha ja viisas Guru. "Vittu ja Paska!" - Marco Hietala |
Nieby 22.08.2006 17:15:51 | |
---|
tieltä ei ole eksymän, sanoo wanha ja wiisas Guru. MetalMasteR!!!1 minäpä taidan kuunnella tuon levyn.. ää.. kerron jälkifiilikset joskus tulevaisuudessa. ei hyvä seuraa. |
franko 22.08.2006 18:33:36 | |
---|
Jos te kaikki luopuisitte metallista niin maailma olisi parempi paikka elää :) |
L4t3 22.08.2006 19:56:28 | |
---|
EI! En aio sitä koskaan tehdä, mutta olen alkanut hieman huolestua. Olen huomannut, että yhä useammin laitan mielummin koneelta soimaan Meiju Suvasta, kuin Cannibal Corpsea (kärjistetty esimerkki). Häämöttääkö kangashousuvaihe vielä tuolla jossain?! Löytyykö vastaavia kokemuksia? Tulenko katoamaan täältä metallipalstalta vai onko tämä vain normaalia iän karttumisen myötä tulevaa musiikkimaun laajentumista? Voi olla, että saan tästä petturin/luopionleiman, mutta otan riskin? Nimimerkki: Identiteettikriisi(kö?) Mitäs ihmellistä siinä on, jos musiikkimaku laajenee? En minäkään vielä pari vuotta sitten kuunnellut juuri muuta, kuin raskaampaa musaa. Jossain vaiheessa homma alkoi maistua puulta ja niinpä rupesin etsimään hyvää musiikkia muista genreistä. Nykyään ehkä jopa kuuntelen enemmän tuota kevyempää matskua, unohtamatta silti metallimusiikkia. Ei tarvitse vannoutua vain yhdelle tyylille. Ennakkoluulot pois! "Basso on helpoin soitin, mutta myös vaikein"
/ S.M.A.K - Jäsen. |
south_of_heaven 22.08.2006 20:03:43 | |
---|
"Muu kuin metalli on paksaa", hävettää vähän sekin oma vaihe. Kaikessa musiikissa on jotain hyvää. itki south_of_heaven |
saha 22.08.2006 20:14:58 | |
---|
Jokaisella kai tuo on jossain vaiheessa edessä. Kyllähän metalli maistuu, mutta ei sovi aina kaikkiin fiiliksiin. Silloin kuitenkin ennemmin kuuntelen hiljaisuutta kuin Valvomoa. |
Metallityöläinen 22.08.2006 20:50:37 | |
---|
Äärimmäinen tunnustus: Nickistäni huolimatta kuuntelen nykyään myös jazzia, reggaeta, klassista ynnä muuta arveluttavaa ja turmioillistavaa mikkihiiripaskaa. Tänäänkin on mennyt pelkkää Nick Cavea. Olen epätr00, enkä ansaitse elää! Tai ehkä musiikkimaun laajeneminen on vain hyvä ja kypsä asia, koska maailmassa on mahdollisesti ehkä kenties muutakin hyvää musiikkia kuin TROO SATAN HEAVY FUCKING MEDAL!!!1 M.A.C.H.O #21 | IMIK #24 |
Bonesaw 22.08.2006 20:58:05 | |
---|
Musta toi on hyvä juttu jo senkin kannalta,että tulee esim. soitettua monipuolisemmin. |
Carpenter 22.08.2006 22:05:06 | |
---|
Hyvä juttuhan tuo vain on. Itselläni on myös melko laaja musiikkimaku. Pidän mm. klassisista sinfonioista, jazzista, death-metallista ja elektronisesta musiikista. Enimmäkseen sitä heviä tulee kuunneltua, mutta välillä jotain ihan muuta. Hip-hop ja iskelmä eivät kuitenkaan oikein uppoa. Hyvä musiikki on hyvää genrestä riippumatta. |
zille 22.08.2006 22:14:47 | |
---|
Minä voin sanoa luopuneeni metallista, enkä väitä, että mikään tosi metalhead ikänä olisinkaan ollut, aseenteeltaan. Kyllä musaa meni ihan Cannibal Corpsea myöten. Kaikki muuttui yksi kaunis päivä, ehkä vuosi sitten, kun näin Pink Floydin The Wall elokuvan töllöstä, ja kohta soikin pelkkä proge enää. Ei, etteikö hevi nykyisinkin menisi, mutta ei sitä niin tule kuunneltua kun on parempaakin tarjolla. Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo. |
Blodapelsin 22.08.2006 22:46:31 | |
---|
Hah! :D Mullakin oli samanlainen kriisi tossa vuosi takaperin kun huomasin että Mahavishnu Orch. miellytti enemmän kuin Slayer... Eipä se metalli ole minnekään hävinnyt mutta enää ei voi oikeen "hevariksikaan" (ai saatana kun vihaan tuota sanaa) laskea... Tänään tuli taas tykitettyä Carcassin Heartworkkia ja seuraavaksi voisi laittaa soimaan Bob Marleyn =).. Hyvää musiikkia löytyy niin monesta genrestä että tyhmäähän se olisi yhdelle tyylille vannoutua... Parashan olisi jos itselle riittäisi genret Hyvä, ihan ok ja paska :D "This is a ballad that I wrote. It's telling about peace, love & good happines stuff." |
katsonautiotahiekkarantaa 22.08.2006 22:52:49 | |
---|
Kannattaa kuunnella muutakin musaa kuin tr00hevimetallia. |
south_of_heaven 22.08.2006 22:57:35 | |
---|
Kannattaa kuunnella muutakin musaa kuin tr00hevimetallia. Jos vaikka kannattaa kuunnella ihan mitä itse haluaa kuunnella itki south_of_heaven |
Murgo 23.08.2006 07:28:36 | |
---|
Onhan se normaalia että musamaku laajenee iän myötä. Itse kuuntelen sujuvasti melkein kaikkea paitsi teknoa ja rappiä/hiphoppia. Suosikit löytyvät enimmäkseen kuitenkin raskaan ja keskiraskaan sarjan rokista,mutta kakki rokahtava TikTakista deathmetalliin uppoaa. Olis kiva kun osais soittaa mutta asenteellakin pärjää. |
DVD-SOITIN 23.08.2006 07:33:43 | |
---|
Kannattaa kuunnella muutakin musaa kuin tr00hevimetallia. Kannattaa varmaan, mutta yleensä ei tule muuta kuunneltua jos se muu vaan ei maistu. Mm. allekirjoittanut edustaa sitä musiikkifaniporukkaa, joka saa yhden genren sisältä kaiken mitä musiikista tarvitsee. Ei sen puoleen, kyllähän muitakin tyylejä ON kokeiltu, mutta mistään ei ole löytänyt sellaista äärimmäistä energian ja tunteen fiilistä kuin parhaasta heavymetelistä. Näin. SUPPORT MUSIC, NOT RUMORS |
kid ego 23.08.2006 09:08:44 (muokattu 23.08.2006 09:08:51) | |
---|
Laita Valvomon kesäbiisiä pariksi päivää toistolla, mutta varo tappamasta itseäsi tai lähimmäisiäsi raivopuuskien vallassa. Myös oksennukseen tukehtumista kannattaa välttää. Hoidon jälkeen olet ennallasi, kuollut tai pöpilässä. Valvomon levy ommuuten hyvä, kesärenkutuksesta huolimatta. Yllätyin oikeen. Palomieheksi olet kyllä kelpo jantteri / Melkein kuin viidakon kissaeläin / Mutta sano mulle, helkkari / Pitäiskö ostaa isompi radio -Tempura |