Youni 15.08.2006 14:38:41 | |
---|
En ole itse ainakaan laakereissa huomannut mitään valitettavaa, mutta vinkkinä vaan, että laakerit on vastaavaa kamaa kuin rullaluistimiin menee (ei tarvi Japanista tilailla!). Onko näin myös muissa pedaaleissa, tiedätkö? Kiinnostaa vaan, jos joutuu vaikka joskus uusimaan. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
KoRn88. 15.08.2006 15:03:18 | |
---|
Niin siis tietty tiedetään tuo HP200, mutta eihän tuolla ole mitään tekemistä IC:n kanssa. Jep, niinhän minäkin tuossa viestissäni sanoin, että ei se IC:n sarjaan kuulu, mutta sitä aloittaja kuitenkin luultavasti tarkoitti. Axiksen välitanko (universal shaft, haha mikä nimihirviö) on todella hyvä. Tämä on totuus. Vaikka tuntui sillon kohtuuttomalta maksaa 140 euroa välitangosta niin täytyy kyllä sanoa, että nyt en kadu. Klapista ei tietoakaan ja slavepedaali toimii kuin joku joka toimii tosi hyvin. |
Deino 15.08.2006 15:07:01 | |
---|
Mitään tietoa toimiiko Axiksen Universal Shaft Yamahan 9410DFP tuplissa? M.A.C.H.O. # 2
"I can't believe this macho bullshit!" |
Vic Firth 15.08.2006 17:30:23 | |
---|
Osta Eliminaattorit, niillä kiskot semmosia nakutuksia, että millään muilla pedaaleilla ei kukaan sellaiseen pystyisi. Jep.. Ellut rulez 4eva. Ja Se Soi... |
WyW 15.08.2006 18:00:34 | |
---|
Kun kysytään käytetyistä Iron Cobrista, ei Eliminatorin omistajien mielestäni tarvitse tulla tänne niitä pedaaleita ylistämään. Jotenkin menee offtopiciksi. Otsikkohan on "Paljonko maksaisit käytetyistä Iron Cobrista?". - no-life-lautapoliisi The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |
LordInferno 17.08.2006 19:37:10 | |
---|
Mitään tietoa toimiiko Axiksen Universal Shaft Yamahan 9410DFP tuplissa? Axis- sivuilla sanotaan että välivarsi käy "suurimpaan osaan huippupedaaleita". En lupaa, mutta uskoisin että Yamahalla ei oo mitenkään erikoisemman muotoset ne "tapit" mihin varsi kiinnitetään. Joten eiköhän se toimi. -Inf- "When existence does not exist" |
-Jere- 19.08.2006 00:14:53 | |
---|
13-21 euroa virhe: tyhmä ja liian lyhyt kirjoitus. kunnosta riippuen kuten yllä jo todettiin. Kysely oli vapaa kaikille, itse maksaisin tuon verran... |
HeavyMachinery 19.08.2006 11:02:39 | |
---|
Axis- sivuilla sanotaan että välivarsi käy "suurimpaan osaan huippupedaaleita". En lupaa, mutta uskoisin että Yamahalla ei oo mitenkään erikoisemman muotoset ne "tapit" mihin varsi kiinnitetään. Joten eiköhän se toimi. -Inf- Yamahan tangon päät on ihan erillaiset kuin muissa. Epäilisin hieman että sopiiko mutta kokeilla kannattaa.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Analuuk 21.08.2006 15:53:38 | |
---|
Mulla on ollut tuommoiset Juniorit nyt kaverilta lainassa muutaman kuukauden, ja niissä on sellaiset umpinuijat, raskaat kuin mitkä. hyvin jämäkät pelit, ei ongelmia. Sain nyt nuo käytetyt cobrat lainaan, ja niissä on paljon hiljaisempi soundi kuin junioreissa! varmaan tämä johtuu osaltaan siitä, että se itse nuijaosa on niin paljon kevyempi ja hontelompi, mutta veikeä efekti anyhow. Ihan kauheasti en ole vielä eroa huomannut, kai noissa on sitten enemmän säätövaraa... -Jemo Iron Cobrissa nuijan painoa voi säätää sillä nuijan varressa olevalla mutikalla. Itse luulin sitä ensin muistilukoksi... Ei sillä niin väliä, kunhan ne on siniset! |
Iron Cobrissa nuijan painoa voi säätää sillä nuijan varressa olevalla mutikalla. Itse luulin sitä ensin muistilukoksi... Kyllähän sillä voi, mutta itse totesin nuijan itsessään jo niin painavaksi, että lisäpainot lensivät heti kättelyssä tarvikelaatikon pohjalle, ja siellä ovat pysyneet. |
Bacchus 21.08.2006 16:42:58 | |
---|
Kyllähän sillä voi, mutta itse totesin nuijan itsessään jo niin painavaksi, että lisäpainot lensivät heti kättelyssä tarvikelaatikon pohjalle, ja siellä ovat pysyneet. Iron Cobran nuijat painavia, vai? Nehän on melkoiset rimpulat. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
moderndrummer88 21.08.2006 16:43:46 | |
---|
Iron Cobran nuijat painavia, vai? Nehän on melkoiset rimpulat. Kyllä ne painavilta tunnustaa, varmaankin sen takia kun se paino on kerääntynyt niin pieneen pisteeseen... Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Jeltz 21.08.2006 16:53:25 | |
---|
Iron Cobran nuijat painavia, vai? Nehän on melkoiset rimpulat. Nopeasti arvioiden painoa on enemmän kuin Eliminatorien möllyköillä. On nuo kuitenkin huomattavasti painavampia kuin miltä näyttää. |