Aihe: Mitäs tehrä hiuksille?
1 2 3
Vainhaalee
20.08.2006 22:50:36
www.slickville.com

Loistavaa, minä kun luulin olevani ainoa "torttuni" kanssa... ~8)
Välillä kyllä nyppii, kun aamulla herää rankan illan jälkeen tyyny liimautuneena kuontaloon...
Nippon Seiki Japan
Roksennus
20.08.2006 22:55:00
Hienon saat kun vedät hiusrajan pälvikaljuksi asti ja sen jälkeen yrität peittää sen kampaamalla muutaman hiuksen sivulta siihen kaljun päälle. 'vot!
"Joku äijä kävi riehuu..."
Twistyh
21.08.2006 18:08:40
Hienot hiukset saat kun kasvatat ne pitkiksi.
Mutta muista pestä niitä!
Juustonaksu
21.08.2006 20:51:59
Hienot hiukset saat kun kasvatat ne pitkiksi.
Mutta muista pestä niitä!

Joo eikä ihan vitsilläkään. On kyllä aika hirveää, jos on pari päivää hiukset pesemättä. Sellaiset lötköt, tahmaiset ja helvetin rumat eli ns. rasvoittuneet. =)=) Suosittelen myös jotain simppeleitä hoitoaineita, jos on pitkät hiukset. Jos perheessä on naisväkeä niin kysele sieltä suunnalta apuja.

Kyllä se tuuhea pitkä letti on kivempi kuin sellainen rotanhäntä.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
gorgonoidi
21.08.2006 22:08:15

Kyllä se tuuhea pitkä letti on kivempi kuin sellainen rotanhäntä.

Just, sellanen on näemmä tulossa, mutta tää kasvatus vaihe on tosi tuskallista. Ja vieläpä kun on tälläinen tuuhea. En tykkää yhtään välillä, mutta välillä taas sopii. Vittumaista kun ei tiedä että miten pitää tätä prkleen lettiä. Yritän pitää ponnaria, mutta ei se kovin hyvin vielä istu päähän. Vielä pitää jaksaa.
LamaAjanElvis
22.08.2006 01:19:47
Saatananmoinen törttö vaan otsalle.
Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name, If I saw you with hard-on?
zodoff
25.08.2006 11:20:12
On kyllä aika hirveää, jos on pari päivää hiukset pesemättä.

Tuostakin ollaan niin montaa eri mieltä. Itse ainakin pidän aina parin päivän väliä hiustenpesussa, eikä tukka näytä yhtään karsealta - päinvastoin. Kaipa se on hiusrakenteista tai muista mystisistä asioista kiinni.
Käyttäjä ei ole kirjoittanut alleen.
Henko
25.08.2006 12:44:19

Torttu päähän vaan.
M.net onkin ämmien net.
Hannu H.
25.08.2006 16:47:33

Kahtoo jos illan keikalta tarttuis kuva jossa meikäläisen hiukset näkyy.. hoho..
Nää on kyllä ihan perseestä ny.. men vähän liian lyhkäseks prkl.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Juniper
26.08.2006 09:19:32
Mä haluisin saada letin pidemmäksi hetkessä. Omakuvassa olis niinkö startti ja tonne Coverdaleen olis suunta...

No joo, niinkuin sanottu, ni kannattanee mennä sinne alan ammattilaisten pakeille, koskapa sieltää ne pätevimmät vinkit tulee, oli tää m.netti kuinka rakas paikka hyvänsä.

Mene kampaajalle ja ota koko pään pidennykset. Tulee öööö päivässä toodella pitkäksi.
Meikäläisellä hiustyyli vaihtuu todella tiuhaan, no asiaa auttaa et vaimo on kampaaja :D
Henko
26.08.2006 10:55:49

Tos mun omakuvassa on parin vuoden takainen devilock, sit mä vaan käänsin letin silmiltä takaraivolle.
M.net onkin ämmien net.
Nuuskamuikkunen
26.08.2006 17:12:40
Olen ollut omaan tyyliini sangen tyytyväinen jo monta vuotta. (omakuva)
Fillari on elämä.
Alpha
26.08.2006 22:26:46
Pitkät hiukset on parhaat(omakuva). Joskus oli tuostakin pidemmät...kasvatus käynnissä taas. Parin päivän välein pesee kunnolla ja ei muuta ku ponnarille. Heleppoa...:o)
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
buddha
27.08.2006 03:35:14
I'm always having a bad hair day.
I will rock your world
scriptwriter
27.08.2006 17:54:34
rastapidennykset olis aika loistavat,ei mitään muuta ku vahaa sillontällön.
There's only the darkness When you are gone
petrutsi
27.08.2006 18:23:12
Tuostakin ollaan niin montaa eri mieltä. Itse ainakin pidän aina parin päivän väliä hiustenpesussa, eikä tukka näytä yhtään karsealta - päinvastoin. Kaipa se on hiusrakenteista tai muista mystisistä asioista kiinni.

Sama. Ja mitä oon tutkinu niin ei se kauhean terveellistäkään ole koko aikaa pestä tukkaa, siis tyyliin joka päivä.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
metallica89
28.08.2006 21:41:05
MULLETTI ON AINA KOVIN!
zille
28.08.2006 22:40:17
Kun niitä oot tarpeeksi kauan sitten kasvattanut, ja jos pidät niistä, niin olet koukussa, et uskalla enää edes lyhentää niitä. :)
No, tiie häntä, mutta minulle ainakin on käynyt niin.
Alkaa oleen koht jo liian pitkät (kun ne venyttää kiharoistaan niin lähelle 60 senttiä päästään pisimmillään), mutta ei kuitenkaan uskalla tehdä asialle mittään. :)
Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo.
Mechanizm
29.08.2006 08:48:50
How will I laugh tomorrow when I can't even smile today?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)