tuomo 19.08.2006 10:20:57 | |
---|
Noniin .. enpä tienny mihin muualle tämän vois laittaa. MetalSludgesta poimin tämmösen pätkän http://www.youtube.com/watch?v=h4sJMcgeDe0 tuossa American Idolsista tuttu Kelly Clarkson tulee lavalle MetalSkool coverbändin kanssa, videon lopussa vetäsevät Sweet Child O' minen, nuotti on _hieman_ tyttösellä hakusessa. Ohan se päissään mutta silti .. huh. Että tämmönen laulaja. I can't believe what you say to me, You got some attitude |
Tympee Huttunen 19.08.2006 10:51:00 | |
---|
Ohan se päissään mutta silti .. huh. Että tämmönen laulaja. Kyllähän se niin on, että American Idolsissa käytetään autotunea ihan alusta asti. :) Ennemmin minua ihmetyttää, mikä ihme tuo Metal Skool on. Joku komedia-akti? |
tuomo 19.08.2006 10:54:38 | |
---|
Kyllähän se niin on, että American Idolsissa käytetään autotunea ihan alusta asti. :) Ennemmin minua ihmetyttää, mikä ihme tuo Metal Skool on. Joku komedia-akti? Kehuvat itseään ameriican kovimmaksi 80's coverbändiksi. Youtubesta löytyy varmaan niitten pätkiä. Huumoriahan se on ko 80's hommissa on pakko vetää kieli poskella :) yritäppä vetää pokkana esim. shout at the deviliä tai imelämpää white snakea tahi mikä hurjinta jotain priestin lover matskua. I can't believe what you say to me, You got some attitude |
ultra 19.08.2006 10:54:47 | |
---|
Ohan se päissään mutta silti .. huh. Että tämmönen laulaja. Sehän lauloi stemmaa ja ihan hyvin. |
Rotuvaari 19.08.2006 10:56:32 (muokattu 19.08.2006 10:57:40) | |
---|
Kyllähän se niin on, että American Idolsissa käytetään autotunea ihan alusta asti. :) Ennemmin minua ihmetyttää, mikä ihme tuo Metal Skool on. Joku komedia-akti? Kait joku 2000-luvulle päivitetty kyhäelmä Spinal Tapista? Metal, saati rock tuosta nyt ainakin oli kaukana. Kyseisessä maassa kun riittää fuck-sanan viljeleminen villitsemään teinit. Näin ollen jäljelle jää vain school ja sitähän tuo oli. Täytyy kyllä sanoa etten olisi tuota tytsyä Kelly Clarksoniksi tunnistanut elleivät olisi sanoneet. Ihmettelin alussa sitä miksi kuvaaja kuvasi sitä yleisön seassa paljon. Sitten kun nousi lavalle niin homma selkeytyi. Ruben Studdardin olisin tunnistanut, ehkä jopa Clay Aikenin.. e: ai se olikin Skool eikä School. No, miten vaan. Paskasta ei saa hilloa kirjaimia vaihtamallakaan. Hard rock, Veksu hiljaa. |
tuomo 19.08.2006 10:59:57 (muokattu 19.08.2006 11:05:24) | |
---|
I can't believe what you say to me, You got some attitude |
slowdive 19.08.2006 11:43:56 | |
---|
Ohan se päissään mutta silti .. huh. Että tämmönen laulaja. Sen sijaan m-netin ammattilaiset vetäis biisin kuin biisin _täydellisesti_ vaikka vetästäs väkisin päissään yllättäen lavalle kesken ryyppyillan. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Dr. Muff 19.08.2006 12:21:21 (muokattu 19.08.2006 14:19:04) | |
---|
Sen sijaan m-netin ammattilaiset vetäis biisin kuin biisin _täydellisesti_ vaikka vetästäs väkisin päissään yllättäen lavalle kesken ryyppyillan. Näin vois olettaa :) Mikä tossa häiritsee on se kukkakeppi nilviäinen. Mun puolesta voi kusta muuntajaan. Ehkä tota Kellyä vois laittaa :O I read the internet, I know what's going on. - Axl |
greshgurt 19.08.2006 13:06:35 | |
---|
Öhö. Lähinnä tuossa huonosti lauloi mielestäni tuo toinen mies. Tuo ihme lyhyttukkainen hyypiö. Ei niinkään kukaan muu. Kellylle pointsit tosta (ei, en edelleenkään ostaisi albumiasi). Kokonaisuutena tuo oli kyllä uskomatonta kuraa, ei siitä parilla kivalla laulusuorituksella mihinkään pääse. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Lähikauppias 19.08.2006 13:36:43 | |
---|
Ömm, mun korvaani Kelly vetää stemmat kyllä lähes täydellisesti nuotilleen. |
Johnny Buzz 19.08.2006 13:51:13 | |
---|
Ömm, mun korvaani Kelly vetää stemmat kyllä lähes täydellisesti nuotilleen. Samoin. Kännissä keekoilu ei kuitenkaan välttämättä ole Idols-tähdelle paras veto. Kohta Amerikan kukkahattutädit paheksuvat Kellyn idolille sopimatonta käytöstä. |
-Aleksi- 19.08.2006 14:00:35 (muokattu 19.08.2006 14:00:53) | |
---|
E: Ei mitään |
bedlam 19.08.2006 14:38:59 | |
---|
En oikein minäkään nyt tajua aloittajan pointtia. Ihan hyvinhän tuo veti. http://www.mikseri.net/kiasma |
Härski 19.08.2006 14:49:57 | |
---|
Tais aloittaja lyödä kätensä paskaan olkapäätä myöten. Tää läppä toimisi Demin palstoilla. |
tuomo 19.08.2006 15:19:55 | |
---|
En oikein minäkään nyt tajua aloittajan pointtia. Ihan hyvinhän tuo veti. Erittäin monelta se näytti menneen ohi joten kai se epärytmi ja epävireisyys joka kestää tohon sooloon asti johtui mun läppärin kajareista tai omista korvista... mutta mikäs siinä "katson peiliin ja olen pahoillani, nyt vaan häntää pystyyn ja uutta matoa koukkuun" toivottavasti yleishyväksyjät ja kritiikkipoliisit saavat yönsä nukuttua tämänkin jälkeen. I can't believe what you say to me, You got some attitude |
PekkaM 19.08.2006 15:28:21 | |
---|
toivottavasti yleishyväksyjät ja kritiikkipoliisit saavat yönsä nukuttua tämänkin jälkeen. En edes jaksa kuunnella tuota pätkää, mutta pitäisi jo osata, että nätit tytöt saa täällä aina hyväksynnän. Nopeasormiset pitkätukat dumataan välittömästi, jos "tunnetta" ei ole riittävästi. Niin se vaan menee. Myyn: Sekalaisia efektipedaaleita, Laney LC 15R, Yamaha APX6A. Ilmoitukset jäsenkuvauksessa. |
greshgurt 19.08.2006 15:32:24 | |
---|
Niin se vaan menee. Joo, näinhän se menee. No hard feelings. Nytpäs tiedät kuitenkin. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Musta oli hyvä känniveto Kellyltä. Jenkit on uskomattomia kaksinaismoralisteja, toisaalta ne ihailee rokkitähtimeininkiä ja känniörvellystä, mutta sitten ne on heti dumaamassa jos joku jää siitä kiinni. Ja varsinkaan tytöille sitä ei sallita. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
-Aleksi- 19.08.2006 17:28:01 | |
---|
Musta oli hyvä känniveto Kellyltä. Jenkit on uskomattomia kaksinaismoralisteja, toisaalta ne ihailee rokkitähtimeininkiä ja känniörvellystä, mutta sitten ne on heti dumaamassa jos joku jää siitä kiinni. Ja varsinkaan tytöille sitä ei sallita. Samaa mietin. |
Tupuna 19.08.2006 18:56:00 | |
---|
Noniin .. enpä tienny mihin muualle tämän vois laittaa. MetalSludgesta poimin tämmösen pätkän http://www.youtube.com/watch?v=h4sJMcgeDe0 tuossa American Idolsista tuttu Kelly Clarkson tulee lavalle MetalSkool coverbändin kanssa, videon lopussa vetäsevät Sweet Child O' minen, nuotti on _hieman_ tyttösellä hakusessa. Ohan se päissään mutta silti .. huh. Että tämmönen laulaja. No kuules. Mun korvaan ei ollu yhtään nuotti hakusessa, se yritti laulaa vaan stemmaa päälle. Ja ihan musikaalisesti lauloikin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |