Aihe: Etuastetta keikkakäyttöön
1
Krice
20.08.2006 13:37:10

Kannattaa oikeasti pysyä kaukana V-amp2:sta.
Juustonaksu
20.08.2006 13:42:00
Olisiko Rocktron Chameleon tai nyk. Voodu Valve Online kova juttu? Efektejä on, mallinnuksia on ja soundia laidasta laitaan.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
htm
20.08.2006 15:47:11

On vähän turhan hinnakas tuo chameleon. Torilla näyttäis olevan yli 300. Käytetyn podinkin sais halvemmalla. Toi pod vois olla sinänä kyllä hyvä. Toisaalta tuntuu vähän turhalta, kun kotoa löytyy jo flextone.

Fiksuimmillaan se vois kyllä olla joku lattiamalli, niin sais suoraan pedalboardiin lätkästyä. Ei tarttis räkkien kanssa pelata.

Mikä siinä vampissa muuten mättää? Mulla on kyllä behkuista ihan hyviä kokemuksia; huonojakin tosin...
Tami
20.08.2006 16:17:07

Käytetyn podinkin sais halvemmalla. Toi pod vois olla sinänä kyllä hyvä. Toisaalta tuntuu vähän turhalta, kun kotoa löytyy jo flextone.....

Niinno! sun tapauksessa mä ostaisin kakkosmallin podin, se vois kulkea myös "vahvistinkeikoilla" varalaitoksena, ja jos sulla on tuohon flexuun se floorboardi niin sillä samalla voisi sitten ohjailla podiakin. Soundit on loistavat ja sun tapauksessa kustannuksiksi tulis abaut 100e, jonka tuo podi käytettynä maksaa....
Mulla tuommonen kakkospodi kulkee semmoisessa robinhoodin alumiinisalkussa piuhojen kanssa, joten roudaus ei ole ongelma. Töpseli kiinni seinään, piuhat floorboardiin, kitaraan ja mikseriin ja valmis. aikaa kuluu 30sek...

PodxtLive ois toinen vaihtoehto, mutta ne maksaa sitte jo yli 300e eikä siinä ole mun mielestä mitään sellaista että pod2 kannattaisi semmoiseen vaihtaa. Soundeissa ei keikkaolosuhteissa eroa ole...
Töissä intissä - vikaa vintissä
saastara
20.08.2006 16:19:44
Pod Xt Liveä ehdottaisin ma.. Monipuolinen ja hyväsoundinen. Ei niin roudausystävällien kuin peruspodi mutta eipähän tarvitse ottaa mukaan mitään ylimääräisiä härpäkkeitä.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Juustonaksu
20.08.2006 16:45:49
On vähän turhan hinnakas tuo chameleon. Torilla näyttäis olevan yli 300. Käytetyn podinkin sais halvemmalla. Toi pod vois olla sinänä kyllä hyvä. Toisaalta tuntuu vähän turhalta, kun kotoa löytyy jo flextone.

Fiksuimmillaan se vois kyllä olla joku lattiamalli, niin sais suoraan pedalboardiin lätkästyä. Ei tarttis räkkien kanssa pelata.

Mikä siinä vampissa muuten mättää? Mulla on kyllä behkuista ihan hyviä kokemuksia; huonojakin tosin...

Muuten kyllä, mutta tuo torin Chameleon on riistahintainen. Yleensä sitä kakkosmallia on näkynyt 200€ paikkeilla.

Ei se V-Amp ole mikään niin ihmeellisen hyvä, että sitä kannattaisi ostaa. Ja jos talossa on jo sellainenkin kuin Flextone niin tuntuu rahan tuhlaukselta. Mikä se on se Voxin Tonelab? Ettei se kävisi vai puhuitkos siitä jo alkupostauksessa.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
htm
20.08.2006 17:17:24 (muokattu 20.08.2006 17:23:00)

Joo, tuo Tonelab olis varmaan hyvä, mutta sekin aika tyyris. Tosiaan aattelin pysytellä satasen alla tuon hinnan suhteen. Kuitenkin yleensä lähtee fleksu (II) keikalle.

Tuo pod vois olla fiksu idea. Sais samat soundit aina käyttöön.
Flexun kanssa käytän sitä pientä floorboardia, kun kuitenkin olen fixaantunu noihin irtonaisiin särö yms purkkeihin. Olis siis kiva, jos tuosta efektipelistä saisi sitten otettua vahvistinmallinnuksen pois ja lätkittyä chorukset, kaiut ynnä muut aina tarvittaessa perussoundin päälle kun soittelee ton vahvarin kanssa. Tuppaa tuo biisivalikoima olemaan aina sitä luokkaa, että erilaista efektia tarvitsee jos jonkinmoista. Ja kaikkien pitäis olla siinä jalanulottuvilla. Ja ehkä vähän hölmöä pitää podia flextonen efektilenkissä.

Ja tosiaan jos soundipuolesta puhutaan, niin huippulaatua en tarvitse, se hukkuu sinne paskaan miksaukseen kuitenkin

Ja roudauspuolesta sen verran, että mulla kulkee kuitenkin wahwah, tubescreamer, fuzzi ynnä muita laudassa mukana (= ylimääräiset härpäkkeet), joten tuommonen valmiilla kiikulla varustettu peli kuten podxt on ehkä vähän turha.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)