Aihe: PMMP & Ripsipiirakka
1 2
Deep Shadow
06.11.2003 18:45:55
Peeämmämpee?

Noin minäkin sen olen kuullut lausuttavan...

No mutta sitten siitä musiikista... Rääkymistähän se "rusketusraidat" ainakin oli, mutta kyllä se vaan päähän jää soimaan... Vähän aikaa radiossa pyöri heiltä kappale nimeltään "Niina", joka mielestäni oli selkeästi parempi kuin tuo kesähitti... Tällä hetkellä pyörii taas joku biisi, jossa joutsenet jäätyy maahan... Siitä en oikein pidä...

Vaikka en juurikaan PMMP:n musiikista pidä, niin en minä heitä katuojaan kuitenkaan teilaa.. Enkä kyllä Ripsipiirakkaakaan... Rafaelin enkeli cover on ihan iloisen kuuloista räimettä..
~ Surut pois ja kukka rintaan ~
Juzzu
06.11.2003 18:55:03
Mun mielestä Peeämämpee tujauttaa het ekalla sointukierrolla kaiken maailman lörppäpiirakat katuojaan - tosin ainakin Ripsipiirakan kunniaksi voi sanoa, että taitaa oma tuotanto olla omasta sävellyskynästä, sen verran onnetonta kamaa se mielestäni on. Mutta toisaalta, coverit on keksitty. Mikähän levy-yhtiö ko. orkesteri noin kovasti tukee, esim. tämä enkeli-koveri saa aika paljon soittoaikaa mm. Ylexillä. Pistää vaan miettimään, mitä mahtaa ko. bändistä vastaavan markkinointihenkilön päässä liikkua.

Minä olin jo menossa Jyväskylän Lutakkoon katsomaan PMMP:tä livenä, vaan ei työssä käyvä voi kekkuloida puolen yön aikaan alkavan setin takia oluttuoppi kourassa keskellä viikkoa jossakin hämyisessä vanhan leipomon yläkerrassa. Asiasta neljänteen, mutta viikolla pitäisi keikkojen alkaa huomattavasti nykyistä aikaisemmin!
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Mc Ban
06.11.2003 19:15:01
Tänään tuli radiosta se Joutsenet, aika hirveä. Vahvisti sitä paitsi epäilyni siitä, että suomen kielen rumin sana laulettuna on "raiskata".

Eiii... miks te otatte noin tosissaan? Joku PMMPhän on samantasosta huumorimusaa kun esim. Sleepy Sleepers. Sen on tarkotuskin olla paskaa! Ja jos tykkää sellasesta räävittömästä huumoripaskasta, niin sehän on aivan loistavaa kamaa. Mutta makuasioitahan nämä. En oo tuota joutsen biisiä kuullut, mutta kuulllllostaa hyvältä.
Numbie
06.11.2003 20:09:51

Eiii... miks te otatte noin tosissaan? Joku PMMPhän on samantasosta huumorimusaa kun esim. Sleepy Sleepers. Sen on tarkotuskin olla paskaa! Ja jos tykkää sellasesta räävittömästä huumoripaskasta, niin sehän on aivan loistavaa kamaa. Mutta makuasioitahan nämä. En oo tuota joutsen biisiä kuullut, mutta kuulllllostaa hyvältä.

Niin, mutta tuolla biisillä ihan selvästi yritetään karistaa sitä huumoribändin mainetta, en oikein diggaa tommosesta "Idioottibiisillä pinnalle, sitten vakavampaa matskua"-mentaliteetista.
Yaska
07.11.2003 01:22:33
Pidin pimppiä ennen aika huumorimusana, kunnes kävin keikalla. Mahtava meininki, huippu biisejä, järjetöntä laulua! PMMP:n musiikki on aivan oma maailmansa joka päältäpäin näyttää ja kuullostaa joltain ripsipiirakalta mutta viimeistään Kesä-95:sen laalaat tai Niina:n älyttömät laulufillit muuttaa mielen.
Kaikki sanat, sovitukset, soundit ja meininki on osa ehyttä kokonaisuutta. Just bändi joka tuntuu v*tun hyvältä tai aivan kauhealta.
Suosittelen!
paavi
07.11.2003 09:39:58
Niin, mutta tuolla biisillä ihan selvästi yritetään karistaa sitä huumoribändin mainetta, en oikein diggaa tommosesta "Idioottibiisillä pinnalle, sitten vakavampaa matskua"-mentaliteetista.

Juuri tuotahan yritetään tehdä ainakin Ripsipiirakan kohdalla!
Jos soittaisin humppaa, olisin vieläkin ahdistuneempi.
Supernaut
07.11.2003 15:07:41
Olenkos aivan hakoteillä, vai onko PMMP:llä jotakin tekemistä Popstars-ohjelman kanssa? En nyt tarkoita Gimmeliä, vaan muistelen kuulleeni jotain tällaista..
"Life sucks and then you fucking die!" - O. Osbourne
Nelikielipiru
07.11.2003 16:02:22

Olenkos aivan hakoteillä, vai onko PMMP:llä jotakin tekemistä Popstars-ohjelman kanssa? En nyt tarkoita Gimmeliä, vaan muistelen kuulleeni jotain tällaista..

Et oo, jostain tommosesta ne sai pikkusen julkisuutta ja osas käyttää sen tilaisuuden hyvin.
gandar
07.11.2003 16:19:22 (muokattu 07.11.2003 16:22:00)
Niin, kumpikin tytöistä oli ollut Popstarsissa, muistaakseni vielä aika pitkälle pääsivät (katsoin, koska en voi haukkua ilman näkökulmaa).

Minulle ei ole kyllä koskaan tullut PMMP-nimestä erhm... epäasiallista mielleyhtymää, se on aina ollut se peeämämpee tai sitten lyhentämätön versio . Ripsipiirakka taas on mielestäni jo ihan bändinä epäonnistunut, jota ei kuuntele kuin esiteinipojat ja amiskan autopuoli (en yleistä, omien kokemusten pohjalta). Mitä voi odottaa yhtyeeltä, jonka ensimmäinen huima hitti on rakenteeltaan "Mä haluun saada pimppirasiaa Sanniltaa-aa-aa" x n+2 ? Nimen aiheuttama mielikuva iski juuri kohdeyleisöön, joka onkin mainittu yllä.

Ja en, en todellakaan ole vanha pieru. 17-vuotias lukiolainen, itse asiassa.

/edit: En tosin ole oikea ihminen puhumaan, en ole kummaltakaan yhtyeeltä kuullut kuin muutaman kappaleen, ei ole todellakaan sellaista musiikkia että kuuntelisin (kuuntelen jazzia, soulia, bluesia, funkia ja sensellaista...)
"The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)