Souldaemon 06.11.2003 11:35:10 (muokattu 06.11.2003 12:45:53) | |
---|
muuttui muuten tuo kitarani malli ostin Japan RG470FMSP Lim.Edit Wizard II neck. Flamed Maple Top Basswood body. 24 Jumbo frets with pearl dots Edge Pro bridge. IBZ V7 (H) neck pu. IBZ S1 (S) mid pu. IBZ V8 (H) bridge pu. Colour: SP (Sapphire) Made in Japan for a limited production period! ihan siisti skitta muuten. mie vaan! |
Mulla on Ala-Kuhan tekemä 335, jossa on Seymour Duncanin ja DiMarzion PAF:if. En vaan tiedä, kumpi on kumpi, enkä ole vielä kerennyt/jaksanut/muistanut selvittää. Soundivalikoima on kuitenkin aivan ihana. Kaikkea hissijazzista raskaahkoon heviinkin. Testatkaapa huviksenne vaikkapa http://peavey.mine.nu/mp3/peavey/testijatsi2.mp3 ja http://peavey.mine.nu/mp3/marsu/hevi.mp3 Molemmissa on käytössä sama kitara. Lisäksi löytyy Fenderin Blue Flower Stratocaster '89, jossa on kaulamikkinä DiMarzion Blue Velvet. Ylihuomenna pääsen testaamaan, sillä kävin vasta vaihdattamassa sen. Jännittää. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Souldaemon 07.11.2003 11:32:23 | |
---|
kivat soundit...kelpais mullekki...vähän aikaa:) mie vaan! |
mastermikko 19.04.2005 02:20:11 | |
---|
Air Nortonia hehkutetaan kaikkien aikojen parhaaksi mikiksi ja sellanen on itelläki ja on paras mitä mulla on ollu mutta mulla on se kaulassa että en sit tiiä... Kitarat:
-Gibson Les Paul Standard (unelma)
-OLP Petrucci Signature (hyvä)
-Fender Stratocaster (Mexico) (stratot on surkeita)
-Landola (akustinen)
Rummut:
Tama Swingstar (USA)
Ziljian Rock HiHat (jees)
Paiste 16' Crash (paska)
Paiste 12' Spl |
McNulty 19.04.2005 12:16:43 | |
---|
Itselläni on aina välillä Charvel Model 4:ssa kiinni seuraava kokoonpano: Bridge: DiMarzio Tone Zone Middle: DiMarzio Cruiser (singlecoil sized blade-humbucker) Neck: DiMarzio FastTrack1 (singlecoil sized blade-humbucker) Charvelissa on jokaiselle mikille on/off-kytkin joten sillä saa näitä mukavia bridge+neck mikit päällä yhtä aikaa, tai vaikka kaikki jos haluaa. Midboostin ansiosta saundipaletti laajenee vielä entisestään ja itse soittelenkin tuolla kaikkea blues/jazz/rock jutuista aina deathmetal mättöihin asti. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Explorer 21.04.2005 14:34:05 | |
---|
Mulla on seiskassa (oma kuva) Tone Zone tallassa ja Air Norton kaulassa, ja erinomaiset mikit ovat kyllä, ei mitään valittamista. Trust me, I know what I'm doing. |
Valdemar 21.04.2005 14:39:24 | |
---|
Mulla on jossain 20-30v vanhassa SUZUKIN LP kopiossa Dimarziot, ihan "hyvin" tuntuu vieläkin toimivan Tommi Tuominen, Tommi Tuominen, äitisi odottaa sinua pää ovien välissä. |
Öyvind 21.04.2005 21:23:16 | |
---|
Meikän tokaissa on joku dimarzion stäkkihumppari tallassa, mutta kun en ymmärrä niitten päälle vittuakaan, en mitään aio kommentoidakkaan. Semmosta. |