T.Urmio 22.08.2006 10:55:13 | |
---|
Omakuvassa uusin tuotos. Ei kaunis mutta oma. Body on haapaa samoin kaula, tosin mahongilla vahvistettuna. Kaulaa en óllut ennen itse tehnyt, joten siihen nähden onnistui yllättävän hyvin, hitusen jäi liian paksuksi. No ei se mun vika oo |
Juzzu 22.08.2006 11:01:06 (muokattu 22.08.2006 11:02:57) | |
---|
Muah! No on ainakin uniikki! lisää kuviakin vois nähtäillä iha mielellään :o) Miten teit tuon kuvion? Päädyit laittamaan tuon mikin melko keskellä, tykkäät tuollaisesta "välimallin" soundista...? La crevette d'amour |
oiva tumpeloinen 22.08.2006 11:06:57 | |
---|
Muah! No on ainakin uniikki! lisää kuviakin vois nähtäillä iha mielellään :o) Miten teit tuon kuvion? Päädyit laittamaan tuon mikin melko keskellä, tykkäät tuollaisesta "välimallin" soundista...? Uniikki näyttäisi olevan. Ja mun mielestä vielä siistin näköinen...jollain oudolla tavalla. =) Toi mikin paikka pisti mullakin silmään. Mutta jos soundit on omaan mieleen, niin silloinhan kaikki on niin kuin pitääkin. |
T.Urmio 22.08.2006 12:37:21 | |
---|
Arvasin että mikromofoniasiaan puututaan. Alkuperäisessä piirroksessa oli kolme mikkiä, mutta kun soittajan raha pieni ja kivien alla, päädyin yhteen ja yksi vain sattui löytymään. Ja välimallin jätkänä keskelle. Kuvion synty: valkoinen maali alle, tarkalla kädellä tasakokoisiksi leikattuja neliöitä kontaktimuovista tarkasti kohdistamaan ja ei kun ohut kerros mustaa päälle. Projektikuvia ei liiemmälti ole, mutta valmiista voisin joskus muutaman räpsäyttää. No ei se mun vika oo |
Hauska! :) |
jukkasil 22.08.2006 13:22:33 (muokattu 22.08.2006 13:22:54) | |
---|
Tyylikäs peli! Mites toi haapa käyttäytyy kaulassa, itselläni olisi sitä nurkissa lankkuina enemmänkin. Leipälaatikkokitaraan tein rungon haavasta (paskamaista koneistettavaa, terät tylsyy todella nopeasti), mutta voishan siitä näköjään koko kitarankin tehdä. Miten teit sen mahonkivahvistuksen kaulaan, keskelle pätkä mahonkia vai? Kitaranrakennusyritelmää: http://windyhilllguitars.blogspot.com/ |
T.Urmio 22.08.2006 13:42:28 (muokattu 22.08.2006 13:43:49) | |
---|
Tyylikäs peli! Mites toi haapa käyttäytyy kaulassa, itselläni olisi sitä nurkissa lankkuina enemmänkin. Leipälaatikkokitaraan tein rungon haavasta (paskamaista koneistettavaa, terät tylsyy todella nopeasti), mutta voishan siitä näköjään koko kitarankin tehdä. Miten teit sen mahonkivahvistuksen kaulaan, keskelle pätkä mahonkia vai? Tänx! Joo tää oli tosiaan ihan vaan kokeilu sen haavan käyttäytymisen suhteen, kun sitä multakin löytyy. Eikä antanut lupauksia ruusuisesta yhteisestä tulevaisuudesta. Työstö ei ollut enää sitä hauskaa harrastamista. Mua ärsytti ton terän syönnin ohella se "karvaisuus" ja lianimemiskyky, josta muistaakseni TTallan mainitsi joskus aikaisemmin. Kaulassa on koko matkalla 8mm kaistale mahonkia. E: Siis keskellä. No ei se mun vika oo |
stenel 22.08.2006 18:04:13 | |
---|
Kivannäköinen peli niin maalaukseltaan kuin muotoilultaan.Omaperäinen muotoilu kunniaan! Omakuvassa nähtävissä Sexual Balance-sähkökitara |
Tuba 22.08.2006 21:40:22 | |
---|
On kyllä kivan erilainen. Onko tuos nyt sellainen nollanauha vai miksikä sitä sanotaan? Ei noilla viä kuuhun mennä! |
Jymi 23.08.2006 09:51:20 | |
---|
Rohkeutta ei ainakaan puutu. Tuo pinta on makeen näköinen ja muutenkin uniikki keppi. |
T.Urmio 23.08.2006 10:37:51 | |
---|
No ei se mun vika oo |
harpist 23.08.2006 11:43:27 | |
---|
Liittyykö tuo kitaran maalaus jotenkin sydäntä lähellä olevaan muuhun harrastukseen? ( Starttilippu / Avatar ) Jos liittyy - silloinhan väri on todella persoonallinen ja omanäköinen. " Soittaa tunteella - tarvittaessa vähemmän " ....... soittotaitoa sekin. |
T.Urmio 23.08.2006 12:00:57 | |
---|
Onhan toki moottoriurheilulla sija sydämessä, mutta tässä haettiin lähinnä rock'n'roll kliseetä, vähän niinkuin liekit ja pin-up tyttöjen kuvat. No ei se mun vika oo |