Flick 22.08.2006 00:32:38 | |
---|
EI! En aio sitä koskaan tehdä, mutta olen alkanut hieman huolestua. Olen huomannut, että yhä useammin laitan mielummin koneelta soimaan Meiju Suvasta, kuin Cannibal Corpsea (kärjistetty esimerkki). Häämöttääkö kangashousuvaihe vielä tuolla jossain?! Löytyykö vastaavia kokemuksia? Tulenko katoamaan täältä metallipalstalta vai onko tämä vain normaalia iän karttumisen myötä tulevaa musiikkimaun laajentumista? Voi olla, että saan tästä petturin/luopionleiman, mutta otan riskin? Nimimerkki: Identiteettikriisi(kö?) Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? |
Laita Valvomon kesäbiisiä pariksi päivää toistolla, mutta varo tappamasta itseäsi tai lähimmäisiäsi raivopuuskien vallassa. Myös oksennukseen tukehtumista kannattaa välttää. Hoidon jälkeen olet ennallasi, kuollut tai pöpilässä. Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name,
If I saw you with hard-on? |
Flick 22.08.2006 00:54:53 | |
---|
Laita Valvomon kesäbiisiä pariksi päivää toistolla, mutta varo tappamasta itseäsi tai lähimmäisiäsi raivopuuskien vallassa. Myös oksennukseen tukehtumista kannattaa välttää. Hoidon jälkeen olet ennallasi, kuollut tai pöpilässä. kröhöm... on tullut kuunneltua... muutamaan otteeseen ihan hyvillä mielin... (punastellen) Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? |
LamaAjanElvis 22.08.2006 00:59:11 | |
---|
kröhöm... on tullut kuunneltua... muutamaan otteeseen ihan hyvillä mielin... (punastellen) Eipä siinä sitten mitään. Tämän tohtorin hoidot ei enää riitä. Uusia ajatuksia muilta kehiin. ;) Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name,
If I saw you with hard-on? |
spede from hell 22.08.2006 03:07:22 | |
---|
EI! En aio sitä koskaan tehdä, mutta olen alkanut hieman huolestua. Olen huomannut, että yhä useammin laitan mielummin koneelta soimaan Meiju Suvasta, kuin Cannibal Corpsea (kärjistetty esimerkki). Häämöttääkö kangashousuvaihe vielä tuolla jossain?! Löytyykö vastaavia kokemuksia? Tulenko katoamaan täältä metallipalstalta vai onko tämä vain normaalia iän karttumisen myötä tulevaa musiikkimaun laajentumista? Voi olla, että saan tästä petturin/luopionleiman, mutta otan riskin? Nimimerkki: Identiteettikriisi(kö?) No hätä... Musa makus vain laajenee... Ei metalli katoa ikinä, ja jos katoaa, et sitä ole sitten kuunnellutkaan tosissaan... Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
lethus1 22.08.2006 09:22:43 | |
---|
No hätä... Musa makus vain laajenee... Ei metalli katoa ikinä, ja jos katoaa, et sitä ole sitten kuunnellutkaan tosissaan... Näin. Ja mitä helvetin väliä jos metalli katoaa levylautaselta ? Onko se joku kriisin paikka ? Jos se katoaa ja saat paremmat kiksit jostain muusta, fine, sitten se on näin. Kuuntele mitä haluat välittämästä siitä pitääkö kaverit ny hevarina vai räbbärinä. Tai jos tuota sosiaalista puolta lähdetään korostamaan ja kyse on enemmänkin siitä, olet jo menettänyt pelin. Lopeta ja kuuntele Meijua. Rah Rah! |
mongoloidi 22.08.2006 09:29:33 | |
---|
Näin. Ja mitä helvetin väliä jos metalli katoaa levylautaselta ? Onko se joku kriisin paikka ? Jos se katoaa ja saat paremmat kiksit jostain muusta, fine, sitten se on näin. Kuuntele mitä haluat välittämästä siitä pitääkö kaverit ny hevarina vai räbbärinä. Tai jos tuota sosiaalista puolta lähdetään korostamaan ja kyse on enemmänkin siitä, olet jo menettänyt pelin. Lopeta ja kuuntele Meijua. Rah Rah! Oikein. Jos tosiaan kuuntelet metallia sen takia että voit sanoa kuuntelevasi metallia, niin peli on menetetty ja pahasti. Veikkaisin kuitenkin että kyseessä on tuo jo mainittu musiikkimaun laajeneminen. Omastakin levyhyllystä löytyy tavaraa laidasta laitaan ja kaikki kuulostaa hyvältä. Itse en haluaisikaan jäädä jumiin siihen "hevi"-vaiheeseen, vaikka iso osa omista suosikeista löytyy metallin puolelta. Kapeakatseiset ihmiset on ankeeta sakkia muutenkin. Another Perfect Day ? |
doom crew 22.08.2006 09:33:52 | |
---|
oon kuunnellu heviä aina ja tulen aina kuuntelemaan. HEAVY METAL THUNDER. FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |
Dunga 22.08.2006 09:36:27 | |
---|
oon kuunnellu heviä aina ja tulen aina kuuntelemaan. HEAVY METAL THUNDER. HEVIi MEDAL!! + Paskallakin on tekijänsä. |
miscage 22.08.2006 09:37:48 | |
---|
oon kuunnellu heviä aina ja tulen aina kuuntelemaan. HEAVY METAL THUNDER. ASIAA!!!! + Älkää ny viittikö jos poikain kaa otettii vähä karvapersettä... |
saastara 22.08.2006 09:56:31 | |
---|
Laaja musamaku on tunnetusti Saatanasta joten sinun tulee heti lukittautua kellariin ja kuunnella ainoastaan heviä, että saat moiset epäpuhtaudet pois päästäsi.. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Bonham 22.08.2006 10:52:59 | |
---|
Voi voi sentään... Suvaksen ja metallin välissä on jonkin verran hyvää musaa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mika Antero 22.08.2006 10:55:42 | |
---|
Voi voi sentään... Suvaksen ja metallin välissä on jonkin verran hyvää musaa... Toisaalta aika moni metalliksi kutsuttu musiikki on iskelmää särökitaroin. |
ozmo 22.08.2006 10:57:02 | |
---|
Toisaalta aika moni metalliksi kutsuttu musiikki on iskelmää särökitaroin. No onko sillä väliä mitä se on kuhan miellyttää korvaa? "Alright I am the messiah... Now, FUCK OFF!"
Pro Ulrich säätiö#1 |
carnation 22.08.2006 11:03:58 | |
---|
Onko täällä taas joku hevareitten identiteettikriisi meneillään? "Apua tykkään muunkinlaisesta musasta, oonko normaali, saanko kuunnella sitä, oonko aito hevari??!1" |
Flick 22.08.2006 11:04:57 (muokattu 22.08.2006 11:08:26) | |
---|
Threadin ideanahan oli kysyä teiltä ihmiset, että oletteko itse käyneet läpi samanlaista siirtymävaihetta metallimusiikista kevyempään ja että ottiko koville, kun huomasitte pitävänne myös musiikista, jota joskus olette inhonneet? En siis kuuntele musiikkia minkään sosiaalisen aseman ylläpitämiseksi. e. Aloitusviesti sisälsi itseironiaa ja eräänlaisen kannanoton/kettuilun metallimusiikin liian vakavasti ottaville. Tunnustan virheeni, olisin voinut tuoda sen selvemmin esiin. Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? |
lxi 22.08.2006 11:09:08 (muokattu 22.08.2006 11:13:39) | |
---|
Threadin ideanahan oli kysyä teiltä ihmiset, että oletteko itse käyneet läpi samanlaista siirtymävaihetta metallimusiikista kevyempään ja että ottiko koville, kun huomasitte pitävänne myös musiikista, jota joskus olette inhonneet? Minä kävin saman "siirtymän" toiseen suuntaan, eikä todellakaan ottanut koville. On hienoa että voi kuunnella sekä Einojuhani Rautavaaraa että Morbid Angelia ja innostua molemmista. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
carnation 22.08.2006 11:10:05 | |
---|
Threadin ideanahan oli kysyä teiltä ihmiset, että oletteko itse käyneet läpi samanlaista siirtymävaihetta metallimusiikista kevyempään ja että ottiko koville, kun huomasitte pitävänne myös musiikista, jota joskus olette inhonneet? En siis kuuntele musiikkia minkään sosiaalisen aseman ylläpitämiseksi. En ole koskaan ollut mikään "hevari" tai kuunnellut pelkästään heviä, enkä ole liiemmin inhonnut mitään yksittäistä musiikkigenreä. Olen aina risteillyt erilaisten musiikkisuuntauksien välillä, mikä nyt milloinkin on sattunut kiinnostamaan ja miellyttämään, ja edelleen levyhyllystä löytyy laidasta laitaan musiikkia. Ei tässä asiassa mulle sen kummallisempaa "kriisiä" ole. |
Mika Antero 22.08.2006 11:11:50 | |
---|
No onko sillä väliä mitä se on kuhan miellyttää korvaa? En pidäkään tuota millään muotoa negatiivisena seikkana, päinvastoin. Hyvä iskelmä on hienoa musiikkia. Monet metallin kuuntelijat eivät vain sitä huomaa, kun ne iskelmälliset ainekset piilotetaan ns. metallin kaapuun. |
Ziggy Bubba 22.08.2006 11:12:28 | |
---|
En oikein tajua mitä huolestumista tossa on. Ellet sitten tosiaan pelkää menettäväsi "troo-hevanderi" -statustasi muun musiikin parissa. Mun mielestä on aika mölöä ajatella että metalli olisi jotenkin muuta musaa hienompaa siksi koska se on metallia. Hevi ei ole _todellakaan_ paskimmillaankin parasta. Paska hevihän on vain paskaa heviä. Ei pidä uskoa kaikkea mitä ne uskollisuuttaan vannovat mustat hevilampaat sanovat :D Ite kuuntelen ihan puhtaalla omallatunnolla musaa aina Radioheadista Rotten Soundiin (tai vaikka Slayeristä Sigur Rosiin:)). Vaikka hyvästä metallin räyhästä tykkäänkin, ei se ole mikään itseisarvo. www.mikseri.net/sigkk My musique |