Aihe: John Frusciante
1 2 3
Ed The Ead
06.11.2003 19:55:39
Eli mitä mieltä olette miehen soitosta? Mun mielestä mies kepittää todella hyvin esim. Blood Sugar Sex Magikilla ja Mothers Milkilla. Uuden levyn matsku ei kokonaisuutena iske niin paljon, mutta löytyy sieltäkin hyviä juttuja.
You can't play heavy metal with synthetisizer -Bruce Dickinson-
Gypsy
06.11.2003 20:18:02
Helvetin kova jätkä soittaan.

Kohta joku Ampo-Amis tulee viikset huurussa julistaan kuinka sillä on paska tekniikka ja se soittaa virheitä.

176.4 kertaa kovempi jätkä kun steve vai ja petrucci yhteensä.
zorro
06.11.2003 20:25:51
se on siisti ku sillä on joka keikalla erit soolot
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
Numbie
06.11.2003 20:33:00

Kyllähän Frusciantella on paljon tunnistettavampi tyyli, kuin niillä muilla RHCP:n kitaristeilla. Pitäisin melkeinpä tärkeimpänä osana bändin soundia.
Härski
06.11.2003 20:49:18
Pitäisin melkeinpä tärkeimpänä osana bändin soundia.

Kyllä Flea on RHCP:n soundi.
Numbie
06.11.2003 20:51:30

Kyllä Flea on RHCP:n soundi.

Niin no, voi johtua siitä, että olen itse kitaristi ja kuuntelen kitarajuttuja tarkemmin kuin bassoja, mutta kyllä se kitara olennainen osa sitä soundia on.
I asked for water...
KanZuu
07.11.2003 16:30:06 (muokattu 07.11.2003 16:30:43)
Juuh lemppakitaristeja. On sanonu haastattelussa, että siks ne ei nykyään soita mothers milk biisejä kun se yritti siinä vaan todistaa että osaa soittaa ja sano et se on paska tyyli. Aika rohkeaa arvostella noin itseään, mutta mielestäni on mother milk on parhaita peppers levyjä. Noitten kahden ekan frusciante levyn tyylihän on vielä lähes kun hillel slovakilla, miltä kopio soittonsa. Nykyään (californication/by the way) On hänellä muodostunut omanlaisensa tyyli mielestäni.
Onkos kukaan kuunnellut Fruscianten soolo uran levyjä? Cdonnissa myydään yhtä, mutta maksaa jotain 17e.
Sammakko
07.11.2003 16:40:09

just kunkku.
Kivittäkää kielipoliiseja!!!
KanZuu
07.11.2003 16:49:20
Niin no, voi johtua siitä, että olen itse kitaristi ja kuuntelen kitarajuttuja tarkemmin kuin bassoja, mutta kyllä se kitara olennainen osa sitä soundia on.

No olen kitaristi ja mielestäni Flea on tärkein (nykyään kyllä ehkä vähemmmän), mutta kuitenkin Frusciantehan myös laulaa stemmojaan ja eikös ole hoitanut paljon säveltelyä by the waylla (eri soittimit jne.).
zorro
07.11.2003 17:44:24
Noitten kahden ekan frusciante levyn tyylihän on vielä lähes kun hillel slovakilla, miltä kopio soittonsa. Nykyään (californication/by the way) On hänellä muodostunut omanlaisensa tyyli mielestäni.
Onkos kukaan kuunnellut Fruscianten soolo uran levyjä? Cdonnissa myydään yhtä, mutta maksaa jotain 17e.

nii sehän on sanonu että se oli kauan RHCP fani, ja sitte pääsiki ite bändiin :D mutta tuohan voi olla pelkkää paskapuhetta
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
KanZuu
07.11.2003 17:51:23
nii sehän on sanonu että se oli kauan RHCP fani, ja sitte pääsiki ite bändiin :D mutta tuohan voi olla pelkkää paskapuhetta

Niin juu, eihän kukaan voi mitään oikeesti sanoa jos ei tunnu Frusciantee henkilökohtaisesti =9
P2
07.11.2003 18:45:12

Mulla on toi "To record only..." ja on kyllä kova levy, tosi hieno od-soundi kitarassa läpi levyn ja se laulunkin od on siisti. Ainoa mikä mättää mun korvaan on ne konerummut. Mielestäni Frusciante pääsee enemmän oikeuksiinsa noilla soololevyillään, Flea tuppaa peittämään ne kaikki siistit kitarajutut.
maria_16
07.11.2003 18:49:42
Mulla on toi "To record only..." ja on kyllä kova levy, tosi hieno od-soundi kitarassa läpi levyn ja se laulunkin od on siisti. Ainoa mikä mättää mun korvaan on ne konerummut. Mielestäni Frusciante pääsee enemmän oikeuksiinsa noilla soololevyillään, Flea tuppaa peittämään ne kaikki siistit kitarajutut.

Kannattaa hankkia myös Niandra Lades & usually just a t-shirt...mahtava levy.
saturnzreturn
08.11.2003 19:08:35
Eli mitä mieltä olette miehen soitosta? Mun mielestä mies kepittää todella hyvin esim. Blood Sugar Sex Magikilla ja Mothers Milkilla. Uuden levyn matsku ei kokonaisuutena iske niin paljon, mutta löytyy sieltäkin hyviä juttuja.

tosiaan kaveri oli aika kova kaveri rouhiin bloodsugarilla ja sitä ennen, sitten meni elämä vituiks ruvettiin nuuskiin eetteriä ja napsimaan tummaa sokeria, kuuntelemaan paskaa musiikkia esim. syd barrettia ja katsokaa minkälaista sooloilua tuli: pari hassua nuottia tahdissa, todella lässähtänyttä fiilistelymössöö on kaverin soitto nykyään...
ei naiset käy paskalla
Keppi
08.11.2003 20:18:14
esim. syd barrettia ja katsokaa minkälaista sooloilua tuli: pari hassua nuottia tahdissa, todella lässähtänyttä fiilistelymössöö on kaverin soitto nykyään...

Jospas Johnin soolot onkin jonkinlainen kannanotto nykypäivän ryppyotsaiselle suhtautumiselle kitarasooloja kohtaan?!
Minusta on hienoa, kun jollain on pokkaa soittaa tuolla tavalla tänäpäivänä! Minun mielestä se on mies, joka ei tarvii todistella kellekkään mitään!
Frusciantella on sitäpaitsi hieno soundi!
"Kyllähän vaikeita biisejä osaa kuka tahansa tehdä, mutt tehkääpä Ukko Nooa uudestaan?!"-Dave Lindholm
toteemi
11.11.2003 15:50:42
Älykäs ja iso perse ehkä...nooh, pakkohan tosta Johnista on digailla, vaikken mikään ihammahooton RHCP-fani olekaan...semmonen kiperä tyyli.
Ja jos lehmällä ois renkaat, se ois maitoauto...eih
Walrus
11.11.2003 17:32:13
Kyllähän toi Frusciante vieläkin ihan tyylikkäästi soittelee mutta enemmän pidin äijän soitosta ennen ku meni sotkemaan aineilla päänsä.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
D-Kay
11.11.2003 19:11:41

Kyllähän toi Frusciante vieläkin ihan tyylikkäästi soittelee mutta enemmän pidin äijän soitosta ennen ku meni sotkemaan aineilla päänsä.

Voisin kuvitella, että herra oli jo aika happo liittyessään Pippureihin. Nyttemmin on sitten selvinpäin...
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi, Halvalla!
saturnzreturn
12.11.2003 07:36:47
Voisin kuvitella, että herra oli jo aika happo liittyessään Pippureihin. Nyttemmin on sitten selvinpäin...

mä veikkaan että silloin bssm levyn aikoihin vedettiin roinaa ja kunnolla, mutta mitä väliä kun soitto kulki,tehtiin 90-luvun parhaimpia biisejä ja meininki oli hyvä. tyylin muutos taas johtuu muilla selvinpäin olemisesta ja johnilla varmaankin tripistä joka on vieläkin käynnissä...

miettikkää nyt..ei niitä hienoimpia levyjä selvinpäin ole koskaan tehty
ei naiset käy paskalla
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)