epeli 06.11.2003 21:08:25 | |
---|
Menin ostamaa tollasen V-Amp 2:n ku sain halvalla ja ennnen olen pelannut GT-3:lla. siinä Vämpissä kun ei tuu mukana kun se pikkunen ja söpö pedaali, niin että kannattasko mun ostaa siihen se midipedaali? Pistäkääpä kokeneemmat kirvesmiehet vähän infoa, että miten se pelaa jne.. Happy I am... .... not sad.... |
Jos haluat wahin käyttöön ja muutenkin pidät reaaliaikaisesta ohjaamisesta, niin osta toki ekspressiopedaalilla varustettu midipedaali. Alkuun voi säikähdyttää se ohjelmointi, mutta ei se loppupeleissä mitään kovin mystistä ole. |
-Q- 07.11.2003 12:41:28 | |
---|
Mulla on semmonen käsitys että GT-3 osaa myös lähettää MIDI-käskyjä, joten sitä vois käyttää myös kontrollerina. Oonko ihan hakoteillä? Olisko muilla faktaa asian tiimoilta? ..vai laitoitko GT:n vaihtoon? |
Michi 09.11.2003 10:50:53 | |
---|
Mulla on semmonen käsitys että GT-3 osaa myös lähettää MIDI-käskyjä, joten sitä vois käyttää myös kontrollerina. Oonko ihan hakoteillä? Sama käsitys on minunkin ajatusmaailmassani vallalla. Kaiken järjen mukaan GT-3 toimii vallan mainiosti MIDIkontrollerina. -Up The Irons!- |
epeli 10.11.2003 08:57:19 | |
---|
Mulla on semmonen käsitys että GT-3 osaa myös lähettää MIDI-käskyjä, joten sitä vois käyttää myös kontrollerina. Oonko ihan hakoteillä? Olisko muilla faktaa asian tiimoilta? ..vai laitoitko GT:n vaihtoon? Se keetee oli meirän toisen kitaristin vehe ja en oikeen pitänyt sen särövalikoimasta. Onhan siinäkin toki midilähdöt yms. Happy I am... .... not sad.... |