Mechanizm 18.08.2006 18:31:40 (muokattu 18.08.2006 18:35:57) | |
---|
Elvis elää, sanovat huhut. Virallisesti rocklegenda Elvis Presleyn kuolemasta on jo lähes 30 vuotta. Fanien keskuudessa myytti kuolemattomasta rockin kuninkaasta elää kuitenkin sitkeästi. Nyt amerikkalainen dokumentaristi on etsintäkuuluttanut Elviksen. Näyttelijä-ohjaaja Adam Muskiewicz lupaa perustamillaan nettisivuilla kolmen miljoonan dollarin eli reilun kahden miljoonan euron palkkion sille, joka osoittaa että Elvis (1935-1977) on yhä elossa. Kyseessä on Muskiewiczin mainoskikka, jolla mies markkinoi parhaillaan kuvattavaa dokumenttielokuvaansa. Siinä Muskiewicz yrittää selvittää, onko Elvis todella elossa vai ovatko salaliittoteoriat mielikuvituksen tai kajahtaneiden fanien tuotosta. Elokuvan on tarkoitus valmistua ensi vuonna, kun Elviksen kuolemasta tulee kuluneeksi tasan 30 vuotta. Dokumenttiinsa Muskiewicz on haastatellut 175 ihmistä. Heistä neljännes on sitä mieltä, että kuningas elää yhä. Elvis Aron Presley kuoli kodissaan Gracelandissa Memphisissä 16. elokuuta 1977. Tiettävästi. (STT-Reuters) Elvis, viitsisitkö laittaa pikaviestiä, olis vähän asiaa. e: ei ole toviin kirjautunut sisään http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=6539I don't wanna be me anymore |
Humbucker 18.08.2006 18:37:13 (muokattu 18.08.2006 18:37:39) | |
---|
"Something strange in my head.
There must be mushrooms in my head"
|
greshgurt 18.08.2006 18:48:53 | |
---|
Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Mechanizm 18.08.2006 18:51:15 | |
---|
Jospa Elvis ihan oikeestikin on kuollut? Höpö höpö. I don't wanna be me anymore |
Feggy 18.08.2006 19:58:12 | |
---|
Vastahan se Helsingin keskustassa tuli viime viikolla vastaan. Pitää hakea rahat pois. Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1 |
Ukko 18.08.2006 20:03:58 | |
---|
Elvis oli sen luokan tapaus että hänestä voi tulla uusi messias muutaman sadan vuoden kuluttua. Jopa Lennonilla ja Maccalla on vähäisemmän karisman vuoksi paljon kiinniotettavaa joskaan ei musiikin teon takia. |
aikavaikea 18.08.2006 20:21:54 (muokattu 18.08.2006 20:31:24) | |
---|
Don't believe me if I tell you. Not a word of this is true. |
HaloOfFlies 19.08.2006 18:53:43 | |
---|
Joskus, olikohan se 1975 järjestettiin Las Vegasissa Elvis-imitaattorikilpailut. Ei kait siinä muuten mitään, mutta kun kolmannen sijan nappasi oikea Elvis Presley. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
texjazz 19.08.2006 19:51:12 | |
---|
Vastahan se Helsingin keskustassa tuli viime viikolla vastaan. Pitää hakea rahat pois. Näin hänet kesällä myös Pihtiputaalla. Annoin asian olla, koska arvelin, että Elvarikin rakastaa nykyistä rauhaansa. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
tähtivaeltaja 19.08.2006 19:55:08 (muokattu 19.08.2006 19:56:13) | |
---|
Jännä homma nämä tavallisen kansan salaliittoteoriat ja myytit. Ei herranjumala, onhan siellä ollut ihmisiä ja asiakirjoja todistamassa kuolemaa ja hautausta. Tai sitten tupakkamies on tämänkin takana. Tupakkamies muuten pöllii postini. ja suojelupoliisi kyttää kadun toisella puolella asuntoani. ... 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
texjazz 19.08.2006 19:59:06 | |
---|
Tuonne http://www.colonelparker.nl/ ei kannata kertoa Elvarin hengissäoloa. Tulee muuten Colonelista mieleen Clashin juonitteleva manageri Bernie Rhodes. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
Mimi 19.08.2006 20:17:28 | |
---|
E: Ja siis tässähän on ihan loistava aiheeseen sopiva teos: http://www.johnnykniga.fi/index.jsp?c=product&isbn=951-0-27932-3 Mulla on toi kirja, tosin ostin sen vuosi sitten seitsemällä eurolla alekorista. Tykkäsin kovasti, vaikka (tai ehkä 'koska' olisi parempi sanavalinta) en ollut Elvikseen kovin kummoisesti tutustunut ja tuo kirja selittää Elviksen elämästäkin asioita. Hyvin mielenkiintoinen opus, kannattaa tutustua! "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |
Janus 19.08.2006 20:31:57 | |
---|
ja suojelupoliisi kyttää kadun toisella puolella asuntoani. ... Kannattaa muuten pitää niitä verhoja/kaihtimia kiinni. Oli täällä lintukotolähiössä nimittäin ilmestynyt viime la-yönä rappukäytävän ulkoseinään kämmenenkokoisilla kirjaimilla seuraavanlainen haiku-pohjainen ratkaisu: "{YLÄKERRAN NAAPURIN SUKUNIMI} KUN ************* ITSEÄSI ***********:LLA LAITA EDES VERHOT KIINNI" Niinjoo, ja Elvis on kuollut. |
Jari Nikkola 19.08.2006 20:40:36 | |
---|
Eikös E.A. Presley ole asutellut nämä vuodet Maskussa, paikallisen K-kaupan yläkerrassa? Näin se Viemäri-TV:ssä aikanaan kerrottiin. |
THE RIPPER 19.08.2006 21:29:58 | |
---|
kannattaa vuokraa semmonen leffa kuin bubba-hotep siin elvis ja john f. kennedy tappelee muumiota vastaan vanhainkodissa :---D siinäki on aika hyvä idea keksitty miten elvis voisi vieläkin elää ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi |
Lennu 19.08.2006 21:55:58 | |
---|
Kannattaa muuten pitää niitä verhoja/kaihtimia kiinni. Oli täällä lintukotolähiössä nimittäin ilmestynyt viime la-yönä rappukäytävän ulkoseinään kämmenenkokoisilla kirjaimilla seuraavanlainen haiku-pohjainen ratkaisu: "{YLÄKERRAN NAAPURIN SUKUNIMI} KUN ************* ITSEÄSI ***********:LLA LAITA EDES VERHOT KIINNI" Niinjoo, ja Elvis on kuollut. Mitä noi tähdet tarkottaa!? Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Kun peset itseäsi, hierot itseäsi? Onko ne vapaavalintaisia. Ärsyttää... |
Lähikauppias 19.08.2006 22:17:19 (muokattu 19.08.2006 22:17:35) | |
---|
Joskus, olikohan se 1975 järjestettiin Las Vegasissa Elvis-imitaattorikilpailut. Ei kait siinä muuten mitään, mutta kun kolmannen sijan nappasi oikea Elvis Presley. Hmm, mä oon kuullut saman tarinan Charles Chaplinista. |
Hmm, mä oon kuullut saman tarinan Charles Chaplinista. Hmm... Ei muuten ollenkaan huonosti Chaplinilta imitoida Elvistä jopa kolmannenkin sijan arvoisesti! Vieläpä noinkin vanhalla iällä.. Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
Jonte 19.08.2006 23:13:32 | |
---|
Ei jaksa. Elkää toisetkaan.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Lähikauppias 19.08.2006 23:36:41 | |
---|
Hmm... Ei muuten ollenkaan huonosti Chaplinilta imitoida Elvistä jopa kolmannenkin sijan arvoisesti! Vieläpä noinkin vanhalla iällä.. Tuomareiden mukaan "muuten ihan jees, mutta mitkä nää Hitler-viikset on?". |