NYdoll 21.08.2006 09:15:34 | |
---|
Olipas luokattoman huono live! Komppiryhmä soitteli kyllä ihan kelvosti, mutta on se aika ihme, kun tuollaisella maailmanluokan bändillä laulut tökkii noin selvästi. Lead-laulu oli melkein koko ajan alavireinen ja stemmoista ei kehtaa edes puhua. Sattuiko joku toinen vilkaisemaan kyseistä livepätkää? "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless
"Ostetaan straton tai telen kaula" |
Runar 21.08.2006 09:44:42 | |
---|
Maailmanluokan bändi??!!! |
Musta Arkipyhä 21.08.2006 10:30:08 | |
---|
Olipas luokattoman huono live! Komppiryhmä soitteli kyllä ihan kelvosti, mutta on se aika ihme, kun tuollaisella maailmanluokan bändillä laulut tökkii noin selvästi. Lead-laulu oli melkein koko ajan alavireinen ja stemmoista ei kehtaa edes puhua. Sattuiko joku toinen vilkaisemaan kyseistä livepätkää? En.Mutta satuin katsomaan kun tuli muistaakseni London Live -ohjelmassa ja laulu tökki aivan kammottavalla tavalla.Soittokaan ei nyt kovin ihmeellistä ollut.Tämän bändin kohdalla on kyllä se kriitikkohypetys ollut aika kovaa joten ehkäpä osa menestyksestä selittyy sillä. Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
salmivaara 21.08.2006 10:39:49 | |
---|
Meikä diggas. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Rattata 21.08.2006 11:02:39 | |
---|
Meikä diggas. Mä kans. Viimeks kun näin livepätkää niin oli kyllä parempi meininki, mutta ei se tämäkään huono ollut. M.A.C.H.O. #11 |
Roskildessa vetivät ainakin hyvin, tai sitten vain tulin verraneeksi liikaa edellä soittaneeseen strokesiin joka oli hemmetin tylsä. Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura |
jussiohman 21.08.2006 11:51:13 | |
---|
Emmää tommosia kuule. Rumpali oli loistava. Tiukka äijä ja hyvä tatsi. Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä |
NHR 21.08.2006 20:57:52 | |
---|
Kitaristi-laulajat tais tosiaan aina välillä vedellä vähän mitä sattu ja miten sattu, mutta ei se mua ainakaan pahasti häirinnyt. Rumpalista ja basistista en mitään huomautettavaa pannut merkille. Paikanpäällä ois luultavasti toiminut ihan kybällä ainakin mulle, mutta toisaalta oon kyllä muutenkin sen verran pervo, että just tietynlainen epävireisyys ja sinnepäin-soitto usein mulle toimii... ;) Ihan mukavan energinen meininki. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
nikomati 21.08.2006 21:55:00 | |
---|
ihan menevää meininkiä, ja festareilla kännissä toimii mainiosti. olen nähnyt. laulajan ääni kyllä melko heikko livenä. se myönnettäköön. koskaan ei voi olla liian gei. |