Klapp 15.10.2003 12:06:16 | |
---|
...niin että helmimaaliskuussa tekevät yhteiskiepin. Ja harjoittelevat Savoyssa joulukuussa julkisesti. Vai joko joku ehti ennen minua? "Ihminen, tuo luomakunnan kruunu, saa minut leikkaamaan peukaloni" -Mäntylä |
Notefix 15.10.2003 16:21:22 | |
---|
...niin että helmimaaliskuussa tekevät yhteiskiepin. Ja harjoittelevat Savoyssa joulukuussa julkisesti. Vai joko joku ehti ennen minua? Mä olen nyt vähän pettynyt baarimikkoon... :) |
BaariMikko 15.10.2003 16:35:52 | |
---|
Mä olen nyt vähän pettynyt baarimikkoon... :) No hei, kyllähän mä joskus tänne muistakin bändeistä kirjoitan ;) Tänään sitten Wigut + Gutsi Semifinalissa. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
Veke 15.10.2003 17:09:45 | |
---|
Onko koko suomen kiertue? Jos on ja Ouluun poikkeavat niin herkkua on. Oonkin aina halunnut nähdä Pressat livenä. |
ReBe 15.10.2003 17:25:08 | |
---|
...niin että helmimaaliskuussa tekevät yhteiskiepin. Ja harjoittelevat Savoyssa joulukuussa julkisesti. Vai joko joku ehti ennen minua? Saisivat tulla Kokkolan kautta taas kerran. Molemmat olen täällä jo nähnyt tässä parin vuoden sisällä mutta pressojen keikka oli hiukan ankeahko. |
EH 16.10.2003 16:14:23 | |
---|
Onko koko suomen kiertue? Jos on ja Ouluun poikkeavat niin herkkua on. Oonkin aina halunnut nähdä Pressat livenä. Kyllä heinäkuussa Tolonen sanoi että ovat Ouluunkin tulossa. Pressa on kyllä aivan mahtava livenä(kin). Mitä tapahtuu, jos säikähdät puolikuoliaaksi kahdesti? |
Imper 16.10.2003 19:02:44 (muokattu 16.10.2003 19:05:27) | |
---|
Uuh, tuo yhteiskiertue on kyllä aika suurenmoista! Palan halusta nähdä varsinkin Pressan ja Tolosen livenä! Onko keikkapaikkakunnista yleistä tietoa jossain jaossa? Jämsään tuskin tulevat, mutta Tampereelle tai Jyväskylään vissiin ainakin? Really hope so... Sellanen tuli vielä mieleen, että onko kyse ihan klubikeikoista vai onko luvassa jotain Tamperetalo-tyylistä konserttia? Everyone is a per-son |
Antroid 06.11.2003 13:57:13 | |
---|
Tekeeköhän monta keikkaa Stadissa? Pitääkö mun yrittä alaikäisenä Tavastialle vai tekeekö jossain ikärajattomia keikkoja? Savoyssa tietysti, mutta se on harjotuskeikka, niin mielummin menisin katsomaan sen jälkeen. |
BaariMikko 06.11.2003 15:23:21 | |
---|
Pitääkö mun yrittä alaikäisenä Tavastialle vai tekeekö jossain ikärajattomia keikkoja? Kun kuulijakunta on keski-iältään keski-ikäistä, ikärajattomia keikkoja harvemmin tehdään. Valitettava, kylmä fakta kun on se, että kaljanmyynti on hyvä bisnes. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
Niskamies 06.11.2003 21:28:57 | |
---|
hahhaa, tasavallan presidentin basisti on antanu mulle soittotunteja. Hanki presari ja ole tosimies! |
Jami 06.11.2003 21:50:36 | |
---|
hahhaa mä oon ollu samalla keikalla pressan kans. Se oli joskus 70-luvulla kun pääsiäisenä ei saanu tanssia. Ylivieskan urheilutalolla järjestivät konsertin.Pressa oli meidän (Suikkis) lämppärinä. Yleisö istui sivistyneesti penkissä ja läpytti käsiään yhteen pressan biisien välissä. Me tultiin lavalle, potkaistiin joe cokkerin letter-biisi käyntiin ja koko jengi ryntäs joraamaan lavan eteen. Niin että jos ei Pressa yhtää oo kehittyny niin en mä taida vaivautua niitä kattoon. hähähähäh. |
hahhaa, tasavallan presidentin basisti on antanu mulle soittotunteja. Måsse vai Häkä? Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
Niskamies 07.11.2003 11:37:28 | |
---|
Måsse vai Häkä? häkä. en tiedä kuinka alkuperäinen on pressassa, mutta ainakin soittaa nyt tulevalla kiertueella. on levyttänytki useita levyjä mun faijan kanssa. Hanki presari ja ole tosimies! |
EH 07.11.2003 14:06:40 | |
---|
Se oli joskus 70-luvulla kun pääsiäisenä ei saanu tanssia. Ylivieskan urheilutalolla järjestivät konsertin.Pressa oli meidän (Suikkis) lämppärinä.. Mitä? Onko Presidentti käynyt täällä soittamassa? Voi per...olen syntynyt 30 vuotta liian myöhään. Saisivat tulla uudestaan kyllä, nyt olis kulttuuritalot ja kaikki. Mitä tapahtuu, jos säikähdät puolikuoliaaksi kahdesti? |
Meddle 18.11.2003 13:17:07 | |
---|
Tolonen kiertelee kahden muun kitaristin kanssa myöskin. Aloittelivat täältä Hämeenlinnasta. Harmi vain kun en päässyt tsekkaamaan, mutta onneksi Pressa (ja Wigwam myös..) on tullut nähtyä livenä aikaisemmin. |
Aerodactev 19.11.2003 12:11:03 | |
---|
Huutakaa sitten keikalla, notta "Soittakaa 633 Jesu fåglar" |