Aihe: Kumpi parempi
1
mollittaja
22.08.2006 10:59:56 (muokattu 22.08.2006 16:20:04)
Kumpi ompi parempi? Olen säestellyt pelkällä sähköpianolla.Nyt haluttaisi vaihtaa
soittimeni säestyspianoon, missä olisi laaja valikoima erileisia rytmejä, että soitinääniä. Se on myös minulle tärkeä, että kyseisessä soittimessa on itsessään kaijuttimet. Mitä merkkiä suositellaan??Yksi ehdotus on minulla, Yamaha YPG-625.
Onko jollakin kokemuksia kyseisestä soittimesta?

Toinen vaihtoehto on "kiippari", sen tarvitsisi olla kuitenkin väh. 6oktaavinen, ja tietysti myös kaijuttimet itsessään. Onko "kiipparissa" pianon koskettimet, kosketus samanlainen.Millaista "kiipparia suositellaan.
Olen kuullut sellaisesta, kun Roland G-70. Mitä sanotaan tästä soittimesta?

Kumpaa näistä kahdesta ehdotuksesta suositellaan.
Marko F
22.08.2006 12:50:27
Kumpi ompi parempi? Olen säestellyt pelkällä sähköpianolla.Nyt haluttaisin vaihtaa
soittimeni säestyspianoon, missä olisi laaja valikoima erileisia rytmeja, että soitinääniä. Se on myös minulle tärkeä, että kyseisessä soittimessa on itsessään kaijuttimet. Mitä merkkiä suositellaan??

Siis digitaalipiano, jossa on komppeja ja paljon soittimia, vai? No suosittelen esimerkiksi Rolandia ja Yamahaa. Varmasti muitakin hyviä on.

Toinen vaihtoehto on "kiippari", sen tarvitsisi olla kuitenkin väh. 6oktaavinen, ja tietysti myös kaijuttimet itsessään. Onko "kiipparissa" pianon koskettimet, kosketus samanlainen.Mitä merkkiä suositellaan

Jos tarkoitat tyyppiä Yamaha PSR -sarja, niin useimmissa on "löysä" kosketus, mutta joissakin (kalliimissa?) on pianomainen kosketus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)