aikavaikea 07.11.2003 08:02:50 | |
---|
Pojat jatkoivat sitten Bomfunkien viitoittamalla tiellä ja nappasivat parhaan pohjoismaisen aktin palkinnon MTV Europen music awardseissa. Hienoa. Ja onhan niillä vallan mainioita poppisrallatuksia, kysykää vaikka mun pojalta. Herättääkö ylpeyttä, mielipahaa, kateutta tahi muita tunteita? Lykkyä pyttyyn ja lisää menestystä toivoo allekirjoittanut. There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear. |
noir 07.11.2003 08:05:05 | |
---|
Naureskelin itse samaa, mutta kuten uutisissakin totesivat: "musiikkimaailman Oscar" Tämä siis oli Hollywood/MTV -vastainen lausunto. Mutta hyvä silti, kun joku menestyy jossain. You go, girl! Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Marico 07.11.2003 08:17:23 | |
---|
Oon hyvin ylpee niistä apinoista! Ja palkintokin oli ansaittu. Oon ollu Rasmus-fani parin vuoden ajan, joten bändii on tullu nähtyy keikoilla n.10 kertaa. Onnee munkin puolestani! Tiedät, että olet kitaristi vasta sitten, kun tiedät olevasi viisaampi kuin basisti! |
musa 07.11.2003 08:45:35 | |
---|
Jep. Rasmus on kyllä yksi sellainen bändi, jota kunnioitan kovasti. Jätkillä on meinaan aikamoinen draivi työntekoon. Katteeks käy. |
xulu 07.11.2003 09:18:36 | |
---|
Kakkaa rasmukselle.. You! Invaders! Get you the hot bullets of shotgun to die! |
M-Juhana 07.11.2003 09:18:54 | |
---|
Naureskelin itse samaa, mutta kuten uutisissakin totesivat: "musiikkimaailman Oscar" Tämä siis oli Hollywood/MTV -vastainen lausunto. Mutta hyvä silti, kun joku menestyy jossain. You go, girl! Näin mäkin ajatelisin, EVVK koko MTV. Täysin turhaa. The Rasmus sinällään kyllä erottuu MUSIIKIN puolesta edukseen nyky-hutusta. Ainoa positiivinen asia lienee se, että tämä edistää poikain levymyyntiä :) Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
Tupuna 07.11.2003 09:25:47 (muokattu 07.11.2003 09:25:58) | |
---|
En tykkää The Rasmuksesta. Ruotsipoppia niiden musiikki, ei just mitään särmää. Tottakai se siis menee tollaiseen MTV-sukupolveen. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Bonham 07.11.2003 09:31:52 | |
---|
Rasmus on hieno yhtye, joten kovasti onnea heille. Ei ole vuosien uurastus mennyt hukkaan. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Juhani 07.11.2003 10:02:48 | |
---|
Hieno saavutus. Ei ole mitenkään yhdentekevää puskea läpi kaikken MTV:n hutun keskellä. Olin aika varma että jokin Outlandish voittaa. Voi vain arvailla kuinka pitkälle tämäkin etappi bändiä vie. Yhdeksän vuoden duuni kantaa hedelmää. |
Antsa 07.11.2003 10:22:13 | |
---|
En tykkää The Rasmuksesta juuri ollenkaan (vanhemmasta materiaalista enemmän), muta täytyy nostaa jätkille hattua. hienoa T. Issi |
HaloOfFlies 07.11.2003 10:26:37 | |
---|
Itselleni vanha Rasmus kolahtaa enemmän kuin uusi, mutta hienoahan tämä on. Onnea pojille! "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
zorro 07.11.2003 10:30:12 | |
---|
ei se ole mitenkään hyvä asia, jos vaihtaa suhtkoht funkahtavasta musiikista pikkutyttöjenpillunkostutus musiikkiin. minua ainaki pistää suunnattomasti vituttamaan tollanen. ja olen siinä uskossa että jopa minun bändi pääsisi pinnalle jos minä alkasin tollasia biisejä säveltelemään, mutta se on asia erikseen että kehtaako/haluaako/viittiikö sellasta soittaa. The Rasmus on tavallista rokahtavampi poikabändi kyllähän ne soittaa osaa ja on potentiaalia vaikka mihin mutta huonoa musiikkia ne soittaa jos se et ole sinä.... se on joku muu! |
Lennu 07.11.2003 10:43:40 | |
---|
ja olen siinä uskossa että jopa minun bändi pääsisi pinnalle jos minä alkasin tollasia biisejä säveltelemään, mutta se on asia erikseen että kehtaako/haluaako/viittiikö sellasta soittaa. The Rasmus on tavallista rokahtavampi poikabändi
Äälä =D Antakaa mennä vaa. Ces chaussettes sont ã vous? |
Jani The Rock 07.11.2003 10:45:37 | |
---|
Way to go... nöösit. "Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito! |
Notefix 07.11.2003 10:55:52 | |
---|
Loistava juttu! Olisin ihmetellyt suuresti, jos bändi ei olisi breikannut. Hyviä biisejä, jossa on koukut kohdallaan...hyvin soitettu ja tuotettu...asenne kohdallaan. |
Jabbe 07.11.2003 11:00:51 | |
---|
Loistava juttu! Olisin ihmetellyt suuresti, jos bändi ei olisi breikannut. Hyviä biisejä, jossa on koukut kohdallaan...hyvin soitettu ja tuotettu...asenne kohdallaan. Ei lisättävää. Loistava bändi ja loistava juttu! |
Ei kiinnosta pätkän vertaa. Ja ennenkuin joku nero ehtii vastata: Kiinnostaa kuitenkin sen verran että vastaan tähän topicciin. Way to go... nöösit. Haha! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Bassballs 07.11.2003 11:15:51 | |
---|
Kymmenen pistettä ja papukaijanpaskaa.. Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista. |
Vilhelmus 07.11.2003 11:18:31 | |
---|
Hieno saavutus. Ei ole mitenkään yhdentekevää puskea läpi kaikken MTV:n hutun keskellä. Olin aika varma että jokin Outlandish voittaa. Voi vain arvailla kuinka pitkälle tämäkin etappi bändiä vie. Yhdeksän vuoden duuni kantaa hedelmää. Jep. Ite en ihmeemmin bändistä diggaile, mutta hienoa kuitenkin että menestyksensä eteen töitä tehyt suomalainen rockbändi menestyy. |
Ou Zei 07.11.2003 11:27:09 | |
---|
Mitä seuraavaksi? Bamin dekissä lukee The Rasmus? Joo, onnea vaan. "Don't do what you think you should do - do what you wanna do" DREAMS (THEY NEVER END) |