Aihe: Musamaailma
1 2 3 4 512 13 14 15 1631 32 33 34 35
joukov
21.08.2006 15:41:32
Unohdit kirjata viereen hyvät palautteet.
"Paul Stanley: Live To Win - 10/10"
Hannu H.
21.08.2006 16:02:54

5. Ei anneta edes 0,2euron alennusta

Ihan hyvin olen alennusta saanut.. 10e uuden duncanin hinnasta nyt viimetteeksi..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
kimurantti1
21.08.2006 17:32:31 (muokattu 21.08.2006 17:33:03)
Ihmeelliseltä tuntuu, että niin monet ovat saaneet huonoa palvelua. Ainut kerta kun kävin siellä, kävelin asiallisesti sisään ja kysyin onko Orangen Rockverbia varastossa ja testattavana. Varastossa oli, myyjä sanoi, että hae sieltä kitara itsellesi, ja meni laittamaan kaappipiuhan kiinni ja putket lämpiämään. Parikymmentä minuuttia testailin, vein kitaran takaisin paikalleen ja kiitin myyjää. Rupattelin vähän aikaa, ja sanoin jatkavani testikierrosta ja palaavani asiaan jos päädyn Orangeen. En nyt muista enää hintoja, mutta muistelisin että vähän halvempaa oli kuin Thomannilla vastaavat. Eikä se maaginen ilmapiirikään niin huono ollut kuin monet antoivat ymmärtää. Ehkä heillä oli vain hyvä päivä, tai sitten oikeasti sitä saa mitä tilaa.

1. Niillä ei mitään ikinä ole
Millä mittapuulla? Aikalailla enemmän rompetta kuin suurimmalla osalla muista Suomen musakaupoista.

2. toimitus kestää niin pirun kauan
Joka ei välttämättä ole Musamaailman vika. Vaikka kuinka ärsyttää, niin Musamaailma ei asialle paljoa voi, jos esim. Orangen tehtalta ei tule lähetystä.

3. Ei palvella, vaikka juuri silloin palvelu korostuu jos jotain ei löydy
Minulla on vähän päinvastaisia fiiliksiä, niin kuin ylemmästä voi lukea.

5. Ei anneta edes 0,2euron alennusta
Musamaailmakin on sen verran iso lafka, että kyllä he varmasti ovat miettineet ohjehintoja, joilla saavutetaan paras mahdolinen voitto. Ei heidän ensisijainen tähtävä ole tehdä asiakkaan oloa mukavaksi ja kylvää hyvää mieltä (vaikka se kaupanteossa usein auttaakin), vaan tehdä rahaa. Kovat hinnat ei ole merkki tyhmästä ihmisestä, vaan kovasta myyjästä.

6. Hemmetin huonot myyjät
Täööaiset heitot olisi syytä perustella vähän tarkemmin. Mikä myyjissä on huonoa?

7. Mielikuvitukseton valikoima
Millä perusteella? Silläkö, ettei sinua kiinnosta heidän edustamansa merkit? Levytukullako sitten omaperäisempi valikoima: Mesaa ja Ibanezia?

8. Eikö tässä nyt ole jo sinne perkeleen musamaailman myymäläpäällikölle viestiä siitä että harkitsisi alan vaihtoa tai myyjien vaihtoa!!?
Jaa'a. Sehän on jokaisen itse harkittava. Jos kaikkien tässä ketjussa kertomat kokemukset ovat totta, niin kyllä. IMO monissa tämän ketjun avautumisissa vaan on kyse jostain muusta, kuin myyjien tyhmyydestä.

Mä en siis mitenkään puolustele Musamaailmaa jos puoletkaan näistä jutuista on totta, mutta kun se homma ei toimi vain yhteen suuntaan.
slowfinger
21.08.2006 18:43:22 (muokattu 21.08.2006 19:00:09)
Käykääpä perkele mm:n myyjät Porvoon AOF:ssa, niin tiedätte sen jälkeen kuinka ihmisiä on palveltava!!! AOF on lähes ainoa musaliike jossa olen käynyt ja jossa asianmukainen palvelu.

T: kaikissa stadin liikkeissä asioinut.

Täytyy itsekkin aof:än vakio asiakkaana hehkuttaa että kyseessä on mainio liike. Myyjät ovat mukavia ja asiantuntevia. Jos jotain ei löydy hyllystä se tilataan ja tuotteen saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä.

Musamaailmasta taas ei ole itsellä mitään hyvää sanottavaa. Kaksi kertaa olen siellä asioinnut ja molemmilla kerroilla on tullut semmoinen olo että on jotain pahaa tekemässä kun heidän liikkeeseensä rahaahautui. Olin kuitenkin molemmilla kerroilla ostamassa kallista tuotetta enkä vain näpelöimässä. Minä ainakin välttelen musamaailmaa. Miksi menisin sinne kun Helsinki on täynnä parempia kauppoja.

Edit:

Soundstore on myös mainio paikka. Rento tunnelma ja mukavat myyjät sielläkin.
C:stä...
32788
21.08.2006 18:57:22
Juu, kävin tuolla kerran, ja siellä kitarapuolella se joku myyjä siinä viritteli kitaroita...

Keskustelu meni suunnilleen näin:

Minä: Juu tota terve, onkos teillä noita Orangen vahvareita?
Myyjä: Joo no tossa on toi kolmekymppinen *Osoittaa siihen halvimpaan trankkumalliin*
Minä: Eikun niitä parempia malleja..
Myyjä: Jaa, no ne on tuolla testihuoneessa, mut se näyttääkin nyt olevan varattu...
Minä: No jos mä oottelen että toi vapautuu
Myyjä: Mmhh...

Kohta sillä olikin kova kiire mennä esittelemään Microcubea jollekin aloittelijalle, ja kovasti näytti kuinka siitä lähtee true-metallica-soundit.

Muutenkin aina vähän nihkeä palvelu tuolla.

Soundstore taas on Helsingissä hyvä esimerkki hyvästä palvelusta. Ei hengitetä niskaan ja hyvää palvelua saa pyytäessä. Asiakkaita ei paljon ole, joten saa rauhassa testata. Kannattaa käydä jos ei ole käynyt.
32788
21.08.2006 18:57:23 (muokattu 21.08.2006 18:57:44)
Tuplat...
wilzhu
21.08.2006 19:04:22
Ihmeelliseltä tuntuu, että niin monet ovat saaneet huonoa palvelua. Ainut kerta kun kävin siellä, kävelin asiallisesti sisään ja kysyin onko Orangen Rockverbia varastossa ja testattavana. Varastossa oli, myyjä sanoi, että hae sieltä kitara itsellesi, ja meni laittamaan kaappipiuhan kiinni ja putket lämpiämään. Parikymmentä minuuttia testailin, vein kitaran takaisin paikalleen ja kiitin myyjää. Rupattelin vähän aikaa, ja sanoin jatkavani testikierrosta ja palaavani asiaan jos päädyn Orangeen. En nyt muista enää hintoja, mutta muistelisin että vähän halvempaa oli kuin Thomannilla vastaavat. Eikä se maaginen ilmapiirikään niin huono ollut kuin monet antoivat ymmärtää. Ehkä heillä oli vain hyvä päivä, tai sitten oikeasti sitä saa mitä tilaa.

Millä mittapuulla? Aikalailla enemmän rompetta kuin suurimmalla osalla muista Suomen musakaupoista.

Joka ei välttämättä ole Musamaailman vika. Vaikka kuinka ärsyttää, niin Musamaailma ei asialle paljoa voi, jos esim. Orangen tehtalta ei tule lähetystä.

Minulla on vähän päinvastaisia fiiliksiä, niin kuin ylemmästä voi lukea.

Musamaailmakin on sen verran iso lafka, että kyllä he varmasti ovat miettineet ohjehintoja, joilla saavutetaan paras mahdolinen voitto. Ei heidän ensisijainen tähtävä ole tehdä asiakkaan oloa mukavaksi ja kylvää hyvää mieltä (vaikka se kaupanteossa usein auttaakin), vaan tehdä rahaa. Kovat hinnat ei ole merkki tyhmästä ihmisestä, vaan kovasta myyjästä.

Täööaiset heitot olisi syytä perustella vähän tarkemmin. Mikä myyjissä on huonoa?

Millä perusteella? Silläkö, ettei sinua kiinnosta heidän edustamansa merkit? Levytukullako sitten omaperäisempi valikoima: Mesaa ja Ibanezia?

Jaa'a. Sehän on jokaisen itse harkittava. Jos kaikkien tässä ketjussa kertomat kokemukset ovat totta, niin kyllä. IMO monissa tämän ketjun avautumisissa vaan on kyse jostain muusta, kuin myyjien tyhmyydestä.

Mä en siis mitenkään puolustele Musamaailmaa jos puoletkaan näistä jutuista on totta, mutta kun se homma ei toimi vain yhteen suuntaan.

sissimainontaa musamaailmalta?:D
Elämä off.
kimurantti1
21.08.2006 19:09:11
sissimainontaa musamaailmalta?:D

Eikun ihan vaan mun henkilökohtaiset kokemukset ko. lafkasta ;-) Kerro ihmeessä mistä kohdista olet eri mieltä.
Eemil
21.08.2006 19:10:31 (muokattu 21.08.2006 19:10:55)

Tämähän on asiakkaan kannalta huono juttu eikö ole?

Mesa, Ibanez, Crate, Laney, Ampeg, Dimarzio, D'addario, Cuenca, Tama, Evans, Remo, Meinl. oliko symbaaleista Sabianit jne jne lista jatkuu.

Onhan sitä roinaa myös Musamaailmalla samaan tapaan, ei siinä. Sinänsä hassua vertailua kun miettii omistussuhteita näillä kahdella puljulla.

Silti Levytukussa homma toimii täysin erilailla. Hinnoissa tullaan vastaan ihan eri tavalla ja kauppaa halutaan tehdä eikä myydä mahdollisimman kalliilla.
Nieleminen ei tuottanut ongelmia. -KooAa K100#2
kimurantti1
21.08.2006 19:22:56 (muokattu 21.08.2006 19:33:38)
Tämähän on asiakkaan kannalta huono juttu eikö ole?

Tottakai. Onhan se mun kannalta huono juttu kun en saa kaikkia musakamoja puoli-ilmaiseksi. Ihan niin kuin minkä tahansa muun kaupan, Musamaailman tarkoitus on tehdä voittoa. Eivät kai he omaa liikeideaansa vastaan rupea toimimaan vain sen takia, että saadaan asiakkaalle hyvä mieli kun myydään alle niiden hintojen joilla tulee paras voitto.

Silti Levytukussa homma toimii täysin erilailla. Hinnoissa tullaan vastaan ihan eri tavalla ja kauppaa halutaan tehdä eikä myydä mahdollisimman kalliilla.

Miten homma toimii erilailla? Homma kun ei ole aivan niin simppeli, vaan aikalailla merkkikohtaisesti joudutaan musaliikkeissä hinnat miettimään (tiedän, koska olen ollut vähän aikaa musaliikkeessä töissä). Todistaako se, että Levytukussa tullaan hinnoissa vastaan siitä, että he haluavat olla mukavia asiakkaille, vai siitä, että heillä on hinnoissa ilmaa ja tinkimisen varaa? Ei sillä, molemmissa paikoissa olen saanut vähintäänkin hyvää palvelua ja ihan ok hinnat, mitä nyt olenkaan kysellyt.

Jos kerran Musamaailma on laskenut, millä hinnoilla tulee paras voitto, niin kerro yksikin syy miksi he myisivät halvemmalla? Samat hinnat eivät myöskään päde kaikkialla Suomessa, vaan hintoja joudutaan nostamaan tai laskemaan markkina-alueen mukaan.

Oikeasti tökerö palvelu on asia erikseen, joka ei ole fiksua, mutta korkeiden hintojen perusteella myyjien tuomitseminen tyhmiksi tai ilkeiksi todistaa mun mielestä vain siitä, että jollain ei ole käsitystä miten homma musaliikkeissä oikeasti toimii.

Esim. Fenderiä ei mikään Suomen musaliike pysty myymään Thomannia halvemmalla. Se ei todista siitä, että myyjät ovat ilkeitä, vaan siitä, ettei heidän syystä tai toisesta kannata myydä halvemmalla. Sain tälle Fender-ilmiölle selitykseksi paristakin liikkeestä, että maahantuoja ei halua kilpailla Thomannin kanssa.
JS
21.08.2006 19:38:31
Täytyy Musamaailman puolesta munkin sanoa sen verran, että itse käyn nykyään pääasiassa MM:ssa, ja olen saanut asiallista, pätevää ja jopa hyväntuulista palvelua. Hinnoissakaan ei IMO ole mtn vikaa. Helsingin mukavimmat myyjät.
Do you the Devil's work >-)))> #20
Nyar
21.08.2006 19:50:30 (muokattu 21.08.2006 19:51:24)

Ostokseni musamaailmassa rajoittuvat vain yhteen kalliimman luokan kitaraan. Usein kyllä myyjien palvelualttiuteen vaikuttaa ikä, näkö ja asiantuntemus (vrt. 16v wnb-kirk vs. 25v muusikon näköinen muusikko) ja sekin vielä, että mitä kalliimpaa ostat sitä parempi palvelu. Tosin se onkin huono lähtökohta aatellen, että nuorista soittajista tulisi kanta-asiakkaita (Kerran paska palvelu, aina paska palvelu).

Urgh, olen puhunut.

E: Omalta kohdalta palvelu oli hyvää, kai se sitten johtui kitaran hinnasta.
I feel safe in Sin City!
Jaava
21.08.2006 20:06:05
Jotkut laitteet näyttävät olevan jopa halvempia kuin thomannilla.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Eemil
21.08.2006 20:12:23 (muokattu 21.08.2006 20:15:01)
Tottakai. Onhan se mun kannalta huono juttu kun en saa kaikkia musakamoja puoli-ilmaiseksi. Ihan niin kuin minkä tahansa muun kaupan, Musamaailman tarkoitus on tehdä voittoa. Eivät kai he omaa liikeideaansa vastaan rupea toimimaan vain sen takia, että saadaan asiakkaalle hyvä mieli kun myydään alle niiden hintojen joilla tulee paras voitto.

Ota huomioon että porukka tilaa muualta mistä halvemmalla saa, eli musamaailman kassaan ei korkeiden hintojen vuoksi kilahda usein penniäkään. Olen melko varma että kannattavuus/tuotto paranisi jos hinnoissa tultaisiin enemmän vastaan. Samalla saataisiin tyytyväisempiä asiakkaita. Mihin ne voittorahat sitten menee? Mene odottelemaan liikkeen eteen kunnes omistaja saapuu paikalle ja katso paljonko rahaa on mennyt esim autoon jne. Sinne ne pennoset menevät asiakasystävällisyyden ja hintojen kustannuksella. Mulla ei ole mitään myyjiä vastaan, nehän tekevät kohtuuttoman pienellä palkalla duunia jossa on paskat työajat.

Eli tiivistettynä olet oikeassa ylläolevassa, mutta se ei tarkoita sitä että asia olisi hyvä niin. Tai ettei sitä vastaan saisi "taistella."

Miten homma toimii erilailla? Homma kun ei ole aivan niin simppeli, vaan aikalailla merkkikohtaisesti joudutaan musaliikkeissä hinnat miettimään (tiedän, koska olen ollut vähän aikaa musaliikkeessä töissä). Todistaako se, että Levytukussa tullaan hinnoissa vastaan siitä, että he haluavat olla mukavia asiakkaille, vai siitä, että heillä on hinnoissa ilmaa ja tinkimisen varaa? Ei sillä, molemmissa paikoissa olen saanut vähintäänkin hyvää palvelua ja ihan ok hinnat, mitä nyt olenkaan kysellyt.

Totta kai molemmissa liikkeissä on hinnoissa ilmaa ja valmistajalla on myös oikeus puuttua hinnoitteluun. Silti Mnettiäkin lukiessa huomaa kuinka ihmiset saavat levytukusta alennusta tuotteiden listahinnoista käytännöässä joka kerta kun asioivat siellä. Musamaailmassa taas joskus saa ja joskus ei vaikka olisi sama tuote kyseessä. Ei se kerro mistään muusta kuin tuosta mitä ensimmäisenä sanoitkin. Se on absoluuttista paskapuhetta jos väität että musamaailmassa on tuote jonka hinnassa ei ole ilmaa. Ilma = mahdollisuutta tulla hinnassa vastaan.

Jos kerran Musamaailma on laskenut, millä hinnoilla tulee paras voitto, niin kerro yksikin syy miksi he myisivät halvemmalla? Samat hinnat eivät myöskään päde kaikkialla Suomessa, vaan hintoja joudutaan nostamaan tai laskemaan markkina-alueen mukaan.

Lue tämä ketju ja tuo ensimmäinen kirjoitukseni niin tiedät.

Myyjäthän tuon hinnoittelun loppupeleissä hoitavat asiakkaan kanssa koska jokaisessa tuotteessa on tietty määrätty listahinta ja tietty määrä jonka alennusta voi antaa.

E: Sanotaan nyt vielä tuosta musamaailmasta että heidän tarjouksensa maahantuomastaan Tokain Love rockista oli 3-numeroisen summan verran suurempi kuin erään toisen pääkaupunkiseutulaisen liikkeen josta kitaran loppujen lopuksi ostin. Musamaailma ei "millään pystynyt enempää tulemaan vastaan." Ihmetyttää miten liike, joka ostaa tuotteen musamaailmalta voi myydä sen paljon halvemmalla. Ihan vaan sen takia jotta asiakas olisi tyytyväinen. Ja se on.
slowfinger
21.08.2006 20:21:53
Ostokseni musamaailmassa rajoittuvat vain yhteen kalliimman luokan kitaraan. Usein kyllä myyjien palvelualttiuteen vaikuttaa ikä, näkö ja asiantuntemus (vrt. 16v wnb-kirk vs. 25v muusikon näköinen muusikko) ja sekin vielä, että mitä kalliimpaa ostat sitä parempi palvelu. Tosin se onkin huono lähtökohta aatellen, että nuorista soittajista tulisi kanta-asiakkaita (Kerran paska palvelu, aina paska palvelu).

Urgh, olen puhunut.

E: Omalta kohdalta palvelu oli hyvää, kai se sitten johtui kitaran hinnasta.

Näinhän se asia tuppaa olemaan. Itse olen 16 vuotias "muusikko" (tosin en pidä metallista enkä käytä kynsilakkaa, mustia vaatteita, meikkaa tms.) ja muualta olen saannut hyvää palvelua, iästäni riippumatta, kaikkialla paitsi musamaailmassa. Tosin voi olla että musamaailmassa käy tavallista enemmän näitä nuoria "hypistelijöitä", josta johtuu tällainen asenne kaikkia nuoria kohtaan. Tämä on tietysti vain oletus.
C:stä...
kimurantti1
21.08.2006 20:56:00 (muokattu 21.08.2006 20:59:03)
Ota huomioon että porukka tilaa muualta mistä halvemmalla saa, eli musamaailman kassaan ei korkeiden hintojen vuoksi kilahda usein penniäkään. Olen melko varma että kannattavuus/tuotto paranisi jos hinnoissa tultaisiin enemmän vastaan. Samalla saataisiin tyytyväisempiä asiakkaita.
Eli olet sitä mieltä, että on asiakkaan homma ruveta neuvomaan kauppiaalle, miten kauppaa käydään? Minä taas veikkaan, että Musamaailma on todennut, että myymällä vähemmän tuotteita hieman kalliimmalla he saavat paremman voiton. Katsos tuskin Musamaailman omistaja(t)kaan tyhmiä ovat. Jos he olisivat keksineet paremman tavan tehdä enemmän voittoa, he todennäköisesti toimisivat niin. Mä en vaan keksi miten voisin vääntää rautalangasta, että Musamaailman ensisijainen tavoite ei ole suoltaa mahdollisimman tyytyväitä asiakkaita, vaikka se kauppaa yleensä edistääkin, vaan tehdä mahdollisimman iso voitto. Heidän toimintansa kannalta ei ole millään tavalla mielekästä pienentää voittoaan, vaikka kuinka asiakkaalle tulisi parempi mieli.

Mihin ne voittorahat sitten menee? Mene odottelemaan liikkeen eteen kunnes omistaja saapuu paikalle ja katso paljonko rahaa on mennyt esim autoon jne. Sinne ne pennoset menevät asiakasystävällisyyden ja hintojen kustannuksella. Mulla ei ole mitään myyjiä vastaan, nehän tekevät kohtuuttoman pienellä palkalla duunia jossa on paskat työajat.
Mä en oikein ymmärtänyt mitä sä tällä ajat takaa? Sen sijaan, että myyjä antaisi sulle alennusta, hän kerää ne rahat itselleen ja ostaa uuden auton? Mikä siinä on niin järjenvastaista? Asiakasystävällisyys ja kovat hinnat ovat kovin eri asia. Vaikka ne liippaavat läheltä, niin myyjän ei ole järkeä toteuttaa asiakasystävällisyyttä oman etunsa kustannuksella. Ostaja haluaa mahdollisimman halvalla, myyjä taas haluaa mahdollisimman suuren katteen. Kyllähän kaikki omista tavaroistaan pyytää käytettynäkin myydessään mahdollisimman paljon. Tekeekö se myyjästä pahan tyypin, vai tekeekö se myyjästä (ainakin taloudellisesti) fiksun tyypin?

Totta kai molemmissa liikkeissä on hinnoissa ilmaa ja valmistajalla on myös oikeus puuttua hinnoitteluun. Silti Mnettiäkin lukiessa huomaa kuinka ihmiset saavat levytukusta alennusta tuotteiden listahinnoista käytännöässä joka kerta kun asioivat siellä. Musamaailmassa taas joskus saa ja joskus ei vaikka olisi sama tuote kyseessä. Ei se kerro mistään muusta kuin tuosta mitä ensimmäisenä sanoitkin. Se on absoluuttista paskapuhetta jos väität että musamaailmassa on tuote jonka hinnassa ei ole ilmaa. Ilma = mahdollisuutta tulla hinnassa vastaan.
Toki Musamaailman hinnoissa on ilmaa, ja kovin tunnutaan musaliikkeissä mentävän "kysy tän päivän hinta"-meiningillä. En oikein ymmärtänyt pointtia? Mitä samoja merkkejä Musamaailma ja Levytukku edustaa? Niin kuin sanoin, se on aika merkkikohtaista, mistä voidaan antaa alennusta ja mistä ei. Jos tarkoitat samoilla tuotteilla plektroja, kieliä tms, niin ne tuskin edustavat kovin suurta osaa liikkeen tuotosta.

Lue tämä ketju ja tuo ensimmäinen kirjoitukseni niin tiedät.
Olen toki lukenut ketjun alusta loppuun, mutten saanut vastausta siihen, miksi Musamaailman, tai minkään muun lafkan, pitäisi oman etunsa kustannuksella laskea hintoja.

Myyjäthän tuon hinnoittelun loppupeleissä hoitavat asiakkaan kanssa koska jokaisessa tuotteessa on tietty määrätty listahinta ja tietty määrä jonka alennusta voi antaa.
Jep, näin on.

Ihmetyttää miten liike, joka ostaa tuotteen musamaailmalta voi myydä sen paljon halvemmalla. Ihan vaan sen takia jotta asiakas olisi tyytyväinen. Ja se on.
Maahantuoja pystyisi periaatteessa myymään tuotteita aavistuksen halvemmalla kuin jälleenmyyjät. Maahantuojat eivät tätä kovin suuressa määrin kuitenkaan harrasta, etteivät talloisi muiden varpaille. Tämä toinen liike haistoi, että heillä olisi hyvä sauma tehdä voittoa tässä, vaikka myivätkin halvemmalla. Musamaailman myyjä ehkä teki virhearvioinnin, tai todennäköisemmin ei ottanut asiaa vain huomioon. Se on sitä kilpailua se, ja ihmiset on ihmisiä :-)
Eemil
21.08.2006 21:22:41
Et kimurantti näe sitä pointtia mikä tuossa tekstissä on. Kyllä jokainen täällä ymmärtää mitä sanot, totta kai bisnes on bisnestä. Silti tämmöinen ketju on avattu. Mieti miksi? Siitä mä yritin sulle puhua, en siitä miten bisnesmaailma toimii. Tunnen monia musiikkikaupan myyjiä jotka on olleet alalla pidempään kuin vähän aikaa ja itsekin olen myyntialalla ollut hommissa melkoisen paljon. Usko pois, tiedän tuon kuvion varsin hyvin.
kimurantti1
21.08.2006 21:29:40
Et kimurantti näe sitä pointtia mikä tuossa tekstissä on.
En ilmeisesti.

Silti tämmöinen ketju on avattu. Mieti miksi? Siitä mä yritin sulle puhua, en siitä miten bisnesmaailma toimii.
Hassua, että meille yleensä tuo väittely tuli. Mä kun nimenomaan avauduin siitä, kuinka jotkut tuomitsee Musamaailman ja sen myyjät korkeitten hintojen takia. Kyllähän mä jo aikaisemmin sanoin, että tökerö palvelu on eri asia, eikä missään tapauksessa hyväksyttävää.

No, samaa mieltä siis ollaan. Tulipahan pitemmän kautta tämäkin puitua :-)
Ziggy Bubba
21.08.2006 23:44:38

Hassua, että meille yleensä tuo väittely tuli. Mä kun nimenomaan avauduin siitä, kuinka jotkut tuomitsee Musamaailman ja sen myyjät korkeitten hintojen takia. Kyllähän mä jo aikaisemmin sanoin, että tökerö palvelu on eri asia, eikä missään tapauksessa hyväksyttävää.

Mun mielestä korkeat hinnat ja tökerö - ja välillä jopa tahallisesti harhaan johtava - palvelu on semmoinen yhtälö joka vaikuttaa ainakin meikäläisen kulutustapoihin... MM saa mun puolesta pitää sen "mahdollisimman suuren voittonsa", ainakaan multa sitä on turha yrittää kammeta kuuden sivun mainoksilla Soundissa :P
www.mikseri.net/sigkk My musique
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)